استان ها

بهترین راهکار خروج از بحران کرونایی در استان قزوین رعایت کامل شیوه های نامه های بهداشتی است

به گزارش خبرگزاری بورن قزوین؛ به دلیل سرخی استان قزوین و افزایش نگران کننده تعداد بیماران بستری در استان با تأیید ستاد کرونیوم استان قزوین ، بیمارستان صحرایی برای تأمین نیازهای جدید در موارد اضطراری راه اندازی شد.

روز سه شنبه ، منوشهر حبیبی ، معاون ستاد استان ، به همراه رئیس دانشگاه پزشکی کازوین ، پیمان نامدار ، استاندار قزوین ، محمد شفیع ، و مدیرکل مدیریت بحران ، کودترول مهدیخانی ، از یک بیمارستان صحرایی بازدید کردند.

مقامات استانی همچنین از بیمارستان 32 تختخوابی ارتش و محل آن بازدید کردند و نکات لازم برای هماهنگی با بیمارستان صحرایی را به خاطر آوردند.

منوشر حبیبی در یکی از بیمارستانهای روستایی در گفتگو با خبرگزاری تیتر اول گفت: این بیمارستان 30 تختخوابی با همکاری شانزدهم نیروهای مسلح قزوین در منطقه باز بیمارستان ارتش ایجاد شده و هم اکنون به طور موقت مورد استفاده قرار می گیرد. خدمات پزشکی برای بیماران بیماری کرونا.

ثثثث

حبیبی افزود: وضعیت ما در حال افزایش است و از دسامبر امروز شرایطی را نداشته ایم و در 5 ماه گذشته بالاترین تعداد بستری شدن در بیمارستان را با 600 بیمار ثبت کرده ایم که نگران کننده است.

وی گفت: متأسفانه تعداد کشته شدگان ما در سه ماهه آخر روز به 6 نفر رسید که در 4 ماه رکورد منفی را شکست و این روند همچنان به صورت تصاعدی در حال رشد است و محدودیت ها اعمال می شود.

معاون ستاد مرکزی تاجگذاری استان قزوین یادآور شد که ارزیابی های بازار کار نشان داد که مشاغل 2 ، 3 و 4 روابط خوبی با دفتر مرکزی داشته و بیش از 90 درصد آنها را صرف کرده اند و در زمینه کنترل ترافیک ، وجود ترافیک توسط پلیس.

وی گفت: شب گذشته 1500 خودرو جریمه 200 هزار تومانی و 1 میلیون تومانی جریمه شدند كه نسبت به روزهای گذشته حدود 5 برابر افزایش داشته است.

زمینه 3

حبیبی گفت: کنترل ترافیک و رعایت پروتکل ها در بازارها بسیار مهم است و باید به مردم هشدار دهیم که از قدم زدن در خیابان ها و بازدید از مراکز خاص جمعیتی خودداری کنند.

وی گفت: نیمی از کارکنان بخش می توانند از راه دور کار کنند و تا زمانی که واکسن در دسترس نباشد ، ما چاره ای جز رعایت پروتکل ها و فاصله اجتماعی نداریم و این روزها شهروندان باید ماسک بزنند و ما به همکاری همه نیاز داریم مردم برای غلبه بر بحران. “

حبیبی گفت: بدون همکاری و مشارکت انسانی ، قادر به عبور از قله چهارم خطرناک نخواهیم بود ، بنابراین از همه اصناف و بازارها ، کارگران ، کارمندان و سایر گروه ها می خواهیم که به مصوبات ستاد توجه کنند و برای غلبه بر چهارم با ما همکاری کنند موج. “عید.

تاج قزوین 3

معاون ستاد کرونا در استان قزوین گفت: بیمارستان های استان تقریباً کامل است و برای برون رفت از بحران مجبور شدیم چندین راهکار را اتخاذ کنیم که یکی از آنها راه اندازی بیمارستان صحرایی است.

وی گفت: در حال حاضر تمام ظرفیت بیمارستان های ولایت و بوعلی به بیماران کرونا اختصاص یافته است و امروز تصمیم گرفتیم از محل بیمارستان های ارتش استفاده کنیم و بخشی از منطقه 16 بیمارستان مسلح قزوین را اختصاص دادیم. برای راه اندازی بیمارستان صحرایی. “

حبیبی اظهار داشت: نیروهای مسلح همیشه در امور مختلف کمک ما بوده اند و در طرح شهید سلیمانی ، Basis و سپاه ما را در مراقبت از بیماران بستری در خانه همراهی می کردند.

رشته

وی افزود: بیمارستان ارتش به مقر کرونا تحویل داده خواهد شد و یک بیمارستان صحرایی در قلمرو آن وجود خواهد داشت و از کلیه بیمارستانهای ارتش برای این کار استفاده خواهد شد. ما نیاز به استفاده از سرعت داشتیم.

وی از نیروهای مسلح ، ارتش ، سپاه ، بسیج ، شانزدهم نیروهای مسلح و پلیس برای همکاری تشکر کرد و از شهروندان خواست که طبق پروتکل های دقیق به کنترل بیماری کمک کنند.

دکمه بازگشت به بالا