بازدید از نمایشگاه معرفتی واقعه عاشورا در کرج تمدید شد

بازدید از نمایشگاه معرفتی واقعه عاشورا در کرج تمدید شد

مدیر مجتمع بین المللی مهدیون کرج گفت: باتوجه به استقبال گسترده عاشقان کربلا‌، بازدید از نمایشگاه پرواز از کرج به کربلا که این نمایشگاه معرفتی واقعه عاشورا و ماکت‌ بی نظیر بین الحرمین کربلا در مجتمع بین‌المللی مهدیون کرج به تصویر می کشد تا سه شنبه 10مرداد ازساعت 19 الی 23 تمدید گردید.

به گزارش خبرگزاری تیتر اول از استان البرز، «محمود شفیق» ظهر امروز یکشنبه ضمن تسلیت ایام سوگواری سرور و سالار شهیدان حضرت اباعبدالله الحسین (ع) هدف از برگزاری این نمایشگاه را علاوه بر ابراز عشق و ارادت دست اندرکاران مجتمع مهدیون به ساحت مقدس ائمه اطهار (ع) آگاهی بخشی بیشتر جامعه به‌ویژه جوانان از  وقایع رخ داده در کربلا دانست.

وی در خصوص جزئیات برگزاری نمایشگاه معرفتی واقعه عاشورا، بیان کرد: تا کنون ۶ دوره این نمایشگاه در کربلای معلی و بین‌الحرمین برپا شده است. 

مدیر مجتمع مهدیون کرج افزود: براین لساس امسال علی‌رغم درخواست مکرر برای برگزاری آن در کربلا، بر آن شدیم این نمایشگاه را که متبرک به عطر حضور اباعبدالله الحسین (ع) است در این مجموعه برپا کنیم تا عزاداران حضرت به‌ویژه آنان که تا کنون به زیارت عتبات عالیات مشرف نشده‌اند، از همین جا دل‌های خود را روانه کربلا کنند؛ نام این نمایشگاه نیز برگرفته از همین نیت قلبی است. 

وی خاطرنشان کرد: این نمایشگاه که ماحاصل تلاش شبانه‌روزی ده‌ها بانوی هنرمند مجتمع بین المللی مهدیون کرج است، در فضایی به وسعت 200 مترمربع آماده‌سازی شده و دو بخش ماکت حرم سیدالشهدا (ع) و حرم قمر منیر بنی هاشم حضرت ابوالفضل (ع) و ماکتی از صحنه‌های عاشورا را تهیه و در معرض دید شهروندان قرار داده است.  

شفیق گفت: مجتمع بین المللی مهدیون در بلوار شاهین ویلا، بالاتر از بازار روز شاهین ویلا نبش خیابان هشتم شرقی واقع شده است و هر شب تا روز یازدهم محرم میزیان شهروندان خواهد بود.

وی متذکر شد: هر شب راویانی نیز علاوه بر ارائه توضیحات لازم در مورد این نمایشگاه به بیان بخشی از تاریخ قیام عاشورا می‌پردازند. همچنین در این محل مجلس عزاداری سید وسالار شهیدان برپا می‌باشد. 

انتهای پیام






آیا این خبر مفید بود؟

نتیجه بر اساس رای موافق و رای مخالف

دکمه بازگشت به بالا