استان ها

آماده‌سازی خون برای آزمایش با نانوفیلتر

الی توکلی در گفت و گو با خبرنگار خبرگزاری آنا، در نمایشگاه عصر امید دانشگاه آزاد اسلامی که در مراسمی با نانوفیلتر برای آزمایش نمونه خون شرکت کرده بود، گفت: این فیلتر کمترین میزان جذب را دارد و قابل استفاده در مراکز درمانی بلافاصله پس از نمونه گیری و پس از تهیه نمونه خون جهت اقدامات تشخیصی در کمترین زمان ممکن مش این فیلتر بسته به آزمایش ممکن است متفاوت باشد.


بیشتر بخوانید:

آسایش، آرامش خاطر و بهره وری انرژی با فناوری خانه هوشمند

2 دستگاه اکسیژن ساز پایه وارد بازار شد

دستگاه برق موبایل جایگزینی برای روشنایی اضطراری است


یک دانشجوی پزشکی دانشگاه آزاد اسلامی مشهد افزود: امروزه آزمایش خون اولین و مهمترین روش تشخیصی در مراکز درمانی است. در صورت بروز هر گونه نقص در فرآیند آماده سازی خون، این آزمایش با شکست مواجه خواهد شد. مطالعات اخیر روش‌های معمول را به چند دسته تقسیم کرده‌اند، از انتقال خون طولانی‌مدت گرفته تا آزمایشگاه‌های هدف، استفاده از محلول‌های شیمیایی با دقت بالا، و دستگاه‌هایی مانند سانتریفیوژهای پرسرعت که نمونه‌های خون را از بین می‌برند. ، تحت عنوان.

به گزارش آنا، گام دوم دانشگاه آزاد اسلامی در رویداد ملی با عنوان «عصر امید» به ارائه تجهیزات، محصولات، دستاوردها و فعالیت های این دانشگاه در حوزه فناوری و نوآوری با هدف بسترسازی برای استارت آپ ها شرکت ها و دانش و فرصت های شغلی برای دانشجویان در چهلمین سالگرد تاسیس این دانشگاه با شعار 1000 تیم تحقیقاتی و زیرساخت، 1000 ایده و استارت آپ و 1000 شرکت فناور و خلاق از 8 تا 11 خرداد 1401 در مصلای تهران برگزار شد.

انتهای پیام/4121/

دکمه بازگشت به بالا