عمومی

با 10 مورد از بهترین کرم پودر های گریم عروس آشنا شوید

بهترین کرم پودر ها برای گریم عروس کدامند؟

کرم پودر پایه همه آرایش ها از جمله آرایش عروس است. بنابراین، برای انتخاب بهترین کرم آرایش عروسی، باید ایده هایی در مورد ساختار و عملکرد هر یک از آنها بدانید. تا انتهای مطلب با ما همراه باشید تا با توجه به نکات آنها بهترین کرم پودر گریم عروس را به راحتی انتخاب کنید.

1- کرم پودر نارس لانگ ویر (Nars Long Wear)

محصولی ساخت آمریکا که بسیار ملایم و مناسب پوست های مختلط، خشک و حساس است.

پوشش دهی بالا و استفاده 16 ساعته، کرم پودر نارس را به یکی از بهترین کرم پودرهای آرایش عروس تبدیل کرده است. این کرم حاوی عصاره های گیاهی مانند تمشک، هندوانه و سیب است که حتی به مرور زمان نرمی و یکنواختی خود را بر روی پوست از دست نمی دهد.

اگر در مکانی مرطوب، گرم یا مرطوب زندگی می‌کنید، می‌توانید از این کرم استفاده کنید تا نگران پاک کردن یا خراب شدن آرایش خود نباشید زیرا این کرم در برابر حرارت و رطوبت مقاوم است.

کرم های میکاپ نورس علاوه بر پوشاندن و مات کردن عیوب پوست حرفه ای، آبرسانی نیز می کنند.

2- Gucci Fluide De Beauté Fini Naturel

یکی از بهترین پایه ها برای آرایش عروس، این محصول در طیف وسیعی از 40 سایه، همه در رنگ های مختلف عرضه می شود که پیدا کردن زیرسازی مناسب را آسان می کند. برای انواع پوست فرموله شده است و دارای تکنولوژی ویژه ای برای محو کردن چین و چروک ها و لکه ها برای پایانی بی عیب و نقص است. پوشش متوسطی را فراهم می کند، اگرچه اگر بخواهید کمی بیشتر برای ظاهری کامل اضافه کنید، می توان آن را به راحتی ایجاد کرد.

3- کرم پودر استی لادر دابل ویر (ESTEE LAUDER DOUBLE WEAR)

محصولی ساخت بلژیک با سایش 24 ساعته، پوشانندگی بسیار بالا و SPF 10 است.این کرم پودر اگرچه ظاهر مات و طبیعی خود را برای مدت طولانی حفظ می کند، اما روی پوست سنگین نیست و به آن اجازه تنفس می دهد.

کرم پودر استی لودر در برابر تعریق مقاوم است و این ویژگی این کرم را برای آرایش عروس عالی می کند.

این محصول فاقد چربی و مواد حساسیت زا بوده و حتی چربی پوست را ساعت ها کنترل می کند. بنابراین می تواند یکی از بهترین کرم های آرایش عروس برای انواع پوست ها به خصوص پوست های چرب باشد.

4- Charlotte Tilbury Airbrush Flawless Longwear Foundation

برای کسانی که خواهان تاثیر کرم آئروسل هستند – بدون نیاز به کار با دستگاه ایربراش واقعی – این یک گزینه عالی است. شارلوت تیلبری به دلیل تولید محصولاتی که پوست شما را به طور طبیعی تمیز می کند شناخته شده است و این محصول نیز از این قاعده مستثنی نیست. مرطوب کننده و سبک، ضد رطوبت و مقاوم در برابر آب است، ناگفته نماند که دارای یک ماده منحصر به فرد است که وقتی روی پوست می نشیند آن را خنک و با طراوت می کند، یک موهبت بزرگ برای عروس های تابستانی. این شامل مجموعه ای از مواد منحصر به فرد است که به کاهش چین و چروک کمک می کند.

5- کرم پودر مات درماکول (DERMACOL Matt Cotrol)

ساخت اروپا یکی از محبوب ترین پودرهای آرایش است. با توجه به پوشش دهی بالا و ماندگاری عالی، ضد آفتاب و ضدآب بودن این محصول در بین مردم محبوبیت پیدا کرده است. این کرم برای انواع پوست مناسب است و لک ها، آکنه و سیاهی زیر چشم را کاملا محو می کند.

کرم پودر مات درماکول بسیار سبک است و هیچ تاثیری روی پوست ندارد.

6- Exa High Fidelity Foundation

در سال های گذشته، یافتن یک کرم پودر خالص و طبیعی که هنوز هم موثر باشد، مشکل بود. خوشبختانه امروز دیگر اینطور نیست. این یکی از موارد مورد علاقه جدید ما است. این محصول لیستی از مواد شیمیایی مشکوک ندارد، اما به خوبی هر کرم پودر “سنتی” عمل می کند. پوشش شفاف برای کسانی که بافتی مات یا براق نمی‌خواهند مناسب است، در حالی که پوشش متوسط ​​فوق‌العاده زیباست و در 43 رنگ ارائه می‌شود.

7- کرم گریم لورآل اینفیلبل (LÓREAL Infailible 24h)

ساخت فرانسه و برای آرایش حرفه ای. این محصول با پوشش دهی عالی و ماندگاری بالا، لک ها و لک های صورت را کاملا می پوشاند و در دراز مدت تغییری در فرم پوست ایجاد نمی کند.

همچنین این کرم با ایجاد ظاهری مخملی و مات از سبوم اضافی و درخشندگی پوست جلوگیری می کند.

فونداسیون عروس Infallible L’Oreal دارای خاصیت ضد آفتاب و ضد آب است.

8- Givenchy Prisme Libre Skin-Caring Matte Foundation

به گفته کانتور، این یک انتخاب عالی برای کسانی است که پوست چرب یا مختلط دارند. او می گوید فرمول پوشش متوسط ​​و ضد آب، ماندگاری طولانی و ضد انتقال آن برای عروس خانم ها عالی است. خاک رس به جذب روغن اضافی کمک می کند، اگرچه روکش مات هنوز طبیعی به نظر می رسد و هرگز گچی یا چسبنده نیست.

9- کرم پودر بورژوآ هلسی میکس (Bourjois Healthy Mix)

ساخت کشور فرانسه است و مخصوصا برای پوست های چرب و معمولی مناسب است. این محصول علاوه بر پخش گسترده و ماندگاری، به لطف ویتامین های C، E و B5 چین و چروک های پوست را از بین می برد و تا 8 ساعت اثر مرطوب کنندگی دارد.

کرم پودر بورژوا منافذ پوست را نمی بندد و آن را شفاف می کند.

10- Chantecaille Future Skin Foundation

گران است؟ بله اما ارزشش را دارد.

کانتور در مورد یکی دیگر از موارد مورد علاقه می گوید، این پوست برای تسکین پوست و محافظت از آن در برابر آسیب های محیطی است و مملو از مواد گیاهی و آنتی اکسیدان های طبیعی است.

قابل توجه: بافت ژل بدون روغن منحصر به فرد، متشکل از 60 درصد آب، با طراوت و فوق العاده سبک.

نتیجه

برای خرید کرم پودر گریم عروس میتواند به فروشگاه اینترنتی موراشین مراجعه کنید.

دکمه بازگشت به بالا