بهترین های کسب و کارعمومی

هزینه نصب جی پی اس روی ماشین چقدر است؟

امروزه متخصصین زیادی در حوزه خودرو و لوازم جانبی آن وجود دارد که اگر از آن ها بخواهید بهترین لوازم را برای یافتن اتومبیل به شما معرفی کنند، بی تردید جی پی اس را پیشنهاد خواهند داد. جی پی اس یا همان ردیاب خودرو کاربرد و امکانات نسبتا زیادی دارد که باعث شده افراد زیادی طرفدار آن باشند. اما ممکن است بپرسید که منظور از جی پی اس چیست؟ استفاده از جی پی اس چه مزیت هایی دارد؟ هزینه نصب جی پی اس روی ماشین چقدر است؟ اگر به دنبال پاسخ این سوالات هستید به شما پیشنهاد می کنیم که تا انتهای این مقاله با سایت ردیاب من همراه باشید تا علاوه بر آن که به پاسخ سوالات بالا دست پیدا کنید و هم بتوانید با بهترین ردیاب های خودرو در سایت ردیاب من آشنا شوید.

منظور از جی پی اس خودرو چیست؟

نام دیگر جی پی اس خودرو (GPS)، ردیاب خودرو است. همانطور که از نام این قطعه مشخص است این ردیاب بر روی خودرو نصب شده و هر یک از این نوع محصولات نسبت به ویژگی ها و مشخصاتشان دارای کاربرد و کارایی متفاوتی هستند. معمولا از مشخصات و امکانات پایه ای همه مدل های جی پی اس می توان به ردیابی اتومبیل و نمایش مکان فعلی ماشین بر روی نقشه اشاره کرد.

با انواع جی پی اس خودرو در ایران آشنا شوید

  1. جی پی اس آهنربایی و شارژی بدون نیاز به سیم کشی: جی پس اس ها (GPS) در انواع شارژی و آهنربایی در بازار و بستر اینترنت وجود دارند که هر یک از آن ها را می توان در هر قسمتی از خودروی مدنظر به طور مخفیانه نصب کرد. بنابراین جی پی اس روی ماشین به شکل مخفیانه ای کار ردیابی خود را انجام می دهد و محل خودرو را به صورت لحظه ای بر روی نقشه نمایش می دهد. اما ممکن است بپرسید که هزینه نصب جی پی اس روی ماشین چقدر است؟ هزینه نصب جی پی اس روی ماشین به عوامل متعددی مانند تنظیمات ردیاب، نوع ردیاب، نوع ماشین و… بستگی دارد برای دریافت دقیق تر پاسخ این سوال تا انتها با ما همراه باشید.
  2. نصب همیشگی جی پس اس خودرو همراه با سیم کشی: یک سری جی پس اس ماشین وجود دارد که برای استفاده نیاز به سیم کشی دارند. به عبارت دیگر برای نصب و راه اندازی جی پی اس هایی که باطری ضعیفی دارند یا حتی باطری ندارند، نیاز است که به سمت محل نصب جی پی اس یک سیم کشی انجام شود. این نوع جی پی اس ها توسط دو سیم برق مثبت/منفی به برق دائمی اتومبیل متصل شده و توسط آن شروع به کار می کند و میزان ولتاژ کاری آن ها بین 6 وات تا 36 وات است. این نوع ردیاب ها که به سیم کشی نیاز دارند را می‌توان بر روی کامیون، موتور سیکلت و خودروی سواری نصب کرد.

قیمت جی پی اس ماشین چقدر است؟

با توجه به قیمت ارز و نوسانات موجود در بازار لوازم جانبی خودرو، قیمت جی پی اس خودرو دائما در حال نوسان است و قیمت دقیق و مشخصی را نمی توان برای ردیاب ها تعیین کرد. در صورتی که قصد دارید از قیمت و مشخصات ردیاب های خودرو مطلع شوید می توانید از محصولات ردیاب های سایت ردیاب من مراجعه کنید. ما در این بخش ردیاب شخصی، ردیاب خودرو و ردیاب آهنربایی به شما عزیزان ارائه می کنیم. بنابراین می توانید از این بخش ها دیدن فرمایید و بعد از مطالعه مشخصات و امکانات هر یک از ردیاب ها می توانید آن ها را خریداری کنید تا در اسرع وقت به دستتان برسد.

مزایای نصب جی پی اس روی ماشین

  1. اگر جی پی اس روی ماشین خود نصب کرده باشید به راحتی می توانید در هر شرایطی آن را خاموش کنید.
  2. در سریع ترین حالت ممکن و در کسری از ثانیه می توان خودرو را پیدا کرد. زمانی که جی پی اس روی ماشین نصب می شود، می‌توان موقعیت های آن خودرو را متوجه شد و آن را تحت نظر داشت.
  3. به کمک جی پی اس می توان مکالمات داخل اتومبیل را شنود کرد. در واقع به کمک این ویژگی امکان شنود مکالمات داخل خودرو وجود دارد که به سبب آن می توان رفتارهای داخل ماشین را تحت کنترل داشت و مکالمات مورد نیاز را ضبط و نگهداری کرد.
  4. با استفاده از دکمه SOS در ردیاب ها می توان در زمانی خودروی شما سرقت می شود و آن را به سرعت گزارش دهید تا اقدامات مورد نیاز یکی پس از دیگری انجام شود. به کمک این دکمه می توانید هزینه های مرتبط با سرقت را بسیار کاهش دهید که این امر از نظر حفظ سرمایه بسیار مقرون به صرفه می باشد.
  5. به کمک جی پی اس های سایت ردیاب من می توانید تمام زمان‌های حرکت و توقف خودرو را ضبط و جمع آوری کرده تا در شرایط مواقع لزوم بتوانید از آن گزارش ها استفاده کنید.

هزینه نصب جی پی اس روی ماشین چقدر است؟

هزینه نصب جی پی اس روی ماشین یا هزینه نصب ردیاب روی ماشین، به عوامل بسیار زیادی وابسته است. هزینه نصب جی پی اس روی ماشین به عواملی همچون تنظیمات جی پی اس، نوع جی پی اس، شرایط بازار لوازم جانبی خودرو و نوع خودرو بستگی دارد و همان طور که گفته شد بخاطر شرایط ارز و نوسانات بازار خودرو و لوازم جانبی آن نمی توان هزینه نصب دقیقی بیان کرد. بنابراین برای نصب جی پی اس روی ماشین باید تمام این موارد بررسی شود تا به طور دقیق بتوان گفت هزینه نصب جی پی اس روی ماشین چقدر است و در نهایت شما به جهت انجام دادن یا انجام ندادن نصب ردیاب بر روی خودرو تصمیم گیری راحت تری داشته باشید.

هزینه تنظیم جی پی اس (GPS) روی ماشین چقدر است؟

هزینه انجام تنظیمات جی پی اس روی ماشین شامل اتصال ردیاب، تنظیمات آن روی تلفن همراه است و این تنظیمات قابل تغییر هستند. البته ناگفته نماند که میزان تخصص و مهارت شخص تنظیم کننده جی پی اس بسیار مهم است که باید به آن بسیار اهمیت داد.

دکمه بازگشت به بالا