اقتصادی

گزینه ثبت نام مردان مجرد فعال شد

با ایجاد زیرساخت های لازم در سامانه نهضت ملی مسکن، امکان ثبت نام مردان مجرد 23 تا 45 ساله از صبح امروز در این سامانه فعال شد.

به گزارش تیتر اول، علیرغم اینکه وزارت راه و شهرسازی از روز گذشته 20 دی ماه 90، فراخوان ثبت نام مردان مجرد بالای 23 سال در طرح نهضت ملی مسکن رده سنی 23 تا 45 سال را داده بود. نبود زیرساخت های لازم. در ادامه روابط عمومی، وزارت راه و شهرسازی تیتر اول اعلام کرد زیرساخت های لازم را فراهم می کند و شرایط ثبت نام برای افراد مجرد به زودی فراهم می شود.

از صبح امروز با افزودن گزینه «مرد مجرد 23 تا 45 سال» در انتهای قسمت اطلاعات فردی، متقاضیان مجرد می توانند نسبت به ثبت نام اقدام کنند.

قابلیت ثبت نام مرد مجرد فعال شده است

برای ثبت نام در صفحه اصلی روی گزینه ثبت نام نهضت مسکن ملی کلیک کنید. در پایین صفحه روی «متن بالا را بخوانید و موافقم» کلیک کنید. سپس به صفحه ای هدایت می شوید که کد کشور و شماره تلفن تماس شما را می خواهد. در مرحله بعد به صفحه پروفایل هدایت می شوید که در گوشه سمت چپ پایین صفحه گزینه “مرد تنها از 23 تا 44” را نشان می دهد. به این ترتیب افراد تنها می توانند این گزینه را برای ثبت نام انتخاب کنند.

برای استفاده از سیستم از موزیلا فایرفاکس نسخه 51 به بالا یا کروم نسخه 51 به بالا استفاده کنید. اگر در حین ثبت نام با مشکل فنی مواجه شدید، مرورگر خود را تغییر دهید تا مشکل برطرف شود.

عدم استفاده از تسهیلات دولتی یارانه ای در حوزه مسکن از سال 78 و سرسبزی فرم ج برای متقاضیان مجرد همانند متقاضیان متاهل است.

فرد باید گواهی محضری ارائه دهد که در زمان تحویل واحد متاهل باشد. در غیر اینصورت واحد با افراد واجد شرایط در اولویت می باشد. در صورت عدم وجود مناقصه گزار برای این واحد، خانه با قیمت کارشناسی روز به پیشتاز واگذار می شود.

موضوع دیگر این است که در صورتی که متقاضی آپارتمان را بعد از کلاس طلاق تحویل دهد، فرم “ج” برای هر دو نفر تا پنج سال پس از طلاق قرمز می شود و آنها نمی توانند از مسکن عمومی در به هنگام.

انتهای پیام/

دکمه بازگشت به بالا