اقتصادیبهترین های کسب و کارعمومی

آیا سیر سیاه در درمان عفونت های باکتریایی مفید است؟

خواص سیر سیاه

خواص درمانی  سیر سیاه دکتر بیز شگفت انگیز است. تحقیقات نشان داده است که فرآوری سیر و تبدیل آن به سیر سیاه موجب افزایش اس-آلیل سیستین در سیر سیاه می شود. این ماده یکی از موادی است که باعث می شود سیر و به خصوص سیر سیاه خواص درمانی فوق العاده ای داشته باشد. به علاوه میزان آنتی اکسیدان های مختلف در سیر سیاه 4 تا 5 برابر بیشتر از سیر است. آنتی اکسیدان ها باعث جوانی شده و مانع از بروز سرطان می شوند.

1- سیر سیاه برای سرطان

خرید قهوه گانودرما: بعضی تحقیقات نشان داده است که هم آنتی اکسیدان ها و هم اس-آلیل سیستین موجود در سیر سیاه باعث بهبود درمان سرطان می شود. اس-آلیل سیستین باعث کاهش تومورهای سرطانی می شود. سیر سیاه تکثیر سلول های سرطانی معده را مهار می کند. تحقیقات زیادی تایید کرده اند که سیر سیاه حاوی مقدار زیادی آنتی اکسیدان است که ضد سرطان بوده و رادیکال های آزاد در بدن را که عامل سرطان هستند از بین می برد بنابراین خاصیت ضد سرطانی قوی دارد. خاصیت ضد سرطانی سیر سیاه 4 تا 5 برابر بیشتر از سیر تازه است!

 2- سیر سیاه برای لاغری

خرید قهوه سوپریم گانودرما دکتر بیز: سیر سیاه باعث کاهش چربی های مضر خون شده و چربی های اضافی در کبد یا شکم را به مرور کاهش می دهد. مصرف طولانی مدت سیر سیاه می تواند باعث کاهش وزن و لاغری شود، هر چند این اثر زیاد نیست و بدون رژیم لاغری و صرفا با خوردن سیر سیاه نباید انتظار لاغری داشت.

3- سیر سیاه برای درمان زود انزالی

آیا سیر سیاه برای زود انزالی مفید است؟ تحقیقات نشان داده که هم سیر معمولی و هم سیر سیاه به علت داشتن روی و منیزیم زیاد، می تواند به درمان زود انزالی کمک کند. برای مطالعه بیشتر در این زمینه به مراجعه فرمایید.

4- سیر سیاه برای بهبود درمان MS

سیر سیاه به علت وجود مقدار زیادی اس-آلیل سیستین، دارای اثرات ضد التهابی و نیز اثرات آنتی اکسیدانی و محافظ نرونی است و برای پیشگیری و درمان بیماری MS می تواند مفید باشد. برای مطالعه بیشتر در این زمینه به مقاله سیر سیاه و خاصیت ضد سرطانی آن نوشته دکتر نسیم زرین پنجه مراجعه کنید.

5- سیر سیاه برای دیابت

سیر سیاه باعث بهبود عمل هموستاز در خون شده و قند خون را کنترل می کند. چون سیر سیاه منبع غنی آنتی اکسیدان است و آنتی اکسیدان ها برای پیشگیری و درمان دیابت نقش موثری دارند، استفاده از سیر سیاه برای کاهش عوارض دیابت توصیه شده است.

6- خاصیت سیر سیاه در درمان گرفتگی رگ ها و بهبود گردش خون

همان طور که گفته شد سیر سیاه چربی سوز است و چربی های مضر خون را کاهش می دهد. همین امر باعث می شود گرفتگی عروق و رگ ها (تصلب شراعین) با مصرف سیر سیاه کاهش پیدا کرده و درمان شود. بنابراین خوردن سیر سیاه باعث پیشگیری از گرفتگی عروق و سکته قلبی می شود. سیر سیاه به علت داشتن ترکیبات سولفوریک، علاوه بر بهبود گردش خون، به تنظیم فشار خون و کاهش فشار خون بالا هم کمک می‌ کند.

7- سیر سیاه و سلامت قلب

چون سیر سیاه چربی سوز است مانع از گرفتگی عروق و رگ های قلب شده و خطر سکته قلبی را کاهش می دهد.

8- سیر سیاه برای تقویت سیستم ایمنی بدن

چون سیر سیاه سرشار از آنتی اکسیدان هاست، باعث تقویت سیستم ایمنی بدن می شود و ایمنی بدن را در برابر ویروس ها، قارچ ها و باکتری ها بهبود می بخشد.

9- سیر سیاه و سلامت کبد

سیر سیاه چربی های اضافی کبد را می سوزاند و از بین می برد و از این طریق باعث سلامت کبد می شود. سیر سیاه در درمان کبد چرب نیز موثر است.

10- خاصیت ضد حساسیت سیر سیاه

تحقیقات نشان داده است که سیر سیاه مانع از واکنش های آلرژیک و حساسیتی بدن می شود و می تواند به عنوان یک ماده مفید در درمان بیماری های حساسیتی مورد استفاده قرار گیرد.

11- خاصیت ضد التهابی سیر سیاه

سیر سیاه خاصیت ضد التهابی خوبی هم دارد و برای ورم مفاصل و دردهای ماهیچه‌ای مفید است. به علاوه سیر سیاه در مقایسه با سیر معمولی برای درمان بیماری های التهابی موثرتر است.

12- خاصیت سیر سیاه برای کاهش فشار خون

سیر سیاه باعث کاهش فشار خون و تنظیم آن در افراد مبتلا به فشار خون بالا می شود. به علاوه سیر سیاه با از بین بردن چربی های رسوب کرده در رگ ها، فشار خون را کاهش می دهد و خطر سکته مغزی را کم می کند.

خرید سیر سیاه

با این همه خواص شگفت انگیز سیر سیاه، سوال اینجاست که سیر سیاه را از کجا تهیه کنیم؟ با توجه به فرآیند تولید 50 روزه و سخت سیر سیاه، چطور و از کجا سیر سیاه بخریم؟

ابتدا توجه داشته باشید هنگام خرید سیر سیاه، از تولید کنندگان معتبر خرید کنید تا هم از کیفیت سیر سیاه مطمئن باشید و هم با قیمت مناسب تری آن را بخرید. سیر سیاه هایی که دست به دست شده و با چندین واسطه به دست شما می رسد هم قیمت بالاتری دارد و هم ممکن است فاسد شده یا عمر کمتری داشته باشند.

پیشنهاد می شود برای خرید سیر سیاه به (bayaday.com) مراجعه کنید. سیر سیاه بایادی با کیفیت بوده و با روش های به روز دنیا در داخل کشور تولید می شود. به علاوه سیر سیاه بایادی در سردخانه نگهداری می شود که تاریخ انقضای آن را بیش از 6 ماه می کند. چون بایادی خود تولید کننده سیر سیاه است، با خرید مستقیم از تولید کننده، هزینه کمتری را پرداخت می کنید و به صرفه تر است. برای

دکمه بازگشت به بالا