استان ها

استاندار: بهره‌وری و نوآوری از مولفه‌های اساسی توسعه و پیشرفت استان یزد است

به گزارش خبرگزاری تیتر اول از یزد، مهران فاطمی روز دوشنبه در کارگروه ارتقای بهره وری استان بهره وری را امری شرعی دانست و افزود: یکی از محورهای توسعه استان بحث بهره وری است که نیازمند برنامه ریزی و ارائه کار است. . گزارش می دهد و قطعا بخش مهمی از ارزیابی است بر اساس آن «یزد کارآمد» یکی از شاخه های «یزد جدید» محسوب می شود.

وی خاطرنشان کرد: در شرایطی که سرمایه گذاری خارجی ممکن است دچار مشکل شود، بحث بهره وری می تواند این کمبود را به گونه ای جبران کند که 30 تا 40 درصد رشد اقتصادی را به همراه داشته باشد.

استاندار یزد بر تشکیل کمیته‌های بهره‌وری در دستگاه‌های اجرایی استان تاکید کرد و گفت: نگاه ما در برگزاری دوازدهمین همایش ملی بهره‌وری و رویدادهای ملی آب و انرژی در استان یزد این است که نتیجه عملیاتی در سطح ملی و اجرایی شود. ابعاد استانی و ارائه توصیه های قابل اجرا در مفاد قانون برنامه هفتم توسعه کشور.

فاطمی در ادامه تصریح کرد: اگر بخواهیم به این هدف برسیم، سه رکن شورای راهبردی متشکل از معاون رئیس جمهور و رئیس سازمان اداری استخدامی کشور، انجمن بهره وری کشور، رئیس سازمان بهره وری کشور، برنامه نمایندگی. و سازمان بودجه و نمایندگان موثر در تدوین لایحه نیازمند برنامه هفتم، کمیته علمی و کمیته اجرایی هستیم.

استاندار یزد گفت: انجمن ها و گروه هایی برای فرهنگ سازی، آموزش و نظارت بر بهره وری ایجاد شود.

48

دکمه بازگشت به بالا