استان ها

حمایت از تولید دانش‌بنیان در دستور کار دستگاه قضایی قرار دارد

به گزارش خبرگزاری تیتر اول از قزوین؛ علی شعبانی رئیس کل دادگستری استان قزاقستان در بازدید از شرکت های دانش بنیان به مناسبت هفته قوه قضائیه گفت: نظام قضایی دانش بنیان حمایت از شرکت شهرک های صنعتی را در دستور کار خود دارد.

وی افزود: مسئولان رسانه ها به ویژه صدا و سیما باید محصولات تولیدی بنگاه های صنعتی را به اطلاع مردم برسانند تا مردم از تولیدات داخلی بهتر مطلع شوند و حمایت و تشویق تولیدکنندگان استانی ایجاد شود.

این مقام قضایی در خصوص مشکلات تولیدکنندگان گفت: مقرر شد هر دو هفته یکبار جلسه ای برای رفع مشکلات شرکت ها تشکیل شود تا آسیب ها و محدودیت های این واحدها در حوزه تولید شناسایی و رفع شود. در اسرع وقت.”

شعبانی گفت: تخلفات تولیدکنندگان در دستور کار قرار دارد و کارکنان ما تمام تلاش خود را برای شناسایی و رفع این مشکلات انجام می دهند که برخی از آنها مجرمانه مانند موارد گران فروشی، انباشت کالا و کالاهای عمومی ارجاع شده به اداره کل کشور است. پیگرد قانونی.” و ما مجازات می شویم تا بتوانیم از آن جلوگیری کنیم.

رئیس قاضی استان قزاقستان در خاتمه تصریح کرد: البته کسانی که صلاحیت مالکیت زمین صنعتی را ندارند وارد میدان نشوند و البته دستگاه قضایی نیز با این افراد برخورد خواهد کرد تا در نهایت این زمین ها واگذار شود. به افراد دارای توان علمی و مقامات رسمی تایید شده است.

48

دکمه بازگشت به بالا