استان ها

انتقاد از استاندار خوزستان و هشدار به کشور آذربایجان

به گزارش تیتر اول خوزستان از لالی، امام جمعه شهرستان لامی در خطبه نماز جمعه گفت: یک پیامبر اسلام منجی جهان بود و در عصر بلاتکلیفی 23 سال نبوت کرد و مردم را نجات داد.

حجت الاسلام والمسلمین گرمسیری خواستار تلاش بیشتر آموزش و پرورش در زمینه رویدادهای فرهنگی شد. وی با بیان اینکه امیدواریم در روزهای آینده فضای فرهنگی بیشتری در مدارس شهری و روستایی ایجاد شود، گفت: برای شهادت عید سعید فطر و امام کاظم (ع) برنامه هایی برای ساخت مسجد و پایگاه داریم. اداره تبلیغات و روحانیون باید برنامه ریزی کنند.

خطیب جمعه لعلی گفت: در مورد جنگ روسیه و اوکراین، مشخص شد که آمریکا از اوکراین حمایت نمی کند، امام حمینی (ره) فرمودند; آمریکا هیچ اشتباهی نمی کند و در واقع دیدیم که هیچ اشتباهی نکردند، پس از فروپاشی اتحاد جماهیر شوروی، آمریکا و غرب به دنبال گسترش ناتو بودند و از طریق آن یک دولت غربگرا در اوکراین تشکیل دادند. انقلاب رنگی از اوکراین حمایت نکرد و تنها چند بیانیه را بیان کرد. به کشور آذربایجان نیز هشدار دهیم که با جمع آوری طوفیر و رژیم صهیونیستی در همسایگی خود که منجر به خرابکاری و جاسوسی علیه کشورمان می شود، به آنها هشدار می دهیم که اگر اهمیتی ندهند، عاقبتشان است.

گرمسیری درباره مذاکرات هسته ای افزود: این مذاکرات هسته ای مدتی است که ادامه دارد، آمریکا می گوید تضمین نمی کند که در آینده از برجام خارج نشود و تحریم ها را لغو کند، آنها سلاح هسته ای داشتند و چندین بمب افکن و بمب افکن، روسیه و آمریکا جزو امضاکنندگان بودند و آمریکا قول داد از امنیت اوکراین دفاع کند، اما ما هیچ اقدامی ندیدیم.

در نهایت امام جمعه لالی با گلایه از فرماندار و مدیران استان و شهرداری لالی گفت: چند سالی است که مسکن آنلاین لالی متروکه شده و شهرسازان قول داده بودند که به زودی خیابان ها را آسفالت کنند اما آن را به امروز و فردا موکول کردند. از استاندار خوزستان گلایه داریم که چرا عمر دولت انقلابی می گذرد، اما این مسئولان را عوض نمی کنند، ضعیفان را رها می کنند و تکلیف رهبران را تعیین می کنند، برخی از رهبران نمی دانند برای فردا هستند یا نه.

او گفت؛ استاندار محترم اگر رهبری ادامه دهد یا برکنار شود به شهرداری هم شکایت می کنم که چرا این گودال ها گودهای شهر را لکه دار نمی کنند، داریم به سال نو می رسیم و هنوز کاری انجام نشده است، برای ما خوب نیست. شهر اینکه هیچ کاری انجام نشده و در ایام تعطیلات بازدیدکنندگان و گردشگران می آیند و این زیبایی شهر ما را ندارد، این وضعیت امیدواریم تا پایان مدت سعی کنیم شهر را زیبا کنیم.

دکمه بازگشت به بالا