مشخصات فنی کوییک دندهای معمولی

کوییک معمولی یا همان کوییک دنده‌ ای اولین و ساده‌ترین تیپ این خودرو است و کوییک دنده‌ای اولین و ساده‌ترین تیپ کوییک است.

پس از آن سایپا تیپ های دیگری از جمله ، ، و را معرفی کرد که هر کدام از نظر ظاهری، امکانات رفاهی و مشخصات فنی تفاوت هایی دارند.

در طراحی ظاهری این خودرو تفاوت زیادی با سایر تیپ ها دیده نمی شود.همچنین بدنه کوییک دنده‌ای برخلاف برخی از تیپ های ، تک رنگ است.

داخل کابین کوییک دنده‌ای شباهت زیادی با دارد. این تیپ از کوییک که ارزان ترین تیپ آن به حساب می آید امکانات رفاهی کمتری نسبت به سایر تیپ های دیگر کوییک دارد.

یکی از نکات مثبت داخل کابین این خودرو استفاده از قطعات دکوراتیو کروم است.

کابین از نظر ارگونومی قابل قبول ارزیابی می شود اما جنس قطعات به کار رفته در داشبورد و کابین کیفیت پایینی دارند و به علت اینکه در بیشتر قسمت ها از پلاستیک خشک استفاده شده در مدت کمی کابین خودرو به صدا می افتد.

فضای اتاق خودرو نیز تنها در ردیف جلو مناسب بوده و ردیف عقب برای افراد بلند قامت آزار دهنده خواهد بود.

در بخش مشخصات فنی، این خودرو از پیشرانه معروف M15 ساخت شرکت مگاموتور بهره می برد.

این پیشرانه 4 سیلندر 8 سوپاپ 1/5 لیتر حجم داشته و توانایی تولید حداکثر 87 اسب بخار قدرت و 128 نیوتن متر گشتاور را دارد. همچنین جعبه دنده این خودرو نیز از نوع 5 سرعته دستی است که نیروی پیشرانه را به چرخ های جلوی خودرو منتقل می کند.

از امکانات رفاهی این تیپ می توان به سیستم صوتی با پشتیبانی از USB CD و چهار بلندگو، چراغ مه شکن جلو و عقب، سیستم تهویه دستی، روکش صندلی پارچه‌ای، صندلی عقب تاشو، ایزوفیکس و آینه جانبی با تنظیم برقی اشاره کرد.

مقاله پیشنهادی : خرید اقساطی کوییک 

 قیمت و رقبا

برای اطلاع از قیمت روز کوییک دنده‌ای و سایر تیپ های کوییک می توانید به صفحه مراجعه فرمایید.

همچنین از رقبای این خودرو می توان به و اشاره کرد.

 

دکمه بازگشت به بالا