بهترین های کسب و کارجامعه

با پاسپورت انگلیس کجا میشه رفت

با پاسپورت بریتانیایی می توانید وارد چند کشور شوید؟

گذرنامه بریتانیا از ژانویه 2023 بر اساس شاخص گذرنامه VisaGuide در رتبه 27 جهان قرار دارد. این بدان معناست که شهروندان بریتانیا می توانند بدون ویزا به 149 کشور جهان سفر کنند. با این حال، برای ورود به کشورهای باقی مانده، دارندگان پاسپورت انگلستان باید از قبل برای ویزا اقدام کنند.

آیا می توان با پاسپورت بریتانیایی به هر جای اروپا رفت؟

اقامت انگلیس: اتباع بریتانیا با حقوق اقامت در یکی از کشورهای اتحادیه اروپا تحت توافقنامه خروج اتحادیه اروپا و بریتانیا برای ورود به کشور محل اقامت خود نیازی به ویزا ندارند . به طور مشابه، آنها در سفر به کشورهای دیگر اتحادیه اروپا برای اقامت کوتاه مدت، که حداکثر 90 روز در هر دوره 180 روزه است، نیازی به ویزا ندارند.

کلیه موضوعاتی که در مقاله با پاسپورت انگلیس کجا میشه رفت به آن ها پرداخته شده است، به صورت زیر، می باشند:

با پاسپورت انگلیس کجا میشه رفت

کشورهای اروپایی که می توان با پاسپورت انگلیس رفت

کشورهای آسیایی که می توان با پاسپورت انگلیس رفت

کشورهای قاره اقیانوسیه که می توان با پاسپورت انگلیس رفت

کشورهای حوزه کارائیب که می توان با پاسپورت انگلیس رفت

کشورهای آمریکایی که می توان با پاسپورت انگلیس رفت

کشورهای آفریقایی که می توان با پاسپورت انگلیس رفت

شرایط ورود به کشور ایران با پاسپورت انگلستان

شرایط ورود به کشور چین با پاسپورت انگلستان

شرایط ورود به کشور امارات با پاسپورت انگلستان

شرایط ورود به کشور ترکیه با پاسپورت انگلستان

اعتبار پاسپورت کشور انگلستان

راه های دریافت پاسپورت انگلستان

دریافت پاسپورت انگلستان به کمک ویزای کاری

دریافت ویزای انگلستان به کمک ویزای تحصیلی

دریافت پاسپورت انگلستان به کمک ویزای سرمایه گذاری

فواید داشتن پاسپورت کشور انگلستان

سخن پایانی

کشور انگلستان، در منطقه وسیع بریتانیا، واقع شده است و از لحاظ وسعت، یازدهمین کشور بزرگ قاره اروپا، به شمار می رود. زبان رایج مردمان انگلستان، زبان انگلیسی می باشد که در حقیقت یک زبان بین الملی به شمار می رود. دین اکثر مردمان کشور انگلستان، مسیحی می باشد.

اینفوگرافیک با پاسپورت انگلیس کجا میشه رفت

اینفوگرافیک با پاسپورت انگلیس کجا میشه رفت

کشور انگلستان، جزو کشورهای اتحادیه اروپا، نمی باشد و یک کشور مستقل به شمار می رود. هم چنین، کشور انگلستان، جزو کشورهای حوزه شینگن نیز نمی باشد. اما پاسپورت کشور انگلستان، یکی از قوی ترین و معتبرترین پاسپورت ها در سرتاسر جهان به شمار می رود.

پاسپورت این کشور، دارای ارزش بسیار بالایی می باشد. قدرت بالا و اعتبار بسیار این پاسپورت، سبب شده است که تمامی افراد دارنده این پاسپورت، بتوانند به صورت آزادانه به 187 کشور جهان، بدون نیاز به دریافت ویزا، سفر نمایند.

از دیگر مزایای داشتن پاسپورت انگلستان، می توان به امکان تحصیل رایگان، کار در مشاغل دولتی و نیز امتیازاتی برای سرمایه گذاری در حوزه ملک اشاره کرد. داشتن پاسپورت انگلستان، مزایای بسیاری را برای شهروندان کشور انگلیس، فراهم نموده است.

ویدئو با پاسپورت انگلیس کجا میشه رفت

در این راستا، یکی از مهم ترین مزایای داشتن پاسپورت کشور انگلستان، امکان سفر به بسیاری از کشورهای جهان می باشد. به سبب اهمیت این موضوع، در این مقاله، سعی داریم به بررسی موضوع  بپردازیم. پیشنهاد می کنیم از پست دیدن کنید.

چنان چه شما از علاقمندان به این موضوع می باشید، می توانید با ما تا پایان این مقاله، همراه شوید. پس از اتمام این مقاله، در صورت داشتن هرگونه سؤال و یا نیاز به کسب اطلاعات بیشتر در این زمینه، می توانید با مشاوران و متخصصان مجرب شرکت مهاجرتی تماس حاصل نموده و تنها با یک بار تماس با این شرکت مهاجرتی معتبر و نام آشنا و یا ثبت نام خود در وب سایت این شرکت، به صورت دائمی، از خدمات مشاوره شرکت ت مهاجرتی ، به صورت رایگان، بهره مند شوید.

با پاسپورت انگلیس کجا میشه رفت

هر فردی که دارای پاسپورت کشور انگلستان باشد، می تواند بدون داشتن ویزا، به بسیاری از کشورهای جهان، به راحتی تردد نماید. لازم به ذکر است که تعداد محدودی از کشورها، برای شهروندان انگلیسی که دارای پاسپورت این کشور می باشند، درخواست ویزا می نمایند.

لازم به ذکر است که، برای دریافت ویزا برای این کشورها، کافی است که فرد مسافر، در هنگام ورود به فرودگاه کشور مورد نظر، تنها با پرداخت هزینه ای اندک، ویزای کشور مربوطه را همان در فرودگاه، دریافت نمایند. از جمله این کشورها، می توان به کشور امارات اشاره کرد.

کشور امارات، به تمامی دارندگان پاسپورت کشور انگلستان، در ازای مبلغی ناچیز، در لحظه ویزای کشور امارات را صادر می نماید. در این قسمت به ذکر اسامی کشورهایی می پردازیم که بدون نیاز به اخذ ویزا، دارنده پاسپورت کشور انگلستان، می تواند به راحتی رفت و آمد نماید. در ادامه، به ذکر این اسامی با تفکیک قاره ای، خواهیم پرداخت.

جهت کسب اطلاعات بیشتر مقاله را مطالعه کنید.

کشورهای اروپایی که می توان با پاسپورت انگلیس رفت

کشورهای اروپایی که برای ورود دارندگان پاسپورت انگلستان، ویزا نمی خواهند، به شرح زیر می باشند:

کشورهای اتحادیه اروپا

سوئیس

واتیکان

موناکو

آلبانی

بوسنی

ترکیه

گرجستان

کوزوو

جزایر فارو

آندورا

گرینلند

گیبرالتار

مقدونیه شمالی

مونته نگرو

مولداوی

بلاروس

سان مارینو

کشورهای آسیایی که می توان با پاسپورت انگلیس رفت

کلیه کشورهای آسایی که یک دارنده پاسپورت کشور انگلستان، می تواند بدون ویزا، به آن ها سفر نماید، به صورت زیر می باشند:

 کشورهای قاره اقیانوسیه که می توان با پاسپورت انگلیس رفت

کشورهایی که در قاره اقیانوسیه می باشند، پذیرای دارندگان پاسپورت انگلستان، بدون نیاز به ویزا، می باشند:

 کشورهای حوزه کارائیب که می توان با پاسپورت انگلیس رفت

در ارتباط با کشورهای حوزه کارائیب، لازم به ذکر است که تمامی کشورهای واقع شده در این حوزه، به جز کشور کوبا، از دانشگاه پاسپورت کشور انگلستان، درخواست ویزا، نمی نمایند.

 کشورهای آمریکایی که می توان با پاسپورت انگلیس رفت

تمامی کشورهای واقع شده در قاره آمریکا، به جز خود کشور آمریکا و نیز کشور سورینام، برای ورود دارندگان پاسپورت کشور انگلستان، ویزا طلب نمی نمایند. در ادامه مبحث  به بررسی کشورهای آفریقایی که می توان با پاسپورت انگلیسی و بدون نیاز به ویزا، به آن ها، سفر نمود، اشاره کرده ایم.

 کشورهای آفریقایی که می توان با پاسپورت انگلیس رفت

بسیاری از کشورهای آفریقایی نیز، برای ورود شهروندان کشور انگلستان، درخواست ویزا نمی کنند. این کشورها، عبارتند از:

در ارتباط با، کشورهای آفریقایی، لازم به ذکر است که، بسیاری از کشورهای این قاره، نظیر مصر، غنا، سودان، نیجریه، مالی و الجزایر، همگی برای ورود شهروندان انگلیسی به این کشورها، ویزا صادر می کنند.

برای این کار، تنها کافی است که شهروند انگلیسی متقاضی سفر به این کشورها، درخواست ویزای خود را، به صورت آنلاین و به روش E-Visa به نهاد مربوطه، در کشور مورد نظر، ارسال نموده و ویزای خود را، دریافت نماید. البته، کشورهای مراکش و آفریقای جنوبی، برای دارندگان پاسپورت انگلستان، درخواست ویزا، نمی نمایند.

از دیگر کشورهای آفریقایی که برای ورود انگلیسی ها، نیازی به صدور ویزا ندارند

از دیگر کشورهای آفریقایی که برای ورود انگلیسی ها، نیازی به صدور ویزا ندارند، کشورهای تونس، سنگال، موریتیوس و بوتوانا می باشند.

کشورهای فوق الذکر، تنها بخشی از کشورهایی می باشند که برای ورود شهروندان انگلیسی به کشور خود، نیازی به صدور ویزا، نخواهند داشت. برای کسب اطلاعات بیشتر در ارتباط با موضوع می توانید با مشاوران مجرب شرکت مهاجرتی ، تماس حاصل نمایید.

شرکت مهاجرتی ، با سال ها تجربه درخشان در زمینه انجام کلیه امور مهاجرتی و دریافت انواع ویزا،  از جمله ویزای تحصیلی، کاری و یا سرمایه گذاری، هزاران پرونده موفق مهاجرتی را در کارنامه خود، جای داده است.

اطلاعات مشاوران و وکلای مجرب این شرکت، همواره مطابق با آخرین تغییرات قوانین کشورها می باشد و همواره، در حال به روز رسانی اطلاعات خود به جهت ارتقای کیفیت اطلاع رسانی، به متقاضیان علاقمند به مهاجرت و یا دریافت ویزا، می باشند. لذا، مشاوره با مشاوران شرکت مهاجرتی ، بهترین گزینه، برای اخذ مشاوره در راستای امور مهاجرتی، است.

 شرایط ورود به کشور ایران با پاسپورت انگلستان

کشور ایران، برای کلیه دارندگان پاسپورت کشور انگلستان، برای ورود به ایران، درخواست ویزا می نمایند. این امر، بدین معناست که، ورود شهروندان کشور انگلستان، بدون داشتن ویزای ورود به ایران، مجاز نمی باشد.

 شرایط ورود به کشور چین با پاسپورت انگلستان

چنان چه یک شهروند انگلیسی، تمایل به سفر به کشور چین را داشته باشد، می بایست ویزای این کشور را، پیش از ورود، دریافت نماید. البته لازم به ذکر است که، ورود و بازدید از هنگ کنگ، ماکائو و نیز تایوان، بدون دریافت ویزا، امکان پذیر می باشد.

 شرایط ورود به کشور امارات با پاسپورت انگلستان

تمامی شهروندان کشور انگلستان که تمایل دارند با پاسپورت انگلیس، وارد کشور امارات شوند، می توانند در هنگام ورود به این کشور، ویزای توریستی کشور امارات را با اعتبار 30 روزه، دریافت نمایند.

شرایط ورود به کشور ترکیه با پاسپورت انگلستان

کشور ترکیه، برای افرادی که دارنده پاسپورت کشور انگلستان می باشند، برای 90 روز، اجازه ورود به این کشور را بدون دریافت ویزا، می دهد.

پاسپورت کشور انگلستان، در کنار پاسپورت بسیاری از کشورهای معتبر جهان، نظیر ژاپن، آمریکا و سنگاپور، در بالاترین رتبه های جهانی، قرار گرفته است. کلیه دارندگان پاسپورت کشور انگلستان، بدون نیاز به دریافت ویزا، می توانند به 187 کشور جهان، سفر کنند.

برای این افراد، تنها کافی است که برای سفر به کشورهای اروپایی، گذرنامه خود را که بیش از 6 ماه از اعتبار آن مانده باشد را، به همراه داشته باشند. لازم به ذکر است که، هر ساله، قوانین دریافت ویزا و پاسپورت تغییر می نمایند.

لذا، ممکن است که قوانین کشورها، در زمینه نیاز به داشتن ویزا و یا عدم نیاز به آن، می تواند از یک سال تا سال دیگر، متفاوت باشد. داشتن پاسپورت کشور انگلستان، مزایای بیشماری را برای دارنده آن فراهم می آورد. این امر سبب شده است که بسیاری از ایرانیان، تمایل به دریافت پاسپورت این کشور داشته باشند.

کارشناسان ذبده شرکت مهاجرتی ، می توانند شما را در زمینه چگونگی دریافت پاسپورت کشور انگلستان و شرایط و قوانین مربوط به آن، راهنمایی نمایند. اگر تا به این جای مبحث برای شما مفید بوده است، از شما دعوت می کنیم تا با ما تا پایان این مقاله، همراه بمانید

منبع : https://officialmalekpour.net/

دکمه بازگشت به بالا