سایت های معروف رزرو هتل در ایران

سایت های معروف رزرو هتل در ایران

امروزه رزرو هتل از طریق سایت آژانس های مسافرتی و به صورت اینترنتی انجام می شود، حتما شما هم در تلویزیون یا فضای مجازی تبلیغات این سایت و آژانس ها را دیده اید.

افراد به جای اینکه حضوری زمان بگذارند و وقت زیادی را صرف پیدا کردن آژانس مسافرتی کنند ترجیح می دهند با اعتماد به سایت های معروف که شناخته شده و قابل اعتماد هستند خرید خود را انجام دهند.

با وجود افزایش تعداد این سایت ها باید بگویم اعتماد کردن کردن به آن ها دشوار شده است و شما باید با آگاهی یکی از آن ها را انتخاب کنید.

برخی از ویژگی ها در آژانس های مسافرتی به شما نشان می دهد که آن ها قابل اعتماد هستند در ادامه شما را با چند مورد از این سایت ها آشنا و ویژگی های آن ها را به شما معرفی می کنیم.

علی بابا

یکی از سایت های معروف دیگر در ایران علی بابا است که با ارائه پرواز داخلی و خارجی، رزرو هتل، تور، بلیط اتوبوس، قطار و اجاره ویلا و اقامتگاه توانسته امکانات کاملی را در اختیار مسافران خود قرار دهد.

این سایت در سال های اخیر توانسته اعتماد افراد زیادی را جلب کند و به عنوان یکی از پرطرفدارترین سایت ها شناخته شود.

  • مجوزات: سایت علی بابا دارای اینماد، لوگو ساماندهی، مجوز سازمان هواپیمایی کشور، عضو اتحادیه صنف کسبو کارهای مجازی کشور، سامانه حقوق مسافر و انجمن شرکت های هواپیمایی کشور است.
  • معرفی هتل و امکانات: در قسمت معرفی هتل شما می توانید قیمت، نظرات، امکانات، موقعیت هتل، اتاق ها، عکس و هتل های مشابه را ببینید.
  • پشتیبانی: علی بابا به صورت 24 ساعته آماده پاسخگویی به مسافران خود می باشد.
  • فیلتر جستجوی هتل مناسب با نیاز شما: در علی بابا با انتخاب مقصد و تاریخ رفت و برگشت می توانید فیلترهای جستجوی هتل مانند تعداد ستاره ها، قیمت، فاصله تا اماکن مهم و امکانات هتل را مشاهده کنید.
  • قیمت مناسب همراه با ارائه تخفیف: علی بابا با وجود تخفیف هایی که در اختیار مسافران خود قرار می دهد به کم شدن هزینه سفر آن ها زیادی می کند.

کیش میزبان

کیش میزبان یکی از بهترین و مطمئن ترین سایت های رزرو هتل در ایران است. این آژانس مسافرتی با ارائه امکانات رفاهی کامل همیشه به مشتریان خود ثابت کرده است که به نیازهای آن ها اهمیت داده و در برطرف شدن آن ها تلاش می کند.

کیش میزبان با قرار گرفتن در جزیره و تمرکز روی هتل های کیش توانسته قیمت های مناسب همراه با تخفیف های بی شماری را در اختیار مسافران خود قرار دهد.

علاوه بر رزرو هتل می توانید تور کیش و تفریحات متنوع آنجا را از سایت کیش میزبان رزرو کنید.

  • مجوزات: کیش میزبان دارای اینماد و مجوز ساماندهی است که نشان دهنده امن بودن این سایت برای خریدهای اینترنتی است.
  • پشتیبانی: کیش میزبان به صورت 24 ساعته و به صورت تلفنی و حضوری آماده پاسخگویی به مسافران است.
  • فیلتر جستجوی هتل مناسب با نیاز شما: در قسمت فیلتر جستجوی سایت می توانید هتل دلخواه خود را با قیمت انتخاب شده و مشخص کردن چند ستاره بودن آن انتخاب کنید. هتل هایی که به شما پیشنهاد می شود براساس بالاترین امتیاز و تخفیف به شما نشان داده می شود.
  • قیمت مناسب همراه با ارائه تخفیف: در سایت کیش میزبان در کنار رزرو هتل می توانید تخفیف های ویژه هتلی یا تفریحات جزیره کیش را نیز دریافت کنید.

اقامت 24

اقامت 24 در سال 85 فعاالیت خود را آغاز کرده است و جزء یکی از موفق ترین سایت ها در رزرو اینترنتی هتل است.

اقامت 24 هتل های ایران و هتل های پرطرفدار خارجی در بین ایرانیان را پوشش می دهد و در این سال ها توانسته موفقیت های زیادی کسب کند.

  • مجوزات: دارای اینماد، عضو اتحادیه مرکزی کسب و کارهای اینترنتی و عضو پارک علم و فناوری خراسان
  • پشتیبانی: تیم اقامت 24 به صورت 24 ساعته آماده پاسخگویی به سوالات و درخواست های مسافران خود هستند.
  • فیلتر جستجوی هتل مناسب با نیاز شما: در صفحه هتل اقامت 24 براساس قیمت، ستاره هتل و تعداد تخت می توانید هتل موردنظرتان را انتخاب کنید.
  • قیمت مناسب همراه با ارائه تخفیف: با وجود همکاری با اکثر هتل های ایران و مشتری زیاد تیم اقامت 24 توانسته اند که تخفیف های خوبی از هتل های مختلف برای مسافران خود دریافت کنند.

ایران هتل آنلاین

در سال 84 فعالیت خود را آغاز و اکنون بیش از 2500 هتل و واحد اقامتی را در سراسر کشور تحت پوشش دارد.

ایران هتل با رزرو هتل، ویلا و هتل آپارتمان در شهرهای مختلف ایران توانسته گام بزرگی در گردشگری کشور بردارد و نیازهای مسافران خود را برطرف کند.

  • مجوزات: دارای مجوز اینماد
  • پشتیبانی: پشتیبانی به صورت 24 ساعته
  • فیلتر جستجوی هتل مناسب با نیاز شما: هتل ها بر اساس نوساز بودن، نوع اقامتگاه، قیمت، تعداد ستاره ها، نظرات هتل ها فیلتر شده اند و کار شما را آسان خواهند کرد.
  • قیمت مناسب همراه با ارائه تخفیف: در ایران هتل آنلاین تخفیف های ویژه ای را در مورد هتل ها با وجود کدهای تخفیفی که در سایت قرار می دهند می توانید دریافت کنید.

در بالا ما 4 مورد از بهترین سایت های رزرو هتل را به شما معرفی کردیم تا شما راحت تر و در زمان کمتری بتوانید هتل مورد نظرتان را رزرو کنید، همه این سایت ها معتبر و قابل اعتماد هستند و شما می توانید با خیال راحت خرید خود را انجام و برای یک سفر فراموش نشدنی خود را آماده کنید.

دکمه بازگشت به بالا