سیرک شیراز در شعله‌های آتش سوخت

تیتر اول / فارس رئیس آتش نشانی شیراز از آتش سوزی در شیراک در بلوار دکتر حسابی خبر داد.

محمد هادی قانع عصر امروز دوشنبه ، 10 مه ، ساعت 1:37 بعد از ظهر ، در مورد آتش سوزی در سیرک در دکتر به خبرنگاران گفت. در بلوار حسابی ، 125 سیستم گزارش شد و افسران دو انبار آتش 8 ، 4 و 4 بلافاصله وارد شدند. با تانکر آب به محل حادثه اعزام شد.

وی اظهار داشت: در این حادثه چادر سیرک و بخشی از سکوی تماشاگران پوشیده از صندلی های پلاستیکی کاملاً سوخته و به پادگان کنار چادر و محل سکونت کارگران سیرک گسترش یافت.

قانع ادامه داد: این سیرک به طور موقت از مواد قابل اشتعال مانند برزنت ، گونی و داربست ساخته شده بود و وزش باد شدید آتش نشانی را با مشکل روبرو می کرد.
در ابتدا ، آتش نشانان برای خاموش کردن سریع شعله های آتش سرکش ، محل را نجات دادند و در کمتر از چند دقیقه موفق به مهار آتش و جلوگیری از گسترش آن به اطراف شدند.

قانع اظهار داشت: از آنجا كه در داخل سیرك كسی وجود نداشت ، در این حادثه هیچ مصدومیتی رخ نداد ، اما مقامات باید توصیه كنند كه محل هایی را ایجاد كنند كه محل های اقامت موقت به صورت سیرك ، نمایشگاه و غیره مجهز به آتش باشد – تجهیزات جنگی مأموران آتش نشانی و نگهبانان امنیتی.

رئیس آتش نشانی شیراز گفت: عملیات تحت تحقیق با رنگ آمیزی و امنیت کامل به پایان رسیده است.این حادثه 70 صندلی از تماشاگران و 30 درصد خیمه سیرک داشت. شعله ور شدن

انتهای پیام

دکمه بازگشت به بالا