چه سیم کارتی در برزیل تهیه کنیم؟

سیم­ کارت محلی

اولین گرینه برای کسانی که به کشورهای خارجی سفر می­کنند و می­ خواهند کماکان ارتباط خود را با خانواده و دوستانشان حفظ کنند، خرید یک سیم­ کارت محلی از کشور مقصدشان در بدو ورود است. این امر در همه کشورها امکان­پذیر نیست و بسیاری از کشورها حین خرید سیم­ کارت از شما درخواست اثبات اقامت می­ کنند.

جهت دریاف تور برزیل کلیک کنید وژاپن و هند از جمله این کشورها می­باشند. اما شما می­توانید با خرید سیم­ کارت­های محلی از کشورهایی که این خدمت را به مسافران خارجی ارائه می­دهند، نرخ مکالمات، پیامک­ها و بسته ­های اینترنت همراهتان را مانند افراد بومی آن کشور بپردازید! از دیگر ویژگی ­های سیم­ کارت­های محلی می­ توان به موارد زیر اشاره کرد:

 خرید سیم­ کارت بین المللی

به نقل از intrepidtravel.com گزینه دوم برای کسانی که می ­خواهند به کشورهای خارجی سفر کرده و در هر گوشه دنیا ارتباطشان را با خانواده و دوستانشان حفط کنند، دریافت سیم­کارت بین المللی می ­باشد. شما می­توانید در اکثر کشورهای جهان از سیم­ کارت­ بین المللی خود استفاده کنید.

البته ذکر این نکته ضروری است که اگر قصد دارید به مدت طولانی در یک کشور بمانید، خرید سیم­کارت محلی آن کشور برایتان به صرفه تر خواهد بود. سیم­ کارت بین المللی یک گزینه انعطاف­ پذیر است. در ادامه به ذکر برخی ویژگی­های سیم­ کارت بین المللی خواهیم پرداخت:

 مزیت سیم کارتهای بین المللی

برخی کمپانی ­ها شماره اروپای شرقی، برخی شماره و بعضی دیگر شماره انگلستان و ایالات متحده و انگلستان را در اختیار درخواست کنندگان سیم ­کارت بین­ المللی قرار می­دهند. لازم به ذکر است که این شماره می­تواند متعلق به 50 کشور دیگر نیز باشد.

سیم­ کارت­های بین المللی همچون سیم ­­کارت­های محلی مربوط به هر کشور امن هستند و تمام ویژگی­ های مربوط به امنیت مانند پین امنیتی، شماره تلفن­ها، پیامک­ها و برنامه­ های تلفن همراه شما از هرگونه نا امنی محفوظ خواهد بود.

شما می­توانید با انتقال شماره بین المللی خود به شماره مجازی، بدون صرف هزینه و تنها با پرداخت هزینه تماس، با دیگران تماس بگیرید. اگرچه معمولا یک سیم­ کارت بین المللی از نظر اعتبار منقضی نمی­شود (مادامی که یکبار در سال مورد استفاده قرار گیرد)، اما برخی شرکت­ها پس از گذشت 30 روز از آخرین تماس سیم­کارتتان، آن را لغو خواهند کرد.

این در حالی است که همه مردم تمایل دارند یک سیم­ کارت بین المللی تهیه کرده و در تمام مسافرت­های برون مرزی خود از آن استفاده کنند، بدون آن­که دغدغه انقضای آن را داشته باشند.

بسیاری از شرکت­های مخابراتی ارائه دهنده سیم­ کارت بین المللی هستند. شرکت­های مخابراتی تلفن همراه که شما سیم­­ کارت بین المللی خود را از آن­جا خریداری می­کنید، با سایر شرکت­های مخاباتی در سراسر جهان توافق­ های دو جانبه برقرار می­کنند تا مشتریانشان به هر کشوری که سفر می­کنند، امکان استفاده از شبکه­ های ارتباطی آن کشور را داشته باشند.

پیش­تر مزیت ­هایی برای استفاده از سیم ­کارت بین المللی بیان کردیم. گفتنی است که مهم­ترین مزیت این سیم­ کارت ها، صرفه جویی در هزینه می­باشد.با وجود سیم­ کارت بین المللی شما این امکان را دارید که بدون نگرانی در مورد هزینه­ های مضحک مربوط به تماس، پیام کوتاه و داده تلفن همراه در حین مسافرت با خانواده و یا دوستانتان گفتگو کنید.

یکی از بدترین مواردی که ممکن است هنگام استفاده از تلفن همراهتان در خارج از کشور برایتان اتفاق بیفتد، استفاده از رومینگ داده است. اگر تلفن همراهتان مقصد شما را پوشش ندهد، هنگام بازگشت به خانه با اتفاق عجیبی رو به رو خواهید شد که برخی آن را شوک لایحه می­نامند!

به ناگاه متوجه می­شوید که استفاده از تلفن همراهتان در یک سفر چند روزه صدها و شاید هزاران دلار برای شما هزینه داشته است و این هزینه سرسام آور، پولی است که باید بابت استفاده از رومینگ بپردازید. با خرید سیم ­کارت بین المللی، دیگر در سفرهای بعدیتان با این شگفتی تلخ روبرو نخواهید شد!

خرید و استفاده از سیم­ کارت­های بین المللی تضمین می­کند که شما هیچ هزینه پنهانی را بابت برقراری تماس پرداخت نخواهید کرد!

بدون شک حفظ ارتباط شما با خانواده و دوستانتان، زمانی که در خارج از کشور مشغول به کار و یا تفریح هستید ، امری ضروری و غیرقابل چشم ­پوشی است که در سایه سیم­ کارت بین المللی چندان هم بعید و دور از دسترس نیست.

این در حالیست که شما با استفاده از سیم­ کارت بین المللی، ضمن برقراری ارتباطی امن، در هزینه ­های خود نیز صرفه­ جویی کرده­اید. استفاده از سیم­ کارت بین المللی برای مسافرین شاغلی که سالانه چندین بار به خارج از کشور سفر می­کنند، انتخابی عاقلانه است.

سیم­ کارت بین المللی یا سیم کارت بین المللی آمریکا به راحتی قابل شارژ است و بنابراین لازم نیست که در هر بار مسافرت یک سیم ­کارت بین المللی جدید خریداری و جایگزین سیم­ کارت قبلی کنید. بلکه می­توانید این سیم­ کارت ها را به راحتی و به صورت آنلاین توسط ارائه دهندگانشان مجددا شارژ کنید.

 انواع سیم ­کارت بین المللی

از جمله انواع سیم­ کارت بین المللی می­توان به موارد زیر اشاره کرد:

لازم به یادآوری است که این سیم ­کارت­ها از نظر شرکت ارائه دهنده، کشورهای فعال، هزینه تماس­های خروجی، هزینه برنامه­ های داده و برخی ویژگی­ های دیگر متفاوتند.

برای مثال؛ هزینه برنامه داده برای سیم­ کارت بین المللی OneSim ، 0.05 دلار به ازای هرمگابایت و در سیم­ کارت WorldSIM  گاه حتی تا ده دلار به ازای هر مگا بایت می­باشد.

اگر جزء مسافرانی هستید که بیشتر از همه ویژگی­ ها به داده تلفن همراهتان توجه می­کنید، ما به شما پیشنهاد می­کنیم که به سراغ سیم­ کارت بین المللی OneSim بروید و از دسترسی بی نظیر آن لذت ببرید.

اگر به آن دسته از مسافرانی تعلق دارید که کیفیت صدا و پیامک از اولویت­ های شماست، ما به شما سیم­ کارت بین المللی WorldSIM را پیشنهاد می­دهیم. این نوع سیم­ کارت، هزینه­ های رومینگ را تا 95 درصد کاهش می­دهد!

شارژ سیم کارت بین المللی

دقت داشته باشید که هنگام خرید سیم ­کارت بین المللی، ویژگی گزینه­ های موجود و دامنه قیمت آن ها را در نظر گرفته، سپس با اطمینان کامل سیم­ کارت مد نظر را خریداری کرده  و با این خرید کمکی شایان به کاهش هزینه ­های مسافرتتان کنید.

برای خود با روش هایی که در هنگام خرید به شما معرفی می شود میتوانید سیم کارت خود را شارژ کرده و بالاترین میزان کیفی از آن استفاده کنید.مسافرانی که از طریق مجموعه ویزاگردی اقدام به می نمایند ماهانه به قید قرعه برنده سیم کارت هدیه از طرف شرکت می شوند.

سوالات متداول

چگونه سیم کارت خارجی بخریم ؟

برای درخواست سیم کارت و استعلام قیمت می توانید با شماره تماسی که در این صفحه درج شده است تماس بگیرید.

آیا امکان شارژ سیم کارت خارجی در ایران وجود دارد؟

سیم کارت هایی که خریداری می کنید را در کمتر از چند دقیقه به صورت آنلاین میتوانید شارژ کنید و نیازی به کارت های اعتباری بین المللی ندارید.

آیا سیم کارت خارجی رند هم می توان خرید؟

بله، سیم کارت های خارجی ویزاگردی به دو صورت رند و غیر رند می باشد که در صورت نیاز به شماره های خاص می توانید از سیم کارت رند خارجی استفاده کنید.

آیا سیم کارت های انگلیس و آمریکا در ایران آنتن دهای دارند؟بله، کلیه سیم کارت هایی که توسط این شرکت عرضه می گردد هم قابل مکالمه هستند هم امکام ارسال پیامک را دارند

دکمه بازگشت به بالا