بهترین های کسب و کارعمومی

محبوب ترین ایزوگام و عایق های بازار حدودا چه قیمتی هستند؟

ویژگی های بهترین ایزوگام بازار چیه؟

در این بخش باید خدمت شما عرض کنیم که اگر می خواهید بدانید که بهترین ایزوگام بازار چیه؟ باید عرض کنیم که بهترین ایزوگام برای دیوار، پشت بام و دیگر جاها ایزوگامی است که ویژگی های زیر را دارا باشد:

در جواب به سؤال ایزوگام چه مارکی خوبه، باید عرض کنیم که ایزوگام استاندارد و خوب مقاومت خوبی در برابر اسیدهای شیمیایی و گازها دارد.

. یک ایزوگام عالی و در واقع بهترین برند ایزوگام دلیجان و سایر شهرها برندی است که نقطه اشتعالی برابر با 250 درجه سانتی گراد داشته باشد.

. یک پاسخ دیگر به سؤال بهترین ایزوگام بازار چیه؟ این است که یک ایزوگام عالی باید مقاومت عالی در برابر گرما داشته باشد (تا دمای 120 درجه)

. مقاومت ایزوگام مرغوب و خوب در مقابل سرمای هوا باید تا منفی پنج درجه سانتی گراد باشد.

یک ایزوگام خوب به کار رفته در مناطق سردسیر و یا گرمسیر باید ضخامتی برابر با  4 میلی متر داشته باشد.

. مسلماً بر روی یک ایزوگام باکیفیت و مرغوب که می تواند بهترین برند ایزوگام دلیجان و یا سایر شهرها باشد موارد و مشخصاتی از جمله علامت استاندارد، نوع عایق، تاریخ تولید محصول و کارخانه تولید کننده ایزوگام درج شده است.

. یک ایزوگام مرغوب به هیچ وجه با تا کردن نمی شکند.

. یکی از خصوصیات مهم بهترین ایزوگام مصرفی در مناطق سردسیر و گرمسیر قدرت کششی بالای آن است. در واقع، یک ایزوگام مرغوب به هیچ وجه دچار پارگی نمی شود.

دیگر راه های تشخیص بهترین ایزوگام بازار چیه؟

راهکارهای مختلفی جهت تشخیص این که چه ایزوگامی خوبه؟ وجود دارد. در این بخش، به ارائه این راه ها برای شما دوستان عزیز می پردازیم.

پیش از خرید ایزوگام آن را چک کنید تا بریدگی نداشته باشد.

دوستان عزیز توجه کنید که قبل از هر گونه اقدامی جهت خرید ایزوگام ابتدا به بررسی دقیق آن بپردازید تا هیچ گونه مشکل و عیبی در آن ها نباشد.

به عبارت دیگر، از سالم بودن عایق رطوبتی اطمینان حاصل کنید. در صورت خرید برندهای معتبر ایزوگام از شرکت خوارزم سازه می توانید خیال خود را از بابت داشتن خریدی مطمئن و به دور از هر گونه ایراد و بریدگی راحت کنید.

نحوه تشخیص بهترین برند ایزوگام دلیجان

نام دلیجان همواره پسوند کارخانه های بسیاری در زمینه تولیدات ایزوگام بوده و هست، اما اینکه بهترین برند ایزوگام دلیجان کدام است مسئله ای است که برای دریافت آن باید به برخی از موارد توجه ویژه داشته باشید.

  • یکی از این موارد این است که تیکه ای از ایزوگام را در دست بگیرید و آن را از تمامی جهات بکشید و یا آن را در فریزر قرار دهید. اگر ایزوگام مرغوب باشد به هیچ وجه بعد از کشش و یا یخ زدگی در فریزر نمی شکند.
  • آزمایش دیگر بو کردن ایزوگام است. در صورتی که ایزوگام بوی نامطبوعی بدهد به هیچ وجه نمی تواند مرغوب باشد و به عنوان بهترین برند ایزوگام دلیجان مورد استفاده قرار بگیرد.
  • بهترین برند ایزوگام دلیجان ایزوگامی است که بعد از نصب توسط نصاب هایی ماهر حداقل به مدت بیست سال و بدون هیچ مشکلی کار کند.
  • آزمایش دیگری که به وسیله آن می توانید بهترین برند عایق رطوبتی دلیجان را بشناسید این است که با کشیدن دست بر روی بخش بیرونی عایق دستتان سیاه نشود.

جهت کسب اطلاع از شرایط  روی لینک مربوطه کلیک کنید.

ویژگی های بهترین برند ایزوگام دلیجان

برخی از موارد در زمان خرید ایزوگام وجود دارد که بدون انجام آزمایش هم می تواند به معنای کیفیت بالای ایزوگام باشد، در ادامه به مواردی که در زمان خرید بهترین ایزوگام دلیجان باید به آن توجه کنید خواهیم پرداخت:

  • یکی از مهم ترین و قابل توجه ترین ویژگی های بهترین برند عایق رطوبتی دلیجان این است که وزن هر یک از رول های ایزوگام از سی و نه کیلو بیشتر باشد.
  • ویژگی مهم دیگر بهترین برند عایق رطوبتی دلیجان ایزوگام نشان ملی استاندارد داشته باشد و بتوان آرم استاندارد بودن را بر روی آن دید.
  • مورد دیگر این است که بهترین برند ایزوگام دلیجان بعد از نصب کیفیت خود را به بهترین شکل ممکن چه در مناطق سردسیر و چه در مناطق گرمسیر حفظ می کند.
  • از دیگر ویژگی های بهترین ایزوگام برای دیوار، استخر و غیره در انواع فویل دار، ساده، چهار لایه و دو لایه این است که ضخامت خوبی یعنی بین 3 و هشت دهم میلی متر تا پنج میلی متر داشته باشد.

قیمت بهترین مارک ایزوگام دلیجان

قیمت بهترین برند عایق رطوبتی دلیجان چیزی است که الزاماً در زمان خرید این محصول باید به آن توجه کرد و از ملاک های خریداران به شمار می آید.

در واقع، خریداران در زمان خرید بهترین برند عایق رطوبتی دلیجان به جز کیفیت کار به قیمت نیز توجه دارند و آن را نیز مدنظر قرار می دهند.

یعنی آن ها به دنبال خرید ایزوگامی هستند که علاوه بر کیفیتی عالی از قیمت مناسبی هم برخوردار باشد.

تعدد برند تولید کننده ایزوگام در شهرستان دلیجان منجر به این شده که در قیمت های مختلفی بتوان اقدام به خرید ایزوگام نمود.

اگر قصد خرید عمده عایق رطوبتی از دلیجان را دارید به شما توصیه می کنیم تا با خرید از خرید خود را به  انجام دهید.

بهترین برند ایزوگام دلیجان برای عایق سازی استخر

استخر یکی از آن جاهایی است که به دلیل امکان خرابی زود هنگام و رطوبت زیاد الزاماً باید به وسیله افرادی متخصص و کاردان ایزوگام شود.

اما در زمان تصمیم به ایزوگام کاری استخر استفاده از بهترین برند عایق رطوبتی دلیجان موردی است که باید مورد توجه قرار بدهید.

کارخانه های تولید ایزوگام در دلیجان امروزه محصولاتی را مختص به استخر تولید می کنند که مقاومت چند برابری ای در مقابل آب و رطوبت دارند.

از دیگر ویژگی های بهترین برند عایق رطوبتی دلیجان می توان به کیفیت بالای محصول تولیدی، استاندارد بودن و همین طور درج تاریخ انقضا و تولید بر روی ایزوگام تولیدی اشاره کرد.

نحوه تشخیص ایزوگام استاندارد

. در اولین روش و برای این که بفهمید بهترین ایزوگام بازار چیه؟ باید عرض کنیم که با انجام آزمایشی کوچک از کیفیت جنس آن مطمئن شوید.

این گونه تا به پاسخ این سؤال دست پیدا کنید که ایزوگام چه مارکی خوبه؟ انجام این آزمایش به این شکل است که در ابتدا تکه ای از عایق رطوبتی را برای حدود 2 ساعت در داخل یخچال فریزر بگذارید و سپس ایزوگام را تا کنید.

اگر شکست که مسلماً ایزوگام کیفیت خوبی ندارد و مرغوب نیست. اما در صورت به وجود نیامدن هیچ تغییری در ظاهر ایزوگام از سلامت آن مطمئن باشید.

دومین شیوه تشخیص برندهای معتبر ایزوگام از طریق بوی حاصل از آن هاست. ببینید دوستان ایزوگام در صورت نامرغوب بودن بوی بسیار بدی دارد.

اما در این مورد در رابطه با بهترین برند ایزوگام دلیجان و سایر شهرها صدق نمی کند. حتی امکان دارد ایزوگامی در ابتدای نصب بوی بدی نداشته باشد اما پس از گذشت مدت زمانی بوهای نامطبوعی از آن به مشام برسد.

برای کسب اطلاعات بیشتر درباره وارد شوید.

انتخاب بهترین ایزوگام برای دیوار

دیوار نیز یکی از آن بخش های هر ساختمان است که الزاماً‌ باید با عایق رطوبتی باکیفیت و مرغوبی جهت جلوگیری از نم دادن ایزوگام کاری شود.

اما این که بدانید بهترین ایزوگام برای دیوار چه نوع ایزوگامی است از اهمیت بسیار بالایی برخوردار است و می تواند نقش مهمی در خرید شما داشته باشد.

باید عرض کنیم که بهترین ایزوگام برای دیوار ایزوگامی است که عمری طولانی داشته و مقاومت آن عالی باشد.

از طرف دیگر، بهترین ایزوگام برای دیوار ضخامت بالایی داشته و نصب آن هم به بهترین شکل ممکن انجام می شود.

برند های معتبر ایزوگام برای مناطق سردسیر و گرمسیر

باید عرض کنیم که ایزوگام مصرفی در مناطق سردسیر با سایر ایزوگام های به کار رفته در مناطق دیگر از جمله مناطق گرمسیر با یکدیگر تفاوت دارند.

اگر می خواهید بدانید برای مناطق گرمسیر و سردسیر چه ایزوگامی خوبه؟ و برندهای معتبر ایزوگام برای این مناطق و با این شرایط آب و هوایی کدام ها هستند می توانید با مشاوران خوارزم سازه تماس حاصل فرمایید.

مشاوران خوارزم سازه به آسانی پاسخگوی سؤالات شما در رابطه با برای مناطق سردسیر و گرمسیر بهترین ایزوگام بازار چیه؟ هستند.

بعلاو، می توانید بهترین برند ایزوگام دلیجان و سایر شهرهای شناخته شده در زمینه تولید ایزوگام را از تیم خوارزم سازه خریداری کنید.

بهترین ایزوگام دلیجان برای عایق سازی سقف

می توان ادعا کرد که اصلی ترین کاربرد ایزوگام برای عایق سازی رطوبت در سقف ساختمان ها می باشد، همین مسئله موجب شده تا این سوال که بهترین نوع ایزوگام دلیجان برای سقف کدام است بسیار پر تکرار باشد.

اولین نکته ای که باید در زمان انتخاب ایزوگام برای سقف توجه داشته باشید منطقه زندگی شما می باشد، چرا که امروزه برای مناطق گرمسیر و سردسیر و پربارش انواع مختلفی از ایزوگام تولید می شود.

به شما توصیه می کنیم تا قبل از ثبت سفارش و خرید ایزوگام خود اقدام به برقراری تماس با متخصصین خوارزم سازه نمایید و بعد از دریافت مشورت های لازمه مناسب ترین نوع ایزوگام را برای خود خریداری کنید.

معرفی انواع ایزوگام پشت بام

ایزوگام براساس استفاده و کاربردی که دارد، به انواع متفاوتی تقسیم بندی می‌شود. به طور مثال ایزوگامی که برای پشت بام مورد استفاده قرار می‌گیرد با ایزوگام استخر و یا ایزوگام دیوار ممکن است متفاوت باشد. برای انتخاب بهترین ایزوگام پشت بام، در ابتدا باید شناخت خوبی از محصول، تفاوت هر یک از انواع ایزوگام‌ها و بسیاری موارد دیگر داشته باشید. به همین دلیل ما در ادامه انواع ایزوگام را براساس مواد تشکیل دهنده، تعداد لایه و نوع لایه بررسی خواهیم کرد.

انواع ایزوگام براساس مواد تشکیل دهنده

انواع ایزوگام براساس مواد تشکیل دهنده به دو نوع پلیمری و دمیده تقسیم بندی می‌شود. در ادامه تفاوت هر یک از این مواد تشکیل دهنده را می‌توانید بخوانید.

ایزوگام پلیمری

یکی از بهترین محصولات، ایزوگام پلیمری، که از 60 الی 70 درصد قیر خالص تشکیل شده است می‌باشد. این نوع ایزوگام، کیفیت بالاتری نسبت به ایزوگام دمیده دارد. قیری که برای ساخت ایزوگام پلیمری مورد استفاده قرار می‌گیرد، از پالایش نفت خام به دست می‌آید.

یعنی نفت خام را به صورت مستقیم حرارت می‌هند تا قیر از آن به جا بماند. در ایزوگام پلیمری، علاوه بر قیر خالص، پلی استر، تیشو، لایه آلمینیوم، میکرون، لایه پلاستیک برای پشت آن و پودر تالک نیز به کار برده شده است. تمامی این مواد داخل میکسر مخلوط شده و پس از پخته شدن، ایزوگام پلیمری ساخته می‌شود. ایزوگام پلیمری می‌تواند بهترین نوع در انواع ایزوگام برای پشت بام باشد.

ایزوگام دمیده

یکی از مواد دیگری که برای ساخت ایزوگام مورد استفاده قرار می‌گیرد، قیر دمیده است. ایزوگامی که از قیر دمیده ساخته می‌شود، ایزوگام دمیده نامیده نام دارد. گفته می‌شود ایزوگام دمیده عمر و کیفیت کمتری نسبت به ایزوگام پلیمری دارد.

قیر دمیده با دمیده شدن هوای داغ 200 تا 300 درجه، توسط لوله‌های سوراخ‌دار به دست می آید. این قیر، نسبت به قیر حاصل درجه نفوذ کمتری داشته، نرم تر بوده و حساسیت کمتری به تغییرات دما دارد.

این نوع قیر بیشتر در ساختن ورق‌های پوشش بام، باتری اتومبیل و اندود کاری مورد استفاده قرار می‌گیرد. مواد تشکیل دهنده  آن، ایزوگام دمیده، قیر دمیده، پلی آستر، تیشو، لایه آلومینیم ۱۴ الی ۱۶ میکرون، پلاستیک پشت لایه ایزوگام، پودر تالک می‌باشد. لازم به ذکر می‌باشد که قیر دمیده تولید شده نیاز به اضافه کردن هیچ ماده‌ای ندارد و به صورت طبیعی وارد دستگاه خط تولید ایزوگام می‌گردد.

انواع ایزوگام پشت بام، براساس تعداد و نوع لایه ها

فاکتور دیگری که برای تقسیم بندی انواع ایزوگام پشت بام مورد استفاده قرار می‌گیرد، لایه‌ها است. در ادامه انواع ایزوگام را براساس تعداد لایه و نوع لایه تقسیم بندی خواهیم کرد.

ایزوگام تک لایه

ایزوگام تک لایه، یکی دیگر از انواع ایزوگام پشت بام است. این محصول، از نوعی پلی استر دوخته شده تشکیل شده است .

این نوع ایزوگام نسبت به دو لایه ظریف تر است و انعطاف پذیری بیشتری نیز خواهد داشت.

اما از این ایزوگام نباید انتظار طول عمر خوبی نسبت به ایزوگام دو لایه داشته باشید.

ایزوگام دو لایه

ایزوگام دو لایه علاوه بر پلی استر از تیشو نیز تشکیل شده است. این نوع ایزوگام ضخیم‌تر از ایزوگام تک لایه بوده و به همین دلیل استحکام بیشتری نیز دارد. بهترین نوع ایزوگام برای پشت‌بام، از انواع ایزوگام‌های دو لایه است.

انواع ایزوگام بر اساس پوشش

برخی از ایزوگام‌ها دارای پوشش آلمینیومی هستند و برخی دیگر بدون روکش آلمینیومی می‌باشند.

ایزوگام با روکش آلومینیوم

عایق با روکش آلمینیومی یکی از انواع ایزوگام برای پشت بام‌هایی که در معرض تابش مستقیم نور خورشید هستند، مورد استفاده قرار می‌گیرد.

ایزوگام بدون روکش آلومینیوم

 این نوع ایزوگام بیشتر جهت عایق کاری سرویس‌های بهداشتی، پی و… به کار می‌رود.

بهترین انواع ایزوگام برای پشت بام، چه ویژگی‌هایی دارد؟

بهترین ایزوگام پشت بام، دارای ویژگی‌های متعددی می‌تواند باشد که در ادامه مهم‌ترین آن‌ها را بررسی خواهیم کرد. توجه داشته باشید که در نظر گرفتن این موارد بسیار مهم است؛ زیرا 90 درصد جنس‌های بازار حتی حداقل‌ها را هم ندارند و بسیاری از فروشندگان فقط به دنبال منفعت طلبی هستند. بهتر است هر محصولی را که خریداری می‎‌کنید، ویژگی‌های زیر را دارا باشد:

  • طول ایزوگام استاندارد، باید 10 متر باشد.
  • ضخامت ایزوگام باید 4 میلی متر باشد.
  • ایزوگام خوب باید تا دمای منفی پنج درجه سانتی گراد، در برابر سرما مقاوم باشد.
  • ایزوگام خوب باید تا دمای 120 درجه سانتی گراد، در برابر گرما مقاوم باشد.
  •  از الیاف پلی استر با حداقل 120 گرم در متر مربع ساخته شده باشد.
  • از تیشو ساخته شده باشد.
  • بسته بندی شیک داشته باشد.
  • اطلاعات کلی محصول روی آن درج شده باشد.
  • دو لایه الیاف داخلی باید داشته باشد که شامل پلی استر و تیشو می‌شود.
  • چسبندگی  خیلی بالایی داشته باشد و نصاب از نصب آن جنس رضایت کافی را به دست بیاورد.
  • راه های ارتباطی با شرکت روی محصول باشد برای جلوگیری از سردرگمی مشتریان درج شده باشد.
  • نقطه اشتعال ایزوگام خوب باید 250 درجه سانتی گراد باشد.
  • ایزوگام خوب در مقابل گازها و اسید‌های شیمیایی مقاوم است.

چه شرکت هایی بهترین انواع ایزوگام پشت بام را ارائه می دهند؟

امروزه شرکت‌های بسیاری هستند که انواع ایزوگام پشت‌ بام را ارائه می‌دهند. اگر شناخت خوبی از انواع ایزوگام داشته باشید، می‌توانید به راحتی بهترین ایزوگام پشت بام را انتخاب نمایید. انواع برندهای ارائه دهنده ایزوگام شامل ایزوگام بام گستر، ایزوگام دلیجان، ایزوگام سراپوش، ایزوگام غرب گستر، ایزوگام پشم شیشه، ایزوگام حامی شرق، ایزوگام الوند و… هستند. در هنگام انتخاب ایزوگام، به اصالت برند، اعتبار و سابقه توجه کنید.

۵ برند برتر ایزوگام دلیجان

در این بخش با توجه به نیاز شما دوستان و همراهان عزیز سایت قصد معرفی 5 برند معتبر ایزوگام برای دیوار و پشت بام را داریم.

برندهایی که با تولید باکیفیت ترین و بهترین ایزوگام ها گامی اساسی در جهت جلب رضایت مشتریان برداشته اند و روز به روز هم بر تعداد خریداران آن ها اضافه شده است.

برند بام گستر دلیجان

برند بام گستر دلیجان یکی از بهترین برندهای معتبر ایزوگام است که توانسته جایگاه عالی و قابل توجهی در میان مشتریان پیدا کند و کارهایی باکیفیت و عالی را به بازار ارائه کند.

ضخامت عالی، مقاومتی بالا، قیمتی مناسب و به صرفه و همین طور کیفیتی عالی از جهت تیشو، پلیمر و قیر به کار رفته در تولید آن جهت مصرف در دیوار و پشت بام یکی از عوامل هر چه بیشتر شناخته شدن این برند در میان مردم دلیجان و همین طور شهرهای دیگر ایران است.

برند جنت دلیجان

یکی دیگر از بهترین برندهای معتبر ایزوگام و عایقی قابل نصب در دیوار و پشت بام در میان برندهای ایزوگام های تولیدی برند جنت دلیجان است.

برندی که با داشتن سابقه ای عالی و قابل توجه و همین طور استفاده از برترین تکنولوژی روز دنیا توانسته مشتریان زیادی را به سمت خود جذب کند.

از طرف دیگر، استفاده از بهترین و باکیفیت ترین مواد اولیه موجود در بازار و همین طور نیرویی متخصص و کاردان توانسته بر محبوبیت این برند بیفزاید و آن را در ردیف بهترین برند عایق رطوبتی دلیجان قرار دهد.

برند ستاره طلایی دلیجان

برند ستاره طلایی دلیجان یکی از آن برندهایی است که می توان آن را در ردیف بهترین برند ایزوگام دلیجان برای دیوار و پشت بام قرار داد.

این برند با استفاده از کارکشته ترین و قوی ترین پرسنل تولید می شود و استفاده از مواد اولیه ای باکیفیت و عالی نیز از مزیت های آن محسوب می شود.

برند شرق دلیجان

از دیگر برندهایی که می توانیم آن را به عنوان یکی از 5 برند معتبر ایزوگام برای دیوار و پشت بام معرفی کنیم برند شرق دلیجان است.

برندی که با داشتن بهترین کیفیت ممکن توانسته جایگاه مناسبی را در میان ایزوگام های تولیدی برای پشت بام و دیوار پیدا کند.

برند سپهر گستر دلیجان

از دیگر ایزوگام های عالی و معتبر جهت استفاده در پشت بام و دیوار برند سپهر گستر دلیجان است.

کارخانه تولیدی ایزوگام سپهر گستر با تولید انواع ایزوگام های مصرفی جهت استفاده در پشت بام و دیوار از جمله ایزوگام های فویل دار، ساده، چهار لایه و غیره توانسته جایگاه خود را در میان مشتریان باز کند و با تولید بهترین ها در خدمت آن ها باشد.

کیفیت بسیار بالای محصولات تولیدی در این کارخانه مرهون استفاده از مواد اولیه ای عالی و درجه یک و همین طور دستگاه های پیشرفته و پرسنلی کارآزموده و ماهر است.

پخش عمده بهترین برندهای ایزوگام دلیجان

بهترین برندهای ایزوگام دلیجان به جز خرید جزئی به صورت عمده هم به مشتریان به فروش می رسند. این پخش عمده به صورت خرید مستقیم و از درب کارخانه برای مشتری انجام می شود.

از طرف دیگر، از آن جایی که امکان خرید مستقیم برای مشتری فراهم می گردد قیمت پایین تری برای آن در نظر گرفته می شود.

البته در صورت خرید از نمایندگی معتبر فروش بهترین برندهای ایزوگام دلیجان می توانید باز هم قیمت به مراتب ارزان تری را پرداخت بفرمایید و خرید بهتر و رضایت بخش تری داشته باشید.

نمایندگی معتبر خوارزم سازه با فراهم آوردن امکان خرید مستقیم و پخش عمده آن هم با قیمتی عالی و مناسب توانسته در خدمت مشتریان خود باشد و رضایت آن ها را جلب کند.

راهنمای خرید بهترین ایزوگام دلیجان

شاید برای خرید ایزوگام به مراکز متعددی بتوان مراجعه کرد ولی از جمله مسائلی که خود می تواند ضامن خرید یک محصول با کیفیت برای شما باشد خرید از یک مرکز معتبر می باشد که خود به طور مستقیم با کارخانه در ارتباط است.

توصیه ما به شما این است که در صورت نیاز به ایزوگام به وبسایت خوارزم سازه مراجعه نمایید و پس از برقراری تماس و مشورت با متخصصین خوارزم سازه ایزوگام مناسب برای خود را خریداری نمایید.

مزیت خرید بهترین ایزوگام دلیجان از خوارزم سازه این است که شما خرید خود را به قیمت عمده درب کارخانه می توانید انجام دهید.

علاوه بر این با حذف شدن واسطه ها و دریافت مستقیم کالا از کارخانه خیال شما از اصالت محصول خریداری شده راحت خواهد بود.

بهترین ایزوگام مناطق سردسیر

مشخصاتی که برای ایزوگام مخصوص سردسیری اشاره می شود می تواند عوامل مهمی در تولید و ساخت ایزوگام به شمار آمده و بهتر است هر خریداری به این نکات توجه و دقت کافی داشته باشد. بهترین که برای مناطق سردسیری در کارخانه خلیج فارس تولید می شود از مواد اولیه ای که کاملاً استاندارد هستند تولید می شوند از جمله: بهترین قیر پالایشگاهی، پلیمرهای اصلاح کننده APP و SBS و BPE و دارای ضخامت و وزن استاندارد و مقاومت بالا در برابر سرما که در نتیجه مصرف تیشو و پلی استر بسیار متراکم است. ایزوگام مخصوص سردسیری در مناطق سردسیر بیشتر استفاده می شود.

در گام نخست لازم است اطلاعات بسیار دقیق از ایزوگام مخصوص سردسیری داشته باشید. برای این کار با واحد فروش ارتباط بگیرید.

نحوه تشخیص ایزوگام خوب

در ایران کوهستان های منطقه غرب که رشته کوه های مرکزی ایران را نیز شامل می‌شود، دارای آب و هوای سردسیری است. میانگین دمای هوا در گرمترین فصل سال در این مناطق به 10 درجه سانتی گراد می رسد، مناطق سردسیری اطلاق می شوند.ایزوگام های مرغوب سردسیری، حتماً وزن و ضخامت متناسب با سرما و گرما را دارند. در هنگام لمس ایزوگام مرغوب پلیمری؛ سیاهی و یا چربی روی دست باقی نمی ماند. ایزوگام های مخصوص سردسیری در درجات بسیار پایین دارای مقاومت بالایی هستند.
ایزوگام نامرغوب در دمای پایین شکننده می شوند؛ در صورتی که ایزوگام پلیمری سردسیری کاملاً مقاوم است.

جهت مشاوره و خرید  عمده محصولات با واحد فروش تماس بگیرید.

ایزوگام مخصوص سردسیری خلیج فارس، قیمت مناسب به نسبت کیفیت بالا دارد. این محصول 200 ماه ضمانت کارخانه را دارد.

قیمت بهترین ایزوگام دلیجان

در اعلام قیمت به روز ایزوگام پلیمری موارد زیر مورد توجه بوده و دخالت دارد:

  1. نوع قیر که اهمیت ویژه ای در تولید بهترین ایزوگام دلیجان دارد.
  2. تعداد لایه های تشکیل دهنده ایزوگام ( ایزوگام تک لایه، ایزوگام دولایه و ایزوگام سه لایه )
  3. نوع پلیمرهایی که برای اصلاح کارکرد عایق ایزوگام مصرف می شود
  4. نوع و کیفیت تیشو و پلی استر
  5. متراژ و نوع فروش ایزوگام به صورت عمده از درب کارخانه
  6. هزینه های بارگیری و فروش ایزوگام به صورت عمده با نصب و بدون خدمات نصب ایزوگام

با خرید ایزوگام مخصوص سردسیری و دیگر انواع عایق رطوبتی به صورت مستقیم از کارخانه با کمترین قیمت همین حالا اقدام کنید.

بارگیری و حمل ایزوگام بردین دلیجان

انواع ایزوگام پلیمری دلیجان

در تولید بهترین مارک ایزوگام دوعامل کیفیت قیر و اصلاتح کننده های پلیمری قیر اهمیت بسیار ویژه دارند و بر اساس نوع قیر؛ ایزوگام تولید شده در کارخانه های دلیجان به:

  1. ایزوگام پلیمری درجه یک
  2. ایزوگام مخصوص مناطق سردسیری
  3. ایزوگام های SBS و ایزوگام های APP و ایزوگام های BPE تقسیم بندی می شوند.

ایزوگام های پلاستیکی پلیمری و ایزوگام الاستومری (قیر الاستیکی) هر یک می توانند با توجه به نوع آب و هوا و جغرافیای منطقه به صورت جداگانه تولید و عرضه شوند.بهترین مارک های ایزوگام پلیمری را می توانید در مجموعه تولیدات شرکت ایزوگام خلیج فارس جستجو نمایید.

برای خرید ایزوگام مخصوص سردسیری کافی است که با کارشناسان ما تماس بگیرید. مشاوره های قبل از خرید انواع ایزوگام شما را در خرید مرغوبترین مارک ایزوگام هدایت می کند.

بهترین نوع ایزوگام دلیجان

بهترین جنس ایزوگام دارای مشحصاتی است که در اینجا به چندین مورد آن اشاره می کنیم. ایزوگام باکیفیت و بهترین ایزوگام است دارای این ویژگی ها باید باشد:

جهت مشاوره و خرید  عمده محصولات با واحد فروش تماس بگیرید.

  1. دارای حداقل وزن استاندارد باشد ( وزن استاندارد بین 37 تا42 کیلوگرم است.)
  2. دارای حداقل ضخامت استاندارد باشد ( حداقل ضخامت استاندارد 3.5 میلی متر است.)
  3. وزن ایزوگام با ضخامت ایزوگام متناسب باشد ( به عنوان مثال ایزوگام با وزن 42 کیلوگرم باید ضخامت 4 میلی متر باشد.)
  4. اطلاعات محصول بر روی لیبل و بدنه ایزوگام نوشته شده باشد.
  5. نام شرکت تولیدکننده و اطلاعات تماس و ارتباطی با شرکت روی محصول قید شده باشد.
  6. محصول دارای بسته بندی مناسب از جمله شیرینگ (وکیوم) و لیبل باشد.
  7. بهترین برند ایزوگام باید از بهترین مواد اولیه تولید شده باشد.
  8. برای تولید محصول از قیر پالایشگاهی گرید 60/70 استفاده شده باشد.
  9. الیاف لایه داخلی ایزوگام از تیشو 66 نخ ( گریدA) و الیاف پلی استر با تراکم حداقل 120 گرم استفاده شده باشد.

انواع ایزوگام خلیج فارس و بهترین ایزوگام مخصوص سردسیری، سقف بلند اطمینان و آرامش شما را فراهم می کند.

تفاوت ایزوگام سردسیر و گرمسیر

در هنگام خرید ایزوگام بیشترین توجه به قیمت و کیفیت عایق رطوبتی است. در نظر داشته باشید که کاربرد و نحوه نصب ایزوگام و البته نوع ایزوگام مناسب برای منطقه می تواند در عمر مفید ایزوگام موثر باشد. مناطق سرد که زمستان سردتری دارند، بهترین گزینه، ایزوگام مخصوص سردسیری است که به صورت سفارشی تولید می شود. ایزوگام های خلیج فارس قابلیت استفاده در مناطق سرد و گرم را دارند و بهترین انتخاب برای پشت بام، استخر، دیوار و یا نمای ساختمان هستند.
دانستن پیش از خرید ایزوگام، واجب است.هر برند ایزوگامی مناسب هر آب و هوایی نیست!

مشخصات فنی و اطلاعات جامع تر در خصوص نحوه تولید بهترین مارک ایزوگام دلیجان را از کارشناسان ما دریافت کنید.

دکمه بازگشت به بالا