ورزش و نشاط

بازیکنان مسموم خوشه طلایی ترخیص شدند/انجام نمونه برداری از غذای بازیکنان

تیتر اول/خوزستان رییس شبکه بهداشت مسجدسلیمان درباره آخرین وضعیت بازیکنان خوشه طلایی که به دلیل مسمومیت به بیمارستان این شهر منتقل شده بودند، توضیحاتی ارائه داد.

روز گذشته (یکشنبه) در حالی که قرار بود بازی دو تیم خلیج فارس ماهشهر و خوشه طلایی از ساعت ۱۸:۴۵ در مسجدسلیمان برگزار شود، چند بازیکن تیم خوشه طلایی پس از ورود به ورزشگاه شهید بهنام محمدی مسجدسلیمان به دلیل مسمومیت راهی بیمارستان شدند و همین موضوع باعث تاخیر در آغاز بازی شد. در این بازی که خوشه طلایی با کمبود بازیکن مواجه بود، به تساوی بدون گل دست پیدا کرد.

یاسر جلیلی رییس شبکه بهداشت مسجدسلیمان در گفت و گو با تیتر اول، اظهارکرد: طبق اطلاعاتی که به ما داده شد، ۲۹ نفر از اعضای تیم خوشه طلایی غذایی مشترک در هتل خورده بودند که از این تعداد ۱۲ نفر با علامت مسمومیت به بیمارستان ۲۲ بهمن مسجدسلیمان منتقل شدند.

وی ادامه داد: گویا این نفرات به جز ناهاری که در هتل می خورند، بیرون از هتل نیز میان وعده می خورند که از خود بازیکنان آزمایش گرفته شد و از غذاهایی که خورده بودند هم نمونه برداری شد که هنوز جواب آن مشخص نیست.

رییس شبکه بهداشت مسجدسلیمان گفت: خوشبختانه افرادی که به بیمارستان مراجعه کردند، پس از درمان سرپایی از بیمارستان ترخیص شدند و مورد خاصی نبود.

در این جا بخوانید:

اتفاق عجیب در دیدار ماهشهر ـ خوشه طلایی/ چند بازیکن راهی بیمارستان شدند

انتهای پیام

تیم تحریریه مطالب ورزشی

با تمرکز بر ورزش‌های آبی و آب‌وهوایی، من به عنوان نویسنده‌ی ورزشی به ارائه‌ی مطالبی درباره‌ی تکنیک‌ها و آموزش‌های شنا، اسکوبا و ران‌دوزی می‌پردازم. هدفمندی خود را در بهبود مهارت‌های آبی و لذت بیشتر در ورزش‌های آبی قرار می‌دهم. همراه با من را بپذیرید و به دنیای ماجراجویی و هیجان در آب‌وهوایی نفس بکشید.
دکمه بازگشت به بالا