مراقب باشیم جوانان فریب دشمن را نخورند – خبرگزاری آنلاین | اخبار ایران و جهان

به گزارش خبرنگار آنلاین، حجت الاسلام منصور صابری پیش از ظهر جمعه در مراسم عزاداری در بسیج امام علی علیه السلام اردستان اظهار داشت: عینیت بخشی به دین الهی وظیفه امام جامعه است به شرط اینکه مردم هم بخواهند و با دو روش دین خدا محقق پیدا می‌کند یکی با دعوت و دیگری با درخواست خود مردم که در دوران امامت حضرت علی علیه السلام عده‌ای نخواستند و عده‌ای هم رو گردان شدند.

وی افزود: مردم اگر حول محور ولایت تجمع قلوب داشته باشند حکومت عدل الهی محقق خواهد شد اما در زمان امام علی علیه السلام چند نفری نامه می‌نویسند و می‌گویند ما امام می‌خواهیم و این موضوع نشان می‌دهد که تجمع قلوبی وجود ندارد و این امر محقق پیدا نمی‌کند.

امام جمعه موقت اردستان خاطرنشان کرد: جامعه‌ای که گوششان به دشمن است و همچون امروز بعضی تحت تأثیر فضای مجازی دشمن قرار می‌گیرد این می‌شود که افرادی می‌گویند اربعین را مصادره نکنید اما به برکت جمهوری اسلامی اربعین جان گرفته و به برکت خون امام حسین این حرکت به راه خود ادامه می‌دهد اما جوان هیئتی بعضاً تحت تأثیر این فضای آلوده دشمن قرار می‌گیرند.

صابری تصریح کرد: تحریم‌های دشمن مخصوصاً دارویی سالیانه هزاران نفر را به کام مرگ می‌فرستند و اینها دلسوز ما شده‌اند و عده‌ای هم باور می‌کنند و تا این تفکر در جامعه باشد تحقق جامعه نوین که رهبر انقلاب اسلامی به آن اشاره می‌کند را با کندی مواجه می‌کند اما با مقاومت به قله خواهند رسید و امام یارانی می‌خواهد که مقاومت کنند و بدرخشند.

وی بیان کرد: امام عصر ظهور می‌کند تا دیگر عاشورایی اتفاق نیفتد و اربعین راه رسیدن به قله است که باید خداوند به همه توفیق دهد تا در این راه حرکت کنند و هوشیار باشیم و مواظبت کنیم جوانانمان فریب دشمن را نخورند و امید است آن فضای اربعین را در کشور حفظ کنیم.

دکمه بازگشت به بالا