فرهنگ و هنر

امام جمعه تالش: پایبندی به سیره نبوی، نقطه عطف محب نبی مکرم اسلام است

تیتر اول/گیلان امام جمعه تالش گفت: پایبندی به سیره نبوی نقطه عطف صحت ادعای محب پیامبراکرم(ص) است.

به گزارش تیتر اول، شامگاه امروز سه شنبه یازدهم مهرماه، جشن وحدت و همدلی با حضور امام جمعه تالش، فرمانده سپاه ناحیه، ریاست تبلیغات اسلامی شهرستان و شهروندان در مسجد امام حسین(ع) روستای چلونصر جوکندان برگزار شد.

در این مراسم حجت الاسلام مجتبی نورزاد، امام جمعه تالش ضمن تبریک ولادت نبی مکرم اسلام(ص) و امام جعفر صادق(ع) همچنین گرامیداشت هفته وحدت با اشاره به اهمیت تبعیت از سیره نبوی اظهار کرد: مسیر نبوی همان راهی است که باید از آن تبعیت و پیروی کنیم و در صورت عدم تبعیت از این مسیر، آغشته به گناه و انحراف خواهیم شد.

امام جمعه تالش به شایسته سالاری در بحث مدیریت و مسئولیت ها اشاره کرد و افزود: در موضوع مسئولیت ها در جایگاه مدیریت باید شایسته سالاری صورت گیرد تا مسیر موفقیت و پیشرفت و توسعه در کشور صورت گیرد.

حجت الاسلام نورزاد در ادامه به مسئله بی حرمتی به ساحت مقدس قرآن کریم توسط دشمنان اسلام اشاره و تصریح کرد: پای‌بندی به دو عنصر متابعت و دفاع از آرمانها و اهداف ذات مقدسه و حضرات معصومین(ع) نقطه عطف صحت در ادعای محبتی است که به پیامبراکرم(ص) و اهل بیت عصمت و طهارت(ع) داریم.

امام جمعه تالش به مسئله ناهنجارهای اجتماعی اشاره و تاکید کرد: اگر در مسیر سیره نبوی و ائمه اطهار قرار بگیریم هرگز دچار ناهنجاری‌های اجتماعی از قبیل طلاق و … نمی‌شویم، بنابراین روش زندگی خود را در مسیر سیره نبوی قرار دهیم تا به عافیت و خوشبختی برسیم.

هم چنین در این مراسم حسن محمدیاری، نماینده مردم شهرستان های تالش، رضوانشهر و ماسال ضمن تبریک این ایام بر پیوند الهی وحدت تاکید و اظهار کرد: خوشبختانه در منطقه ای هستیم که اهل سنت و تشیع با اتحاد و همبستگی در کنار همدیگر زندگی می‌کنند و همین اتحاد و صمیمیت در منطقه تالش به الگویی در امت اسلامی تبدیل شده است.

محمدیاری بر موضوع پیروی از سیره نبی مکرم اسلام(ص) تاکید کرد و افزود: پیامبر اسلام(ص) رسول رحمت و مهربانی هاست، اگر می خواهیم خوشبخت و عاقبت به خیر شویم باید اخلاق و سیره ایشان را در زندگی خود مورد توجه قرار دهیم.

امام جمعه تالش: پایبندی به سیره نبوی، نقطه عطف محب نبی مکرم اسلام است

امام جمعه تالش: پایبندی به سیره نبوی، نقطه عطف محب نبی مکرم اسلام است

امام جمعه تالش: پایبندی به سیره نبوی، نقطه عطف محب نبی مکرم اسلام است

انتهای پیام

دکمه بازگشت به بالا