جامعه

انسداد فیزیکی و الکترونیکی مرزهای شرقی کشور

وزیر کشور با بیان اینکه توجه به مرزهای شرقی در راستای مبارزه با موادمخدر همیشه مهم بوده و برنامه‌های انسداد مرز اجرا شده اما کامل نیست و اکنون برنامه دیگری در دستور کار است، گفت: این برنامه در واقع ترکیبی از انسداد فیزیکی و الکترونیکی است که توسط نیروهای مسلح دنبال می‌شود.

به گزارش تیتر اول، احمد وحیدی در جمع خبرنگاران با اشاره به روز جهانی مبارزه با مواد مخدر اظهارکرد: در چنین روزی باید همه توجهات به این بلای خانمان سوز جلب شود چرا که امروز آثار سوئی در بین جوامع به ویژه جوانها دارد لذا باید در این روز به آثار و پیامدهای ناگوار آن اندیشید و به مسیری که رفتیم و باید در آینده برویم فکر کنیم.

وی با اشاره به شهادت بیش از ۳۸۰۰ تن در راه مبارزه با مواد مخدر و وجود ۱۲ هزار جانباز در این مسیر، در پاسخ به سوالی درخصوص برنامه‌های وزارت کشور برای تقویت مرزهای شرقی ایران گفت: مرز شرقی همیشه مهم بوده است و برنامه‌هایی در گذشته برای انسداد مرز صورت گرفته اما کامل نبوده، اما اکنون برنامه کامل دیگری در دستور کار است که آغاز شده است.

وزیر کشور در توضیح بیشتر تصریح کرد: این برنامه در واقع ترکیبی از انسداد فیزیکی و انسداد الکترونیک است که توسط نیروهای مسلح کار آن دنبال می‌شود.

ادامه دارد

دکمه بازگشت به بالا