استان ها

استخر شنای رشتخوار تا نیمه سال جاری تکمیل می‌شود

تیتر اول/ خراسان رضوی وزیر ورزش و جوانان که روز پنجشنبه 13 فروردین در جریان سفر دولت سیزدهم خراسان رضوی به شورای شهر به نمایندگی از هیئت دولت به رشهر سفر کرده بود، گفت: استخر شنای رشهر تا نیمه سال تکمیل می شود.

صید حمید سجادی گفت: یکی از مشکلات و مطالبات مسئولان و مردم رسیدگی به محصولات نیمه تمام در این شهرستان است و تلاش خواهیم کرد در ماه های آینده و تا قبل از نیمه سال این استخر را به بهره برداری برسانیم. “

وی افزود: با توجه به اینکه طرح احداث فضای اداری یکی از نیازهای امروزی است، در شهرستان رشتها بر آن تاکید شده است که اگر خدا بخواهد در نظارت و تکمیل فضای اداری دقت ویژه ای می شود.

وی یادآور شد: با حضور نمایندگان اقشار محترم و همچنین اعضای شورای اداری بسیاری از موضوعات و موضوعات ارزشمندی که در دستور کار قرار می گرفت، مطرح شد.

وزیر ورزش و جوانان تصریح کرد: نامه های متعددی برای پیگیری امور رشترا دریافت کرده ایم که به آنها اعتماد داریم و در حال ارسال سوالات بعدی به حوزه ها، نهادها و وزارتخانه های مختلف هستیم.

نماینده مردم حفا و رشهر در مجلس شورای اسلامی نیز در جلسه شورای اداری رشهر گفت:

حجت الاسلام اکبر احمدپور با طرح سوالات و دغدغه های کشاورزی و دامپروری به عنوان اولویت دوم شهرستان رشتها خواستار توجه ویژه به این بخش شد.

وی همچنین بر تقویت اشتغال عاجل تاکید کرد و در راستای حمایت از مجتمع های فولادی رشتاره گفت: دو مجتمع فولادی در رشترا داریم که نیازمند توجه و مساعدت در معادن اولیه خوراک دام خوفا هستند که با توجه به وعده ها ، قبلا جدی گرفته نشده است و امروز به حمایت مسئولان نیاز دارد.

انتهای پیام/

دکمه بازگشت به بالا