بهترین های کسب و کارعمومی

هتل در کیش یا سوئیت در کیش

کیش کجاست؟

دریا، صدای مرغان دریایی، آبی نیلی بی‌انتهایی که به اقیانوس می‌رسد و آسمان صافی که با زیبایی بی‌حدوحصرش خوش‌رقصی می‌کند، شن‌های نرمی که پاهایتان را نوازش می‌کنند و نسیم خنک روی پوستتان، همان رویای زیباییست که اگر چند دقیقه چشمانتان را ببندید، در خاطرتان نقش می‌بندد! حالا فکرش را بکنید که این رویای زیبا، دوست‌داشتنی و لطیف، به واقعیت گره بخورد؛ چه ضیافتی! مجموعه‌ای از زیباترین دیدنی‌ها، در قشنگ‌ترین جزیره ایران که شما را برای چند روز از هیاهوی شهر و دل‌نگرانی‌هایش جدا می‌کند‌؛ کیش؛ جزیره آب و آتش و زیبایی.

جزیره کیش یکی از زیباترین و بزرگ‌ترین مکان‌های گردشگری ایران است که در استان هرمزگان قرار دارد  و مساحت آن چیزی در حدود ۹۰ کیلومتر مربع است. این جزیره‌ی تماشایی، که در آغوش خلیج همیشه فارس قرار گرفته، با زیبایی بی‌مثالش، اولین انتخاب مسافران و گردشگران داخلی و خارجی است که با سفر به آنجا، یک تجربه‌ی منحصربه‌فرد را برای خودشان رقم بزنند. به‌همین‌دلیل اجاره ویلا کیش رونق بسیاری دارد و هر روزه، عده بسیاری از افراد، برای رزرو هتل کیش اقدام می‌کنند.

این جزیره قدمتی ۲۰۰ میلیون ساله دارد و از حرکت صفحه‌های زمین و فشار وارده بر آن‌ها به وجود آمده. شاید برایتان جالب باشد که بدانید، مردم بومی جنوب کشور، به کانال‌های قدیمی که محل خروج آب هستند، کیش می‌گویند. از آنجایی که جزیره کیش، تنها جزیره‌ی خلیج فارس به‌شمار می‌رود که دارای قنات است، نام کیش را برای آن انتخاب کردند. سفر به جزیره و انتخاب و اجاره ویلا کیش همه‌ی کاری است که باید انجام دهید تا لذت یک سفر جذاب و ماندگار را بچشید.

بهترین زمان سفر به کیش

کیش از جمله جزایر جنوبی کشور با آب‌وهوای بسیار گرم و مرطوب است. جایی که میانگین دمای هوا در آنجا به حدود ۲۶ درجه سانتی‌گراد می‌رسد. بنابراین بهترین زمان سفر به این جزیره و اجاره ویلا ساحلی کیش فصول سرد سال و حد فاصل آذر ماه تا اوایل اردیبهشت است. در این مدت دمای هوا به مطبوع‌ترین حالت خود می‌رسد و از خنکای جذاب هوا لذت می‌برید.

اگر دوست دارید اجاره ویلا کیش را در خلوت‌ترین زمان جزیره انجام دهید، می‌توانید بهار و تابستان را برای این کار انتخاب کنید. گرمای هوا در این مدت، امکان شنا کردن با خیال آسوده در دریا را برای شما فراهم می‌کند و می‌توانید از حراجی‌های بوتیک و پاساژ‌های جریزه به‌راحتی خرید کنید.

به‌خاطر داشته باشید که کیش، یک جزیره چهارفصل است و سفر به این منطقه به علاقه، سلیقه و شرایط شما بستگی دارد.

جاهای دیدنی جزیره کیش

یکی از جذاب‌ترین و هیجان‌انگیزترین بخش‌های هر سفر، دیدن جاذبه‌های گردشگری آنجاست‌ موضوعی که می‌تواند به‌خوبی ما را با فرهنگ، سنت، آداب و رسوم، شکل و سبک زندگی، مشاغل و … مردم منطقه آشنا کند. جزیره کیش نیز جاهای دیدنی جذابی دارد که اگر یک‌بار به آنجا سفر کنید، همیشه در خاطرتان می‌ماند. از مهم‌ترین دیدنی‌های کیش که هر مسافری را برای اجاره اپارتمان مبله کیش و اقامت در آنجا ترغیب می‌کند، می‌توان به موارد زیر اشاره کرد:

  • کشتی یونانی
  • پایاب زیرزمینی کیش (شهر زیرزمینی)
  • دره پرتغالی‌ها
  • درخت انجیر معابد
  • موزه خلیج فارس
  • قلعه جنی کیش
  • شهر باستانی حریره
  • شهر زیرزمینی کاریز
  • خانه مردم‌شناسی
  • خانه اعیانی
  • آب انبار دوقلو

قیمت اجاره اقامتگاه کیش چقدر است؟

پیدا کردن یک اقامتگاه مناسب و رزرو آن، مهم‌ترین دغدغه هر مسافر برای سفر به مقصد مورد نظر است. به‌همین‌دلیل بسیاری از گردشگران، پیش از آغاز سفر خود به جزیره، قیمت اجاره اقامتگاه کیش را بررسی می‌کنند.

قیمت اجار روزانه خانه در کیش رنج متفاوتی دارد که براساس شرایط و موقعیت، امکانات ویلا، دسترسی، تعداد نفرات، زمان اقامت و … تعیین می‌شود‌. به‌طور کلی شما برای اجاره ویلا کیش از سایت اتاقک می‌بایست مبلغی بین۳۲۰ هزار تومان تا  ۷ میلیون تومان هزینه کنید.

به‌خاطر داشته باشید قیمت‌های اجاره سوئیت کیش در روزهای آخر هفته، ایام پیک مسافرت و یا ایام تعطیل تغییر می‌کند.

برای رزرو و اجاره اقامتگاه کیش چه کار کنیم؟

اجاره ویلا کیش کار چندان سختی نیست. فقط به اندکی زمان و یک سایت معتبر برای اجاره ویلا و اقامتگاه نیاز دارید. شما با ورود به سایت اتاقک و صفحه مربوط به هر شهر و منطقه می‌توانید کارت‌هایی را ببینید که همه‌ی اطلاعات اقامتگاه درون آن‌ها ثبت شده است. با کلیلک روی هر کارت امکان بررسی دقیق و موشکافانه اقامتگاه‌ها را دارید و می‌توانید پس از مقایسه شرایط و قیمت‌ها، بهترین انتخاب را انجام دهید.

درون هر کارت، همه‌ی اطلاعات مربوط به امکانات مانند تعداد نفرات، پارکینگ، وسایل سرمایشی، دسترسی‌ها و … قرار گرفته‌اند و امکان انتخاب سریع و آسان را برای شما فراهم می‌کنند. همچنین وجود عکس از نقاط مختلف اقامتگاه‌ها که توسط سایت تخصصی اتاقک تهیه شده و یا صاحبان ویلاها آن‌ها را ارسال کرده‌اند، انتخاب را برای شما راحت‌تر می‌کنند. همین‌ حالا برای اجاره ویلا کیش یا اجاره ویلا ساحلی کیش یکی از کارت‌های موجود در قسمت بالا را انتخاب و اقامتگاه مورد نظرتان را رزرو کنید.

پاسخگویی ۲۴ ساعته و شبانه‌روزی تیم اتاقک به شما حتی در روزهای تعطیل

بررسی کامل و دقیق اطلاعبرخی برای شما برای یک سفر باکیفیت و خوشایند به جای رزرو هتل، سوئیت‌های شخصی را انتخاب می‎کنند. سوئیت‌های شخصی که در مقابل اتاق‌ها و سوئیت‌های هتل قرار می‎گیرند، طرفداران زیادی داشته و هم از نظر قیمت و هم شرایط ساده‌تر برای اقامت، برای مسافران مناسب‌تر هستند. شما هنگام سفر به کیش کدام گزینه را انتخاب می‌کنید؟ با خواندن مقاله اقامت در سوئیت یا هتل؟ مزایا و معایبی که کیفیت سفر کیش را تغییر می‌دهند، اطلاعات خود را نسبت به اقامتگاه‌ها برای سفر کیش بیشتر کنید و گزینه‌ای را انتخاب کنید که کیفیت سفر شما را بالاتر ببرد.

اقامت در سوئیت، کیفیت سفر کیش را تغییر می‌دهد

فرقی نمی‌کند که در سوئیت هتل باشید یا سوئیت‌های شخصی را برای اقامت برگزینید، اقامت در سوئیت قطعا کیفیت سفر شما را در مقابل اتاق هتل تغییر می‎دهد. سوئیت‌ها قاعدتا یک اتاق نشیمن بزرگ با تمامی امکانات زندگی هستند که گاهی دارای اتاق خواب بوده و گاهی نیز فاقد آن هستند. اقامت در چنین مکانی، چه در هتل باشد و چه به صورت شخصی در یک آپارتمان خصوصی قرار داشته باشد، در مقایسه با اقامت در یک اتاق هتل که تنها دارای دو یا سه تختخواب و یک یخچال است، کیفیت بهتری به سفر شما می‌دهد.

سوئیت‌های هتلی دارای فضای بیشتری نسبت به اتاق‌های هتل هستند و امکانات ابتدایی زندگی مانند تخت خواب، میز و صندلی، تلویزیون و یخچال را دارند و اقامت در آنها نسبت به اتاق راحت‎تر است. از سوی دیگر سوئیت‌هایی که به صورت شخصی اجاره داده می‌شوند، امکانات کامل‌تری از جمله تجهیزات آشپزخانه و امکان پخت و پز داشته و مقررات اقامتی کمتری در آنها وجود دارد. البته امکانات و مقررات سوئیت‌های شخصی در کیش مورد به مورد فرق می‌کند که می‌توان قوانین هر کدام از سوئیت‌ها را در سایت‌های جاباما یا ویلایار مطالعه نمود.

تغییر کیفیت سفر کیش با اقامت در سوئیت‌های شخصی

دیدیم که در کیش دو گونه سوئیت وجود دارد: سوئیت‌های هتلی و سوئیت‌های شخصی که هر دوی آنها از اتاق‌های هتل سفر باکیفیت‌تری را رقم می‎زنند. از سوی دیگر اگر شما در کیش سوئیت‌ شخصی اجاره نمایید، از اقامت در سوئیت هتلی احساس راحتی بیشتری خواهید داشت. سوئیت‌های شخصی در کیش اقامتگاه‌های کوچکی هستند که یا اتاق خواب دارند و یا همه امکانات رفاهی را در یک سالن پذیرایی در خود جای داده‌اند.

اقامت در سوئیت‌ها از نظر هزینه نسبت به سوئیت‌های هتلی به صرفه‌تر است و موقعیت و شرایطی را برای شما فراهم می‎کند که کیفیت سفر کیش را برایتان تغییر می‌دهد. اگر قصد اجاره این سوئیت‌ها را دارید، وارد سایت‌های سفر مارکت و جاباما شده و این واحدهای اقامتی را مشاهده نموده و سوئیت مطلوب خود را اجاره نمایید.

قیمت مناسب سوئیت‌های شخصی کیفیت سفر کیش را تغییر می‌دهد

یکی از عواملی که روی کیفیت سفر کیش تاثیر مستقیم می‌گذارد، مبلغی است که باید به عنوان اجاره بهای اقامتگاه پرداخته شود. هر اندازه که برای محل اقامت هزینه کمتری پرداخته شود، امکان بهره‌گیری از تفریحات جزیره بالاتر رفته و می‌توان بودجه سفر را صرف خرید و خورد و خوراک مناسب نمود. از آن جا که سوئیت‌های شخصی کیش اجاره بهای کمتری نسبت به اتاق‌ها و سوئیت‌های هتل دارند و به دلایل یاد شده، اجاره سوئیت شخصی باعث می‎شود که کیفیت سفر کیش تغییر کند.

قیمت اجاره سوئیت‌های شخصی نه تنها از سوئیت‌های هتل کمتر است، بلکه در مقایسه با اتاق‌های هتل‌های سه، چهار و پنج ستاره نیز ارزان‌تر است. می‌توان برای بررسی قیمت سوئیت‌های شخصی به سایت‌های املاک باشی یا جاباما سر زد و هزینه اجاره آنها را با قیمت اجاره سوئیت‌ها و اتاق‌های هتل‌ها با هر ستاره‌ای بررسی نمود و سپس برای اجاره اینگونه اقامتگاه‌ها اقدام کرد.

تغییر کیفیت سفر کیش با خدمات هتل

هتل‌ها به ویژه هتل‌های پنج و چهار ستاره دارای خدمات ویژه‌ای نظیر دربان، سرویس اتاق، تعویض روزانه ملحفه‌ها، وسایل بهداشتی در حمام و بسیاری چیزهای دیگر هستند که هر کدام از آنها باعث تغییر کیفیت سفر کیش می‌شوند. علاوه بر این هتل‌های لاکچری و پنج ستاره در کیش دارای استخر و باشگاه، خدمات استقبال فرودگاهی، رستوران‌های معروف، فضای سبز، آلاچیق و… بوده که در یک ساختمان با معماری منحصر به فرد و خاص جای گرفته‌اند.

بنابراین اقامت در اتاق‌ها و یا سوئیت‌های هتل‌های لوکس کیش باعث می‌شوند که کیفیت سفر کیش عمیقا تحت تاثیر این اقامتگاه‌ها قرار بگیرد. به یاد داشته باشید در مورد خدمات هتل‌های اقتصادی سه ستاره و هتل‌های دو و یک ستاره باید تحقیق بیشتری انجام داد که این کار از طریق سایت‌های اجاره هتل ممکن است.

فضای آرام سوئیت‌های شخصی کیفیت سفر کیش را تغییر می‌دهد

کمتر کسی است که دوست داشته باشد صبح زود، با سر و صدای افراد ناشناس از خواب بیدار شود و یا شب به دلیل رفت و آمدهای مکرر افراد در نزدیکی اتاقش، خواب آرامی نداشته باشد. این موضوع ویژگی کلی سوئیت‌ها و اتاق‌های هتل‌ها است که به دلیل قرار داشتن در یک راهروی بزرگ، فضای آرامی ندارند. حالا در نظر بگیرید که در جزیره تفریحی کیش هستید و با باز کردن در اتاق یا سوئیتتان، مسافرانی هیجان‌زده و پرانرژی را می‌بینید که راهی مراکز تفریحی کیش می‌شوند.

بر خلاف آن سوئیت‌های شخصی هستند که در آپارتمان‌های خصوصی و شخصی حداکثر قرار دارند که هم تعداد طبقات و هم تعداد واحدهای آن محدود است و طبعا ساکنین آپارتمان‌ها، حتی اگر تمام آپارتمان دارای واحدهای اجاره‌ای باشد، به اندازه مسافرانی که برای یک سفر تفریحی در هتل اقامت کرده‌اند، پر سر و صدا نیستند. از این رو اجاره سوئیت‌های شخصی کیفیت سفر کیش را به لحاظ داشتن آرامش تحت تاثیر قرار می‎دهد. اگر در جستجوی آرامش هستید، به سایت‌های جاباما و یا هومسا رفته و سوئیت‌های شخصی را اجاره کنید. را هوشمندانه انجام دهید. صبحانه هتلی کیفیت سفر کیش را تغییر می‌دهد.

یکی از موارد جذابی که بر کیفیت سفر کیش تاثیر می‌گذارد، صبحانه‌های جذاب هتلی است که بیشتر در هتل‌های پنج و چهار ستاره یافت می‌شود. این صبحانه‌ها بدون تردید بسیاری از افراد و عاشقان صبحانه‌های مقوی را به سمت این دسته از هتل‌ها می‌کشانند تا روز خود را با انرژی کامل آغاز کنند. البته باید در نظر داشت که برخی از هتل‌ها فاقد صبحانه هستند و یا میز صبحانه آنها چندان مفصل نیست. بنابراین هنگامی که قصد دارید هتلی را به دلیل داشتن صبحانه برای اقامت انتخاب کنید، حتما از سایت‌های مختلف اجاره هتل، در مورد شرایط سرو صبحانه آن اطلاعات کافی کسب نمایید.

 

دکمه بازگشت به بالا