بهترین های کسب و کارعمومی

ارزش تبلیغات در کسب و کارهای مختلف

تبلیغات فعالیتی در راستای فروش محصولات یا رساندن خدمات به مخاطب هدف است. تبلیغات از قدیمی ترین اشکال بازاریابی است که تلاش  می کند بر تصمیمات مخاطبان هدف خود برای خرید، فروش یا انجام کاری خاص تاثیر بگذارد. با استفاده از پیامی مناسب، تبلیغات می تواند به صورت عمومی اکثریت مردم را مورد هدف قرار دهد یا به صورت خصوصی مخاطبان خاص خود را جذب کند.

آنچه که امروز به عنوان بازاریابی های تلفنی، ایمیلی یا در موتورهای جستجو می بینید، نسخه های بروزرسانی شده تبلیغات هستند. از آنجا که اینترنت بسیار گسترش داشته و برای اکثریت جمعیت جهان قابل دسترسی شده است، تبلیغات ماهیت خود را از دست نداده اند و همانطور که مانند قدیم و به صورت سنتی ادامه دارد، به شکل دیجیتال و امروزی نیز انجام می شود.

در این مقاله سعی داریم به موارد اهمیت تبلیغات در کسب و کار اشاره کنیم. با ما در ادامه همراه باشید.

اهمیت تبلیغات در کسب و کار کدام هستند؟

اگر از کسی بپرسید که تبلیغات چه سودی دارد، احتمال دارد تنها جواب او به این سوال عرضه و معرفی محصول مدنظر خواهد بود، امّا اهمیت تبلیغات در کسب و کار به این یک مورد خلاصه نمی شود. در ادامه به بررسی ۱۰ مورد از این موارد می پردازیم.

۱. بازاریابی گسترده

بسیاری از مردم تفاوت بازاریابی و تبلیغات را نمی دانند. بازاریابی مشخص می کند که مشتریان در طلب چه چیزی هستند. سپس آن ها را تشویق به خرید می کند و در نهایت با آن ها در تماس می ماند که اعتماد خود را به مورد مدنظر حفظ کنند.

در واقع بازاریابی وفاداری مردم به خدمت خود را مورد هدف قرار می دهد، اما برای اینکه توجه مردم را جلب کنید و به آنها بفهمانید که به دنبال چه چیزی  هستند، به تبلیغات نیاز دارید. تبلیغات همانند قلاب ماهی است درحالیکه بازاریابی خود ماهیگیری به حساب می آید.

۲. تبلیغات خوب داستان محورند

امروزه تبلیغاتی بیشتر مورد توجه قرار می گیرند که روایتگر داستان هستند. اگر به تبلیغات قدیمی نگاه کنید، بسیاری از آن ها با معرفی محصول پیش می روند. به عنوان مثال یک تبلیغ قدیمی کارخانه شورلت – که جزو بزرگترین کارخانه های تولید ماشین است- تنها یک تصویر از ماشین مدنظر نشان می دهد که دورتادور آن را با مشخصات خودرو پر کرده اند. مشخصاتی خشک و بی روح که فقط ویژگی های محصول را نام می بردند.

تبلیغ روایی شرکت بنز که نمایانگر اهمیت تبلیغات در کسب  و کار شرکت های بزرگ است.

یکی از نمونه های اهمیت تبلیغات در کسب و کار این است که امروزه تبلیغات خودرو به نسبت خود ماشین بیشتر بر روی رانندگان خودروها  می کنند. به عنوان مثال یک نمونه از تبلیغات جدید شورلت، افرادی را در حالات مختلف زندگی مانند دور شدن از منزلشان نشان می دهد. ویژگی های خودرو مانند کمک پارک و اندازه صندوق عقب هنوز هم مهم و برجسته  هستند، اما مهم ترین نکته این تبلیغات برجستگی اهمیت راندن شورلت برای رانندگان است.

۳. تبلیغات باعث می شود که مشتریان خاص را مورد هدف قرار دهید

استراتژی  داشتن در تبلیغات باعث می شود که با مشتریانی برخورد داشته باشیم که احتمال خریدشان بیشتر از بقیه است. در گذشته محصولات بهداشتی در مجلات تخصصی تناسب اندام پخش تبلیغ می شدند. همچنین مکان هدف اسباب بازی ها، برنامه های تلویزیونی کودکان بودند. امروزه به لطف بازاریابی دیجیتال و نرم افزارهای تحلیل کننده، کسب وکارها به راحتی می توانند در مورد اینکه چه کسی تبلیغات آن ها را می بیند و چه کسی قبلا از محصولات آن ها خریداری کرده، اطلاع یابند.

۴. تبلیغات باعث حفظ مشتریان می شود

درست است که جذب مشتری بسیار مهم است، اما متخصصان این حوزه یکی دیگر از موارد اهمیت تبلیغات در کسب و کار را در حفظ مشتری می دانند. کمپین های دائمی تبلیغاتی کلید اصلی حفظ مشتریان است. مصرف کننده ممکن است محصولی را از یک کسب و کار بخرد و دیگر هیچوقت به آن فکر نکند، حتی اگر از آن خرید راضی باشد. اگر آن ها به دیدن تبلیغات ادامه دهند، به آن ها یادآوری می شود که این همان شرکتی است که آن ها دوست دارند و باید دوباره به سمت آن بروند.

اجرای اینگونه تبلیغات دائمی به ویژه درصورتیکه کسب و کار راکد است و نیاز به مشتریان بازگشتی دارد، بسیار مهم است. به لطف شرکت های مدرن تبلیغاتی (مانند تبلیغات در شبکه های اجتماعی و بهینه سازی سئو)، کسب و کارها می توانند تبلیغات را با بودجه های بسیار کمتری نسبت به گذشته اجرا کنند.

اگر اهمیت یک محصول خاص در ذهن مانند روشن بودن لامپ در سر باشد، تبلیغات درست باعث روشن ماندن آن می شود.

۵. تبلیغات باعث موفقیت و برجستگی کسب و کارها می شود

یک کسب و کار نوپا در سیلی از مشاغلی که محصولات و خدمات خود را ارائه می دهند، چگونه متمایز شود؟ تبلیغات یک شرکت ممکن است در مورد فروش صابون باشد و به خاطر تبلیغات بهتر که مورد پسند مصرف کننده ها است، بتواند از شرکت های رقیب – هرچند قدیمی تر باشند- عملکرد بهتری داشته باشد. بدیهی است که آنچه باعث فروش بهتر محصولی مانند صابون می شود، تفاوت در اثربخشی آن نیست، بلکه تبلیغات و برندسازی بهتر آن است.

۶. تبلیغات به مشتریان ارزش های یک تجارت و شرکت را نشان می دهد

مصرف کنندگان در مورد شرکت هایی که انتخاب کرده اند، حساسیت از خود نشان می دهند. تحقیقات جدید نشان می دهد که ارزش ها و اهداف کلی شرکت ها برای جوانان اهمیت بسیار زیادی دارد و این از نشانه های بارز  اهمیت تبلیغات در کسب و کار است. مثلا جوانان ترجیح می دهند که از شرکت هایی محصولات خود را تهیه کنند که هدف کلی آن شرکت رساندن کمترین آسیب به محیط زیست است. تبلیغات به مصرف کنندگان می گوید که تجارتشان چگونه است و چه چیزی برای آن ها اهمیت دارد.

۷. تبلیغات باعث شهرت یک برند می شود

اینکه یک کسب وکار چگونه خود را عرضه می کند، ممکن است باعث جذب یا دفع مشتریان شود. نمونه های زیادی از کسب کارهایی وجود دارد که تبلیغاتی را اجرا می کنند که نتیجه معکوس داشته است.

در سال ۲۰۱۷، شرکت داو ویدئوی کوتاهی ساخت که در آن یک زن سیاه پوست را نشان می دهد که با استفاده از محصولات آن ها به یک زن سفیدپوست تبدیل می شود. به نظر می رسید که هدف این ویدیو نشان  دادن قدرت محصولات شرکت باشد، امّا مصرف کنندگان بسیاری مورد توهین قرار گرفته  بودند و باعث عذرخواهی شرکت داو شد. این نشان می دهد که جنبه های مختلف نژادی، شغلی و غیره چقدر در شهرت برند اهمیت دارد.

۸. تبلیغات بر فروش اثر دارند

تبلیغات بر شهرت یک برند اثر دارند، اما آیا این دلیلی برای فروش بیشتر محصولات است؟ یکی از نمونه های بزرگ اهمیت تبلیغات در کسب و کار در این زمینه تبلیغ شرکت اولدزموبیل در سال ۱۹۹۸ است. قصد آن ها جذب جوانان برای خرید محصولاتشان بود. شعار آن ها «این اولدزموبیل، پدرت نیست.» این شعار نه تنها افراد جدیدی را جذب نکرد، بلکه باعث رنجش مصرف کننده های قدیمی این شرکت شد و فروش محصولاتش را بسیار کم کرد. مثالی دیگر شرکت وندی در سال ۱۹۸۴ است که عنوان تبلیغش «گوساله کجاست؟» بود. همین تبلیغ باعث ورشکست شدن برند وندی در سال بعد شد.

۹. تبلیغات بر اقتصاد تاثیرگذارند

هزینه تبلیغات در سرتاسر جهان در حال افزایش چشمگیری است. کارشناسان این حوزه تخمین می زنند که در سال ۲۰۲۴ سهم بازار تبلیغات به حدود ۶۳۰ میلیارد دلار می رسد. این افزایش پول مبادلاتی منجر به ایجاد مشاغل بیشتر، خریداران بیشتر و رقابت قوی تر بین تولیدکنندگان می شود. همچنین با افزایش همه اینها تولید ناخالص داخلی یک کشور افزایش پیدا می کند و باعث جذب ثروت در آن کشور می شود.

تبلیغات باعث شکفتن استعدادها و خلاقیت ها می شود. افرادی که در حوزه عکاسی، ساخت انیمیشن، نوازندگی، طراحی و غیره فعالیت می کنند، ارزشمندتر شده اند و شرکت ها برای تبلیغات به سراغ تعداد بیشتری از آن ها می روند و همین باعث ایجاد شغل و رشد اقتصادی می شود. موارد این چنینی سبب شده است که کارآفرینان نیز به اهمیت تبلیغات در کسب و کار نگاه جدی تری داشته باشند.

۱۰. بعضی تبلیغات فراتر از درآمد عمل می کنند

تبلیغات ممکن است باعث تغییرات در هنجارهای فرهنگی شوند. شرکت دِبیرز مثال خوبی در این زمینه است. سال ها قبل خرید حلقه نامزدی از جنس الماس در بین مردم رایج نبود. در سال ۱۹۴۸ این شرکت تبلیغی با شعار «الماس برای همیشه» ساخت که نه تنها باعث فروش زیاد محصولاتش شد، بلکه باعث ایجاد فرهنگ خرید انگشتر الماس قبل از عروسی شد.

انواع مختلف تبلیغات

شما نمی توانید برای محصول خود تبلیغ مناسب بسازید، مگر آنکه با انواع آن و کاربردهای هر نوع آن آشنا باشید. شاید تبلیغ در روزنامه مناسب محصول شما نباشد و باید آن را در رادیو تبلیغ کنید. ابتدای این مقاله با مثال کلی از انواع تبلیغات و اهمیت تبلیغات در کسب و کار آشنا شدید. حال در ادامه به معرفی مثال های آن ها و کاربردشان می پردازیم.

تبلیغات سنتی

تبلیغات سنتی همان تبلیغات چاپی است که با گذشت زمان در رادیوها و تلویزیون ها نمایان شدند. این مدل تبلیغات به مدت ۱۰۰ تا ۱۵۰ سال محبوب بودند. تبلیغات چاپی یکی از نمونه های تبلیغات خصوصی بودند، زیرا حول محور مخاطبین خاص خود می چرخید. تنها کسانی که آن ها را می دیدند، همان مخاطبین روزنامه ها و پست ها بودند. چاپ تراکت یکی از مرسوم ترین شیوه های تبلیغاتی برای جلب توجه مشتریان به خدمات و یا محصول یا رویداد خاصی می باشد.

تبلیغات چاپی

چه در یک مجله یا روزنامه باشد، چه در یک آگهی تبلیغاتی چسبانده  شده بر دیوار، تبلیغات چاپی جزو راه های موثر برای نمایان  کردن نام شما است.

بیلبوردها

بیلبوردهای تبلیغاتی در شهرهای سرتاسر جهان توانایی این را دارند که چه به صورت متحرک و چه به صورت ثابت، هر چیزی را تبلیغ کنند.

تبلیغات تلویزیونی

تبلیغات تلویزیونی بیش از ۵۰ سال محبوب ترین راه برای ارائه محصول به مردم بود. از زمانی که بازاریابی دیجیتال وارد صحنه شد، جذابیت آن اندکی کاهش پیدا کرد، امّا هنوز هم در بسیاری از موارد گزینه بسیار مناسبی است.

در تبلیغات تلویزیونی تک به تک رنگ ها و اندازه متون حائز اهمیت هستند و از آن ها حساب شده استفاده می کنند.

تبلیغات رادیویی

اگرچه در رادیو هیچ تصویری وجود ندارد، امّا صرف شنیدن صوت گونه ای موثر در بین تبلیغات است. دو نوع مخاطب برای این دسته از تبلیغات وجود دارد؛ مخاطبان مسن تر و کسانی که در مسیر محل کار خود به رادیو گوش می دهند. ایجاد تبلیغات کوتاه و مستقیم، شنوندگان را برای ادامه  دادن به شنیدن رادیو علاقه مند می کند. رادیو اهمیت تبلیغات در کسب و کار از طریق حس شنوایی را به خوبی به ما نشان می دهد.

تبلیغات دیجیتال

پیشرفت تکنولوژی اهمیت تبلیغات در کسب و کار را بر ما نشان می دهد. تبلیغات دیجیتال شامل هرگونه فعالیت تبلیغاتی آنلاین مانند بیلبوردهای الکترونیکی، تبلیغات رسانه های اجتماعی و غیره می شود. به دلیل اینکه این شکل از تبلیغات ارزان تر و نمایان تر هستند، به شکل گسترده تری در حوزه بازاریابی مورد استقبال قرار گرفته اند.

تبلیغات شبکه های اجتماعی

محبوبیت و استفاده از شبکه های اجتماعی بسیار بالا است و روز به روز نیز افزایش پیدا می کند. درنتیجه تبلیغات در این شبکه ها به دلیل مخاطب زیاد آن ها بسیار کارآمد است. قرار دادن تبلیغات در این شبکه ها باعث می شود که اطلاعات جمعیت مورد نظر را خود پیدا کنید و قشر خاصی را مورد هدف قرار دهید. تنها با چند کلیک ساده می توانید گروه سنی، علاقه ها، مکان ها و موارد دیگر که در مورد گروه هدفتان مهم است را انتخاب کنید.

به جرئت می توان اینستاگرام را قدرتمندترین شبکه اجتماعی در حوزه تبلیغات معرفی کرد.

جستجو و نمایش تبلیغات

یکی دیگر از شیوه های موثر تبلیغات دیجیتالی استفاده از موتورهای جستجو و نمایش بر اساس کلمات کلیدی است. این شکل از تبلیغات برای هدف گذاری مجدد و بازاریابی برای افرادی که قبلا حداقل یک بار وبسایت شما را بازدید کرده اند، بسیار مناسب است.

جستجو در گوگل از مهم ترین مثال های دیجیتالی اهمیت تبلیغات در کسب  و کار است.

تبلیغات داخل موبایل

در قرن جدید میلادی، با گذشت هر سال جمعیت استفاده کننده از موبایل روز به روز افزایش یافت، به گونه ای که در دوره ای چند ساله استفاده از آن ده برابر شد! جای تعجب نیست که تبلیغات در وسیله ای که در دست مردم است، اهمیت بسزایی دارد. تبلیغات داخل موبایل می تواند شامل تبلیغات پیامکی، تبلیغات نمایشی نرم افزارها و تبلیغات وبسایت ها با هدف کاربران موبایل باشد.

پنجره های بازشونده (پاپ آپ)

وبسایت ها همیشه در تلاش  هستند که درآمد بیشتری را برای خود کسب کنند. یکی از روش های افزایش درآمد گذاشتن تبلیغات بازشونده در وبسایت ها است. استفاده از پنجره های بازشو مخاطب را وامی دارد که هنگام ورود و خروج در یک وبسایت، تبلیغاتی را به صورت محدود و سریع ببیند.

نتیجه گیری

تبلیغات در جای جای زندگی ما نقش پررنگی دارند. وقتی که تلویزیون را روشن می کنید یا وقتی مرورگر خود را برای جستجوی عبارت ساده ای باز می کنید. حتی وقتی در خیابان برای آرامش خود قدم می زنید نیز ممکن است حجم تبلیغات برخوردی شما را متعجب کند. ممکن است تبلیغات آزاردهنده باشند، امّا به راستی جهان بدون وجود آن ها چگونه خواهد بود؟

اینکه شما وقتی به سوپرمارکت می روید و می دانید چه چیزی می خواهید، اهمیت تبلیغات در کسب و کار را نشان می دهد. مهم ترین چیز در درک اهمیت کسب وکار و موفق شدن در استفاده بهینه از آن، تسلط کافی به اهمیت آن و درک بایدها و نبایدها در این زمینه است. با همین کار نسبتا ساده می توانید از فرش به عرش برسید. پس مهم است که کجا و برای چه کسانی تبلیغ می کنید.

منبع:

این مطلب رو به اشتراک بذار

وقتی نام تبلیغات را می شنوید اولین چیزی که به ذهن شما می رسد تبلیغات تلویزیونی، ، سایت های تبلیغاتی و یا هر نوع تبلیغی می تواند باشد. همه ما وقتی کلمه تبلیغات به گوشمان می رسد تصور خوبی از آن داریم اما اگر بخواهیم این کلمه را توصیف کنیم برایمان دشوار است چون تعاریف متفاوتی دارد. اما در این مقاله به تعریف کلی این واژه و انواع تبلیغات و روش های تبلیغاتی می‌پردازیم.

تبلیغات به معنای انتقال پیام جهت ترغیب مخاطب و تبدیل مخاطب هدف به مشتری است. در واقع در پیام ایجاد شده باید به شکلی منتقل شود که مخاطب را جذب کرده و انگیزه خرید محصول و یا استفاده از خدمات را برای آن ایجاد کند.

تبلیغات اگر اصولی و هدفمند باشد، می تواند بسیار تاثیر‌گذار باشد. اکثریت کسب و کار‌ها و برند ها درصد زیادی از موفقیت خود را مدیون تبلیغات هستند. البته اگر تبلیغ ما به صورت اصولی و حرفه ای انجام نشود تاثیر مثبتی ندارد.

تعریف تبلیغات

برای تبلیغات تعاریف علمی و گسترده زیادی وجود دارد و به قدری گسترده است که می توانیم هزاران تعریف برای آن بیاوریم. تبلیغات از گذشته تا امروز میان ما وجود داشته حتی شاید برخی اوقات متوجه برخی از آنها نشویم. همه‌ی افراد شخصا در زندگی خود حتی شاید در طول روز چندین بار این عمل را انجام داده باشند. به عنوان مثال شما هنگامی ویژگی های خوب یک فروشگاه یا رستوران را برای کسی تعریف می کنید در واقع برای آن تبلیغ می کنید. پس به این نتیجه می رسیم که تبلیغات در زندگی اجتماعی همه‌ی انسان ها ریشه دارد.

در تبلیغات از فرستنده پیامی ارسال می شود تا دریافت کننده را به سوی اهداف خود هدایت کند. حال این هدف می تواند خرید محصول یا استفاده از خدمات باشد. یکی از مهمترین عواملی که باعث موفقیت در تبلیغات می شود پیام تبلیغاتی است چون اگر تبلیغات را یک اسلحه تصور کنیم پیام تبلیغاتی مانند گلوله عمل می کند.

جهت مشاوره با ما تماس بگیرید.

تاثیر تبلیغات بر کسب و کار‌ها چیست؟

  • افزایش آگاهی از برند
  • تبدیل مخاطب به مشتری
  • معرفی محصول جدید و افزایش فروش
  • متمایز کردن برند شما از رقبا
  • افزایش ارزش و اعتبار برند شما

بازاریابی و تبلیغات چه ارتباطی با هم دارند؟

در واقع بازاریابی یک استراتژی و هدفی بزرگ برای انتقال پیام جهت شناخته شدن برند و افزایش فروش است. تبلیغات زیر شاخه ای از بازاریابی است که در واقع یکی از روش های انتقال پیام است و یکی از محبوب ترین استراتژی های بازاریابی جهت ارتباط با مخاطب است.

انواع تبلیغات

تبلیغات آفلاین 

تبلیغات محیطی

تبلیغات محیطی، شهری یا خارج از خانه یکی از مرسوم ترین و محبوب ترین روش های تبلیغاتی است که از گذشته تاکنون مورد استفاده قرار گرفته است و خود این روش دارای ابزار های متفاوت و متعددی مانند، تابلو های تبلیغاتی، تلویزیون های شهری، تبلیغات متحرک یا ترانزیت مثل وسایل نقلیه عمومی است که هر کدام از این ابزار ها نیز اهداف متفاوتی دارد.

تبلیغات چاپی

این روش تبلیغاتی نیز همواره مورد استفاده کسب و کار ها چه بزرگ و چه کوچک قرار گرفته است. این روش تبلیغاتی ابزار های متعددی دارد مثل کاتالوگ، بروشور، کارت ویزیت، کارت پستال و… همچنین آگهی های روزنامه ها و مجلات نیز شامل همین روش تبلیغاتی می شود.

تبلیغات تلویزیونی و بازرگانی

قطعا همه ما با این روش تبلیغاتی آشنایی داریم و هر گاه که تلویزیون را روشن می کنیم چشممان به این تبلیغات می خورد. این تبلیغات که به صورت های مختلف وجود دارد مثل تیزر های تبلیغاتی، برنامه های تبلیغاتی یا آرم آگهی تاثیر زیادی در برندینگ، فروش محصول و افزایش اعتبار برند دارد اما معایبی هم دارد. هزینه این تبلیغات بسیار بالاست و ممکن است اگر جذابیتی برای بیننده نداشته باشد از تبلیغات گذر کند یا گیرنده خود را خاموش کند.

اخیرا شبکه‌های نمایش خانگی نیز در این روش تبلیغاتی نیز طرفدار زیادی پیدا کرده اند و دلیل آن برنامه های پر بازدید در این شبکه ها است که البته مربوط به تبلیغات آنلاین است.

تبلیغات پیامکی

همگی با این روش تبلیغاتی به خوبی آشنایی داریم. این روش تبلیغاتی به دلیل هزینه پایین و امکان ارسال پیامک تبلیغاتی به صورت گسترده طرفداران زیادی در کسب و کار ها دارد و با نگاهی به پیامک هایی که روزانه برای ما ارسال می شود می توان به صحت این موضوع پی برد.

با اینکه عده‌ی زیادی از مردم حس خوبی به این تبلیغات ندارند اما نرخ باز کردن پیامک توسط مخاطبین بالاست و قطعا اگر پیشنهاد جذابی برای مخاطب ارسال کنید یا از کیفیت محصولات یا خدمات برند شما راضی باشند این روش تاثیر خوبی دارد و پر‌بازده است.

تبلیغ رادیویی

اگر شما هم فکر می کنید که رادیو مخاطب زیادی ندارد سخت در اشتباهید. رادیو بسیاری از محتوای خود را از دست داده است اما همچنان تعداد زیادی از افراد جامعه طرفدار سفت و سخت رادیو هستند و رادیو تاثیر خوبی برروی آنها می گذارد پس در نتیجه تبلیغ از طریق رادیو می تواند بسیار تاثیرگذار برروی قشر خاصی از جامعه باشد.

تبلیغات چریکی

تبلیغات چریکی یا گوریلا مارکتینگ یکی دیگر از روش های تبلیغات است که جذابیت زیادی دارد. این روش هزینه کمتری نسبت به روش های دیگر دارد یا اینکه نسبت به هزینه ای که دارد بازده بالا و تاثیر بیشتری در فروش و برندینگ دارد.

این روش تبلیغاتی معمولا در تمامی دنیا رایج است، اما در ایران هنوز نمونه ای از این تبلیغات مشاهده نکردیم اما اگر استفاده از این روش رایج شود قطعا طرفداران زیادی پیدا خواهد کرد. در ادامه نمونه هایی از این تبلیغات را مشاهده خواهید کرد اما مقاله ای کامل در مورد این روش تبلیغاتی برای شما تهیه کرده ایم که می توانید آن را مطالعه کنید.

این روش یکی دیگر از انواع تبلیغات است که کاملا با تبلیغات سنتی متفاوت است. این نوع تبلیغات اگهی‌های بازرگانی هستند که فقط در صورت اتصال به اینترنت می‌توان آنها را دید. این روش از طریق کانال‌هایی انجام می شود که به اینترنت متصل هستند که در ادامه این کانال‌ها و روش های تبلیغات انلاین را به شما معرفی می‌کنیم. چاپ فاکتور در انواع مختلف به روش دیجیتال، فوری و با کیفیت، ارزان و در ‏مدل های رسمی و غیر رسمی، الوان و کاربن لس در مجموعه چاپ کهن ‏انجام می شود.‏

1.وبسایت‌ها

به طور کلی می‌توان گفت که وبسایت‌ها یکی از مهمترین کانال‌ها برای تبلیغات آنلاین هستند. هنگامی که شما به دنبال محصول، خدمات یا مطلب مورد نظر خود هستید و وارد وبسایتی می‌شوید آیتم‌های تبلیغاتی متفاوتی در حاشیه و نوار‌های کناری وبسایت توجه شما را جلب می‌کند که هر یک از این المان‌های گرافیکی یا تصویری یک روش و هدف متفاوتی دارند که در ادامه به بررسی تمام این موارد می‌پردازیم.

 

دکمه بازگشت به بالا