حوادث

دستگیری کلاهبردار ۴۰ میلیارد ریالی در بناب

آفتاب‌‌نیوز :

سردار علی محمدی در تشریح این خبر بیان کرد: در پی شکایت تعدادی از شهروندان در خصوص کلاهبرداری از مغازه داران و دامداران سطح شهرستان، موضوع به صورت ویژه در دستور کار ماموران کلانتری ۱۲ بناب قرار گرفت.

وی افزود: ماموران با انجام اقدامات هوشمندانه و تخصصی، محل اختفای این کلاهبردار حرفه‌ای را در اطراف یکی از روستاهای شهرستان شناسایی و پس از هماهنگی مقام قضائی متهم را در یک عملیات غافلگیرانه دستگیر کردند.

سردار محمدی با بیان اینکه فرد دستگیر شده با صدور چک‌های بلا محل از شهروندان کلاهبرداری کرده بود، خاطرنشان کرد: متهم در بازجویی.های فنی و مواجه با ادله و مستندات پلیس چاره‌ای جز بیان حقیقت نداشته و به کلاهبرداری ۴۰ میلیارد ریالی از مغازه‌های لوازم خانگی فروش و دامداران بناب و شهرستان‌های همجوار، اعتراف کرد.

به گزارش پایگاه اطلاع رسانی پلیس، وی با اشاره به اینکه متهم پس از تشکیل پرونده برای سیر مراحل قانونی تحویل مراجع قضائی شد، اظهار کرد: شهروندان در صورت مشاهده و اطلاع از هرگونه اخبار و اطلاعات در خصوص جعل و کلاهبرداری مراتب را به پلیس ۱۱۰ اعلام کنند.

تیم خبری حوادث

نویسنده حوادث با توانایی شناسایی ترندها و انتقال اخبار به زبان ساده هستم. تلاش می‌کنم تا خوانندگان را به روز با ترندهای روز دنیای اخبار نگه دارم.
دکمه بازگشت به بالا