عمومی

بهترین قیمت کولر گازی 24000 اجنرال از نگاه کارشناسان

کولر گازی 24000 اجنرال نیاز اساسی برای هر خانه ای است. با شروع فصل تابستان و گرم شدن هوا نیاز به یک وسیله‌ای که بتواند هوا را خنک کند احساس می‌شود. کولرها نمونه‌ای از این وسایل خنک کننده هستند که از آن‌ها می‌توان برای خنک کردن دمای محیط استفاده کرد. کولر گازی نیز یک نمونه از این کولرها است که می‌توان از آن برای کاهش دمای محیط و همچنین صرفه جویی در مصرف انرژی کمک گرفت.

کولر گازی 24000 اجنرال یکی از بهترین گزینه ها در میان کولرهای گازی می باشد. شرکت‌هایی با برندهای مختلفی در بازار وجود دارند که با ارائه کولرهای گازی با ویژگی‌های مختلف سعی در پیشی گرفتن از رقبای خود می‌کنند. یکی از این شرکت‌ها که در این مقاله می‌خواهیم به بررسی کولرهای گازی تولیدی آن بپردازیم شرکت اجنرال است. پس اگر قصد خرید کولر گازی از این شرکت را دارید در ادامه مطلب با ما همراه باشید.

معرفی کولر گازی شرکت اجنرال

شرکت اجنرال فعالیت خود را در زمینه تولید و عرضه سیستم‌های مطبوع از سال ۱۹۶۳ آغاز کرده است. اسپیلت ها و کولرهای گازی اجنرال که چندین دهه است با برند O, GENERAL شناخته می‌شوند به عنوان یکی از با کیفیت‌ترین اسپیلت ها و کولرهای گازی در دنیا مورد توجه قرار گرفته‌اند. کولر گازی اجنرال دارای انواع مختلفی مانند: پنجره‌ای، اسپیلیت، دیواری، داکت، کاستی و مولتی پنل ساده و پیش رفته است.

کولر گازی اجنرال با استفاده از تکنولوژی پیشرفته کشور ژاپن از بالاترین عملکرد و راندمان و دوام در شرایط آب و هوایی مختلف نسبت به رقبای خود برخوردار است. کولر گازی اسپیلت دیواری اجنرال با عملکرد سرمایشی و گرمایشی و مجهز به تکنولوژی اینورتر بهترین انتخاب برای مشتریانی است کیفیت و مصرف بهینه انرژی در اولویت انتخاب ها است.

معرفی کولر گازی 24000 اجنرال

– کولرهای گازی کم مصرف اجنرال 24000 با عملکرد سرمایشی و گرمایشی جهت گرم و سرد کردن محیط‌هایی با متراژ ۵۵ متر مکعب گزینه مناسبی برای انتخاب هستند.

– در کولرهای گازی 24000 اجنرال اینورتر، سرمایش سریع به وسیله بازده بالا انجام می‌شود و این در اینجا به معنی آن است که مدت زمان کمتری لازم است تا شما به دمای دلخواه دست پیدا کنید.

– ذخیره انرژی به واسطه عملکرد مناسب آن باعث شده صرفه جویی در مصرف انرژی و کاهش مصرف انرژی تا ۷۵ در صد باشد.

– کم مصرف و دارای رده انرژی A می‌باشد.

– تحمل دما تا ۵۰ درجه سانتی گراد.

– ظاهری زیبا و قطعات با کیفیت

– مناسب برای آب هوای معتدل، مرطوب و گرم خشک است

– تنظیم پره‌ها به صورت اتوماتیک

طراحی خاص کولر گازی 24000 اجنرال

– طراحی پنل در کولرهای گازی دیواری به خصوص یونیت داخل ساختمان یکی از ویژگی‌های مهمی است که باید در نظر گرفته شود زیرا پس از نصب کولر اولی چیزی که مورد توجه قرار می‌گیرد طراحی و شکل ساختار آن است. کولر اجنرال ۲۴۰۰ با طرح لبخند شما را خوشحال می‌کند.

– کولر گازی اجنرال مدل 24000 از طراحی خاصی بهره می‌برد به گونه‌ای که پنل اصلی آن با یک نمایشگر با طرح لبخند استیل تزئین شده است و نکته زیبا و قابل توجه این مدل کولر گازی اجنرال 24000 در این است که نمایشگر نیم دایره جنرال در هنگام روشن شدن با نورهای رنگی و نور پس زمینه سبز تزئین شده است و تأثیر بسزایی در زیبایی دکوراسیون خواهد داشت.

– نصب و راه اندازی پنل اصلی این مدل کولر گازی بسیار راحت است و تنها کافی است پس از خرید یونیت خارجی آن را نصب کنید.

– واحد خارجی این مدل کولر با استاندارد همراه است و پوشش مقاوم آن اجازه نمی‌دهد ذرات مزاحم وارد کندانسور شوند.

– این مدل کولر گازی 24000 اجنرال سر و صدای زیادی ندارد و به راحتی می‌توان آن را در پشت پنجره نصب کرد.

قیمت چند مدل کولرهای گازی اجنرال 24000

کولر گازی اجنرال 24000 اینورتر، دارای عملکرد سرمایش و گرمایش، حد اکثر فاصله پنل داخلی و خارجی ۲۸ متر، دارای تنظیم خود کار هوا، قیمت 000/۳۰۰/۲۴

کولر گازی اجنرال 24000 سرد، مجهز به راه اندازی خود کار، مجهز به تایمر خواب و تایمر برنامه، تنظیم چهار جهته باد، موتور اسکورل _ پیستونی قیمت ۰۰۰/۷۰۰/۵ تومان

 

آدرس فروشگاه: ایران، استان کردستان، شهر بانه

همراه مدیریت: 09170840644

 

مرجع:

https://topfroosh.com/shop/کولر-گازی-24000-اجنرال/

دکمه بازگشت به بالا