جامعه

وزیر آموزش و پرورش از دانش‌آموز نابینای فلاورجانی دلجویی کرد

وزیر آموزش و پرورش با دانش‌آموز نابینای فلاورجانی به صورت تلفنی گفتگو و دلجویی کرد.

به گزارش تیتر اول، وزیر آموزش و پرورش پس از بازگشت از سفر حج در یک گفت‌وگوی تلفنی با دانش‌آموز فلاورجانی ضمن ابراز تاسف از اتفاق پیش آمده و دلجویی به این دانش‌آموز قول داد که او می تواند در همان مدرسه‌ای که دوست دارد درس خود را ادامه دهد.

رضامراد صحرایی در گفتگوی تلفنی با دانش آموز نابینای فلاورجانی خطاب به این دختر اظهار کرد: من خیلی ناراحت شدم گریه شما را دیدم. کارتان را پیگیری کردم، هیچ نگران نباشید. انشالله مشکلتان حل شده و به آن مدرسه می‌روید. من گفتم مشکلتان را به طور ویژه‌ای حل کنند.

بیشتر بخوانید:

دستور ویژه صحرایی برای رفع مشکل آزمون دانش‌آموز «فلاورجانی»

به گزارش تیتر اول، اخیرا ویدئویی از گریه‌های یک دانش آموز نابینای فلاورجانی در فضای مجازی منتشر شده که در آن ویدئو گفته می‌شد این دانش آموز به علت نداشتن منشی از شرکت در آزمون نمونه دولتی منع شده است.

حمید طریفی حسینی در گفت‌وگو با تیتر اول، اعلام کرد که این دانش آموز در زمان ثبت نام برای آزمون نمونه دولتی ضمن اعلام معلولیت خود باید درخواست منشی می‌داد اما درخواست منشی از طرف دانش آموز داده نشده بود.

به گفته طریفی رئیس سازمان آموزش و پرورش استثنائی کشور، روز برگزاری امتحان مسئولین حوزه می‌توانستند به درخواست خود دانش آموز تصمیم بگیرند و یک نفر را به عنوان منشی او در نظر بگیرند. این از اختیارات حوزه بوده است اما احتمالا به دلیل عدم اطلاع همکاران آن حوزه، این اتفاق نیفتاده است.

در همین راستا وزیر آموزش و پرورش با صدور دستور ویژه خواستار حل مشکل این دانش‌آموز شد و رئیس سازمان آموزش و پرورش استثنائی کشور اعلام کرد که طبق هماهنگی‌های انجام شده قرار بر این شده است که پس از آمدن نتیجه آزمون، به صورت موردی یک رای کمیسیون خاص برای این دانش آموز گرفته شود تا بتواند آزمون مجدد دهد.

انتهای پیام

کارگروه خبری اجتماعی

نویسنده اجتماعی با تمرکز بر مسائل اجتماعی در کشورهای در حال توسعه و تلاش برای ارتقای زندگی اجتماعی در این مناطق.
دکمه بازگشت به بالا