شهید رئیسی یک ولایتمدار واقعی بود و نظر رهبری را در تصمیم گیری ها ملاک کار می دانست.

به گزارش خبرگزاری تیتر اول از قزوین،  آیین گرامیداشت رئیس جمهور شهید و شهدای خدمت دوشنبه شب با حضور حجت الاسلام خسرو پناه دبیر شورای عالی انقلاب فرهنگی، اعلایی استاندار و ایت الله عابدینی امام جمعه قزوین و جمع کثیری از مردم در مسجد امام خمینی برگزار شد.

قرائت قاری بین المللی قرآن کریم سیدمصطفی حسینی و مداحی حاج محمد نبوی مداح اهل بیت از دیگر برنامه های این مراسم بود.

حجت الاسلام خسرو پناه دبیر شورای عالی انقلاب فرهنگی در این مراسم اظهارداشت: آیت الله رئیسی با یک دیپلماسی قوی توانست ایران با عضویت در سازمان بین المللی شانگهای و بریکس از انزوا خارج شود که کار ارزشمندی بود.

خسروپناه افزود: شهید ایت الله رئیسیخاصلانه در خدمت مردم بود و سرانجام جان خود را در راه خدمت به ملت نثار کرد و به آرزوی خود رسید.

دبیر شورای عالی انقلاب فرهنگی تصریح کرد: نبود آیت الله رئیسی ضایعه جبران ناپذیری برای ملت ما محسوب می شود و حضور میلیونی مردم در مراسم تشییع بیانگر قدردئانی ملت از یک خدمتگزار واقعی بود.

خسروپناه افزود: ساده زیستی، اخلاص، عقلانیت، خستگی ناپذیری آیت الله رئیسی زبانزد بود و ایشان یک الگوی حکمرانی را ارائه کرد که باید الگو برداری شود.

وی ولایتمداری را از دیگر ویژگی های آیت الله رئیسی دانست و اظهارداشت: شهید رئیسی یک ولایتمدار واقعی بود و نظر رهبری را در تصمیم گیری ها ملاک کار می دانست.

خسروپناه افزود: رئیس جمهور شهید در سفرهای استانی از محرومترین مناطق دیدن می کرد و با حضور در میان محرومان برای حل مشکلات دستور اکید می داد و پیگیری جدی مطالبات مردمی بود.

وی گفت: ۲۴ مصوبه شورای عالی انقلاب فرهنگی در زمان ایشان عملیاتی شد و ایشان در استفاده از نخبگان علمی کشور در تصمیم گیری ها تاکید داشت و در طول سه سال ریاست دولت، مشکل ۲۰۰ نخبه علمی را حل کرد و این افراد جذب هیئت های علمی شدند.

خسروپناه افزود: آیت الله رئیسی در حالی که بالاترین مقام اجرایی کشور بود اما با تواضع رفتار می کرد و هرگز به حاشیه نرفت و اخلاق را فراموش نکرد و با عزت جان به جان آفرین تقدیم کرد.

 
قرائت قاری بین المللی قرآن کریم سید مصطفی حسینی و مداحی حاج محمد نبوی، مداح اهل بیت از دیگر برنامه های این مراسم بود.

انتهای پیام

 

 

دکمه بازگشت به بالا