حوادث

ارسباران همچنان می‌سوزد

مدیرکل مدیریت بحران دولت آذربایجان شرقی گفت: آتش سوزی در منطقه قره تاکانلو شهر کداادارینا که از ساعت چهار عصر دیروز آغاز شده بود ، دوباره رخ داد و پس از طغیان ادامه داد.

اخبار آفتاب:

محمد باکار هنرمند با تشریح جزئیات این حادثه گفت: “یک هلیکوپتر هلال احمر به هلی برن به دستور استاندار آذربایجان شرقی به منطقه اعزام شده است و احساس می شود برای بیرون راندن آتش یک هلیکوپتر لازم است.”

وی افزود: ما از وزارت دفاع خواسته ایم كه هلیكوپترها و ارتش ، اداره آتش نشانی تبریز و تیم امداد و نجات هلال احمر استان را برای كمك به اعزام نیروهای جدید امدادی به منطقه فردا صبح فراهم كند.

ارسبار هنوز در حال سوختن است

وی با بیان اینکه به دلیل آتش سوزی کنترل نشده هنوز میزان خسارت محاسبه نشده است ، افزود: میزان خسارت پس از آتش سوزی توسط همکاران در منابع طبیعی با استفاده از utm ارزیابی و گزارش می شود.

در پایان ، هونبارارس گفت: “جنگل های ارسبار دولتی و در کشور ثبت شده است. بنابراین ما از ساکنان ، کشاورزان و گردشگران می خواهیم که اقدامات احتیاطی را انجام دهند و اطمینان حاصل کنند که در صورت بروز آتش سوزی ، آتش سوزی خاموش شده و کولرهای شیشه ای و پلاستیکی را از بین ببرید.” از طبیعت خودداری کنید.

دکمه بازگشت به بالا