اقتصادی

مردم خوزستان بدانند شرایط سختی در تامین برق تابستان داریم

تیتر اول / هرزستان معاون امور عمرانی استاندار خوزستان گفت: مردم خوزستان باید بدانند که امسال در تأمین برق شرایط نسبتاً سختی خواهیم داشت. البته تمام تلاش ما جلوگیری از قطع طولانی مدت و گسترده برق مصرف کنندگان خانگی است.

فاضل ابیات که اقدامات و اقدامات لازم را برای پایداری برق در تابستان در خوزستان که امروز (30 اردیبهشت) انجام شد ، انجام داد ، به خبرنگاران گفت: در طولانی مدت باعث کاهش سدهای خوزستان شده است. استان

به گزارش تیتر اول ، وی افزود: مخازن سد خوزستان خالی است و موضوع تولید برق از نیروگاه های آبی را محدود کرده است.

معاون امور عمرانی استانداری خوزستان با اشاره به اینکه طی دو ماه گذشته میانگین دما افزایش یافته است ، گفت: این موضوع منجر به افزایش مصرف برق در خوزستان شده است.

ابیات با اشاره به اینکه بخش صنعتی یکی از اصلی ترین مصرف کنندگان برق در خوزستان است ، ادامه داد: هرگونه پس انداز در مصرف داخلی به نفع صنعت و تولید است.

وی افزود: کاهش سطح تبرید مصرف کننده می تواند به کاهش صدها مگاوات مصرف برق کمک کند تا قدرت مانور و کنترل بیشتری روی شبکه هنگ کنگ داشته باشیم.

معاون امور عمرانی استانداری خوزستان اظهار داشت: مردم هرستان باید بدانند که امسال برای تأمین برق شرایط نسبتاً سختی خواهیم داشت. البته تمام تلاش ما جلوگیری از قطع طولانی مدت و گسترده برق مصرف کنندگان خانگی است.

وی افزود: امیدوارم تابستان سال آینده و همچنین سال های گذشته با یک دوره اوج مصرف برق کنار بیاییم اما باید گفت به دلیل وضعیت سدها و بالا رفتن دما این مسئله دشوار است. “

ابیات گفت: یکی از مواردی که باید مورد توجه قرار گیرد کاهش 50 درصدی ساعت اداری نسبت به سال گذشته است. نکته دیگر کاهش 90 درصدی دیگر مصرف دفاتر خارج از دفتر است.

وی افزود: همچنین در مورد تعطیلی دفاتر و کاهش ساعات کار صحبت هایی انجام شده است اما تصمیم نهایی در این باره اتخاذ نشده است.

معاون امور عمرانی استانداری خوزستان افزود: شرکت های توزیع برق مجاز به تعامل با مصرف کننده هایی هستند که بیش از مجاز مجاز مصرف برق بیشتر از حد مجاز برق دارند و در صورت تکرار ، مجوز به آنها داده نمی شود برق زیاد

انتهای پیام

دکمه بازگشت به بالا