چگونه از ایبی خرید کنیم؟

ایبی به عنوان یک سایت خرید و فروش محصولات آنلاین در دنیا طرفداران بسیاری دارد، اما دلیل این تعداد بالای کاربر و اشتیاق برای خرید از سایت ایبی چیست؟ در این بخش این دلایل را به عنوان مزایای خرید از ایبی مورد بررسی قرار می‌دهیم. جهت خرید از ابای در ایران به سایت مراجعه کنید.

  • محصولات موجود در این سایت به دلیل اصل و اورجینال بودن، کیفیت بسیار بالایی دارند که پیدا کردن مشابه آن‌ها مخصوصا برای ما ایرانیان وجود ندارد.
  • در این سایت جدیدترین کالاها، حتی گاهی قبل از عرضه در بازارهای خارجی، به طور مستقیم توسط تولیدکننده برای فروش عرضه می‌شود.
  • برخی فروشندگان، کالاهای نو و دست دوم خود را به صورت برگزاری مزایده به فروش می‌رسانند و خریدار می‌تواند با قیمت‌گذاری بر روی آن‌ها، کالای موردنظر خود را خریداری کند.
  • خرید محصولات موردنیاز در حراجی سایت ebay با قیمت‌های پائین‌تر از قیمت واقعی، یا استفاه از تخفیفات خرید ebay در مناسبت‌ها و روزهای خاص که مهم‌ترین آن بلک فرایدی است، می‌تواند بسیار جذاب و مهیج باشد.
  • امکان خرید کالاهای دست دوم اصل و با کیفیت، با قیمت‌های پائین می‌تواند باعث صرفه‌جویی زیادی در هزینه‌های خانواده شود.
  • کالاهای خارجی اصل در ایران با قیمتی بسیار بیشتر از قیمت واقعی خود به فروش می‌رسند، با خرید از ای بی می‌توان این نوع محصولات را با قیمتی ازران‌تر نسبت به فروشگاه‌های ایران خریداری کرد.
  • بیشتر کالاهای قابل سفارش در این سایت دارای امکان ارسال رایگان هستند که این باعث صرفه‌جویی بسیاری در هزینه خرید آنلاین خواهد شد. (ارسال به ایران ندارد.)
  • در خرید آنلاین یکی از مهم‌ترین دغدغه‌های خریداران اطمینان از اعتبار سایت و فروشگاه آنلاین است، که در مورد خرید ازebay این اطمینان صد در صد وجود دارد که از سایتی دارای اعتبار جهانی خرید می‌کنید.

پس از انتخاب کالای مورد نظر خود، آن را به سبد خرید انتقال دهید.

پس اتمام انجام تمامی مراحل برای خرید از ایبی ، حالا باید آدرس و محل سکونت جهت تحویل کالا (که باید حتما آدرس یک دوست یا آشنای شما در یک کشور خارجی باشد) را ثبت کنید.

پس از افزودن تمامی محصولاتی که قصد خرید آن‌ها را دارید، گزینه Checkout را انتخاب کنید.

در مرحله بعد باید اطلاعات مربوط به حساب پی پال یا کارت اعتباری خود را وارد کنید. توجه داشته باشید که برخی محصولات امکات پرداخت با کارت اعتباری همچون ویزا کارت یا مستر کارت را ندارند.

پس از ایجاد حساب کاربری در سایت ایبی و پیدا کردن محصول موردنظر، لازم است تا محصول خود را به کافه ارز اعلام کنید، این کار با کپی لینک خرید محصول در ایبی انجام می‌شود. به این ترتیب در صورتی که در کافه ارز حساب کاربری دارید وارد پنل کاربری خود شوید و ثبت سفارش جدید را انتخاب کنید. از میان خدمات مختلف، خرید از سایت های خارجی را انتخاب کنید. سپس گزینه خرید از ایبی را انتخاب کنید. با وارد کردن لینک کپی شده در کادر لینک خرید در این صفحه، مبلغ و نوع ارز (دلار، یورو یا پوند) سفارش خود را تکمیل و پرداخت آن را انجام دهید. کارشناسان کافه ارز در کوتاه‌ترین زمان ممکن این پرداخت را برای شما انجام خواهند داد.

سخن آخر

خرید از ایبی که یکی از بزرگ‌ترین و موفق‌ترین بازارهای آنلاین جهان با بهره‌گیری از برترین برندها و داشتن قیمت پائین است، به دلیل محدودیت‌های موجود برای ایرانیان امکانپذیر نیست. یکی از مشکلات در خرید از ایبی نحوه پرداخت هزینه کالا از طریق حساب بین‌المللی پی پال است که داشتن این حساب برای ایرانیان مقدور نیست. با این وجود در صورتی که شخصی در ایران این حساب را داشته‌ باشد، باز هم ارسال کالا به ایران توسط این سایت انجام نمی‌شود و شما برای دریافت کالای خود باید آدرس اقوام و آشنایان خود در خارج را از کشور را برای دریافت کالای خود اعلام کنید.

 

دکمه بازگشت به بالا