جامعه

پیش بینی “نظام واره شغلی زنان” در برنامه هفتم توسعه

معاون رئیس جمهور در امور زنان و خانواده از برنامه ریزی نظام کار بانوان در برنامه هفتم توسعه خبر داد.

به گزارش تیتر اول، انسیه خزعلی همزمان با سالروز حضرت زینب(س) و روز پرستار در بازدید از بیمارستان امام رضا(ع) اسلامشهر ضمن قدردانی از زحمات پرستاران گفت: حضرت زینب(س) به دلیل صبر و استقامت در شرایط سخت و سخت به دنیا آمد. نگاه مثبت و امیدوار کننده ای که به دیگران انرژی و نیرو می بخشد، به درستی روز خواهر نامیده می شود.

معاون رئیس جمهور در امور زنان و خانواده با اشاره به اینکه پرستاران با صبر و حوصله تمام مشکلات را مرتفع کردند، گفت: صبر و استقامت پرستاران در دوران کرونا در سال های اخیر نمونه است، مقاومت و مبارزه کردند و باید یادی از شهدا کرد. . جوامع خواهر در این جهاد.

خزعلی تصریح کرد: مشکلات و دوری از خانواده پرستاران در هیئت دولت به تفصیل بیان شد و از زحمات آنان تقدیر ویژه شد. از شهدای امنیت جامعه خواهران نیز یاد می کنیم که علاوه بر جهاد در راه سلامت جسمانی جامعه; سعی کردند آرامش و سلامت روان جامعه را حفظ کنند.

وی ادامه داد: یکی از خواسته های 15 ساله پرستاران تعرفه خدمات بود که به فضل الهی در دولت سیزدهم مطرح شد و امیدواریم ادامه داشته باشد و اعتبارات آن در برنامه بودجه دیده شود.

خزعلی تاکید کرد: به عنوان معاونت بانوان تلاش می کنیم ارتباط مستمری برای شنیدن صدای پرستاران به ویژه پرستاران برای یافتن راهکارهایی که باعث ارتقای وضعیت شغلی آنها شود و همچنین حمایت های لازم از پرستارانی که مسئولیت های چند جانبه دارند را ایجاد کنیم. .و چاره ای بیندیشیم و در قانون ببینیم که می توانند وظیفه دیگر خود که مسئولیت خانواده است را به خوبی انجام دهند.

به گزارش روابط عمومی معاونت امور زنان و خانواده ریاست جمهوری، خزعلی ادامه داد: پیشنهادات زنان دریافت شده است تا نظام استخدامی را در برنامه هفتم ببینیم و بتوانیم در قانون کار اجرایی کنیم.

انتهای پیام

دکمه بازگشت به بالا