سریال های پرطرفداری که نباید آن ها را از دست داد

اگر اوقات فراغت زیادی دارید و نمی دانید چه سریال هایی را در وقت خالی خود تماشا کنید ما میخوایم در این پست به شما کمک کنیم و چند تا از سریال های محبوب را برای شما معرفی کنیم که اگر آن ها را ندیدید، حتما اونارو به لیست خود برای تماشا اضافه کنید.

خانه کاغذی (Money Heist)

خانه کاغذی یا مانی هیست که در آمریکا با نام سرقت پول شناخته می شود سریالی اسپانیایی است که در ژانر سرقت و جنایی می باشد. این سریال را “ابی استار” کارگردانی کرده است که در آن آلوارو مورته، اورسولا کوربیرو ، ایتسیار ایتانیو ، پدرو آلنسو ، پاکو توس ، آلبا فلورس ، میگل هران ، هایمه لورنته ، استر آسبو ، انریکه آرسه ، دارکو پریچ و … به ایفای نقش پرداخته اند. داستان سریال خانه کاغذی درباره یک گروه از سارقان بسیار عجیب و غریب به کارخانه موندا و تیمبر حمله میکنند تا کامل ترین سرقت در تاریخ اسپانیا را انجام دهند و ۲۴۰۰ میلیون یورو را بدزدند …

وایکینگ ها (Vikings)

وایکینگ ها سریالی کانادایی – ایرلندی است که در ژانر اکشن و تاریخی می باشد. سریال وایکینگ ها را “مایکل هرست” کارگردانی کرده است که در آن تراویس فیمل، کاترین وینیک ، کلایو استندن ، جسلین گیلسیگ ، گوستاو اسکاشگورد ، جرج بلگدن ، گابریل بیرن ، آلیسا سادرلند ، دانل لوگ ، آلکس هو آندرسن ، جردن اسمیت و … به ایفای نقش پرداخته اند.

داستان سریال درباره فردی است به نام رگنار لاثبروک که با پادشاه آن دوران وایکینگ ها به مخالفت برمیخیزد و دوست دارد این بار به جای نبرد با شرقی های منطقه خود، حمله به سمت غرب را در دستور کار خود قرار بدهند. رگنار با مخالفت با پادشاه خود، کار را به جلو میبرد تا راه را برای نبرد با غربی ها هموار کند و حتی خود را در مقام پادشاهی ببیند…

هانیبال (Hannibal)

هانیبال سریالی آمریکایی است که در ژانر ترسناک و جنایی می باشد. این سریال ساخته ” برایان فولر” می باشد که در آن هیو دنسی ، مدس میکلسن ، کارولین داویرناس ، جیلین اندرسون ، لارنس فیشبرن و … به ایفای نقش پرداخته اند. سریال هانیبال در 3 فصل و هر فصل در قالب 13 قسمت از شبکه ان بی سی منتشر شد .در خلاصه سریال هانیبال آمده است که مامور ویژه “ویل گراهام” تخصص ویژه ای در دستگیری قاتلین سریالی دارد. او که از ذهنِ پرقدرت و ویژه ای برخوردار است ، روش خاصِ خود را نیز در دستگیری آنها به کار می گیرد.

داستان سریال از اینجا شروع می شود که وقتی گراهام برای پیدا کردن یک قاتل خطرناک به بن بست می خورد ، سراغ باهوش ترین و حرفه ای ترین روان پزشک در کشور می رود و از او در موردِ این پرونده کمک می گیرد و آن روانپزشک کسی نیست جز “هانیبال لکتر”. همین ماجرا همکاری آن دو را شکل می دهد. زوجی که در دستگیری خلافکاران بسیار موفق عمل می کنند ، اما چیزی که گراهام نمیداند این است که خود هانیبال نیز یک قاتل زنجیره ای بسیار خطرناک است و…

دیدن (See)

دیدن سریالی آمریکایی است در ژانر درام و علمی تخیلی که از اپل تی وی منتشر شد که به دلیل داستان و صحنه های جذاب در همان ابتدا شدیدا مورد استقبال قرار گرفت. این سریال ساخته ” فرانسیس لارنس ” می باشد که در آن جیسون موموآ ، الفری وودارد ، هرا هیلمار ، سیلفیا هوکس ، کریستیان کامارگو  ، جاشوآ هنری ، آرچی مَدِکو ، نستا کوپر ، موژان آریا و … به ایفای نقش پرداخته اند. فصل اول این سریال 8 قسمت منتشر شد که بدلیل درخواست های مخاطبان برای فصل دوم نیز تمدید شد.

در خلاصه سریال دیدن آمده است که در اوایل قرن 21 کره زمین آلوده به ویروسی مرگبار میشود و جمعیت انسان ها به زیر 2 میلیون نفر کاهش می یابد، 2 میلیون نفری که اگرچه زنده ماندند ولی قدرت بینایی خود را از دست داده و کور شدند بعد کوری بصورت مورثی انتقال پیدا میکند چند قرن پس از این رویداد انسان‌ها به زندگی قبیله‌ای بازگشته‌اند؛ جامعهٔ نو تلاش می‌کند راه‌هایی برای زنده‌ماندن و شکار در حالت نابینایی پیدا کند. در این حال، همسر یک جنگجوی کور به نام بابا واس، دوقلوهایی را به دنیا می‌آورد که توان بینایی دارند.

پس از تماشای این سریال ها حتما نظرات خود را درباره آن ها برای ما به اشتراک بگذارید تا بقیه کابران نیز در مورد آن ها اطلاعات کافی را بدست بیاورند و در انتخاب سریال مورد نظرشان راحت تر عمل کنند. از اینکه تا انتهای این مقاله با ما همراه بودید از شما سپاسگزاریم.

دکمه بازگشت به بالا