بهترین های کسب و کارعمومی

انواع مدل های پکیج بوتان

پکیج دیواری بوتان مدل بیتا و پارما

برند بوتان پکیج های دیواری را در مدل های مختلفی وارد بازار کرده است که از معروفترین آن ها مدل بیتا است. یکی از مقرون به صرفه ترین مدل های این برند بیتا بوده که میانگین فروش آن در بازار ایران به شدت بالا است. سیستم گرمایشی بیتا در دو ظرفیت ۲۲ و ۲۴ تولید شده و قطعاتی که در در تولید آن به کار برده شده در ایران و سایر کشور های آسیایی تولید شده اند که کیفیت لازم را دارند. همچنین کیفیت این پکیج توسط خود شرکت نیز تایید شده و می توان گفت کیفیت قابل ملاحظه‌ ای دارد.

از دیگر سیستم‌ های گرمایشی که توسط های شرکت معتبر ایرانی در بازار ایران عرضه شده است پکیج دیواری پارما می باشد. این پکیج دیواری در دو ظرفیت ۲۲ و ۲۴ کیلو وات عرضه شده که ظرفیت کمتری نسبت به پکیج های مدل پرلا پرو دارد. البته این پکیج کیفیت لازم را داشته و در ساختمان های مسکونی که مساحت ۱۴۰ متر مربع دارند استفاده می شود. از ویژگی های این پکیج دیواری می توان به داشتن سیستم عیب یابی الکترونیکی اشاره کرد. همچنین قطعاتی که در تولید این پکیج به کار برده شده در اروپا تولید شده است.

پکیج دیواری پاویا

اگر بخواهیم جدیدترین مدل پکیج های این برند خوشنام را معرفی کنیم مطمئنا به سراغ پکیج دیواری پاویا می رویم. پکیج دیواری پاویا از بهترین پکیج های دیواری این برند بوده که دارای صفحه نمایش دیجیتال و سیستم عیب یابی الکترونیکی است. پکیج بوتان مدل پاویا با تکنولوژی بهروز ایتالیا تولید شده که در حال حاضر ظرفیت ۲۴ کیلو واتی آن در نوع محفظه احتراق بسته و دو مبدل می باشد. این پکیج مجهز به سیستم به روز مکانیکی و الکترونیکی می باشد و مجهز به دو مبدل حرارتی که کمترین میزان رسوب گیری دارند، پمپ سیرکولاتور سه سرعته، سیستم ضد یخ زدگی، سیستم ضد نوسان آبگرم، سیستم ضد گریپاژ پمپ، سیستم بای پس خودکار، سیستم جرقه زن خودکار یا مشعل اتمسفریک، شیر سه طرفه خودکار، سیستم تنظیم خودکار جریان گاز می باشد.

پکیج دیواری پرلا پر

از دیگر سیستم های گرمایشی که توسط این شرکت در بازار ارائه شده است پکیج دیواری پرلا پرو می باشد. این پکیج دیواری در سه ظرفیت ۲۴، ۲۸ و ۳۲ کیلو وات در بازار عرضه شده است و شما می توانید متناسب با ظرفیت ساختمان و متراژ آن و سایر عوامل دیگر این پکیج را در ظرفیت مناسبی خریداری کنید. البته پکیج دیواری پرلا پرو برای خانه هایی با مساحت ۲۵۰ متر مربع بهترین و عالی ترین انتخاب است و می توانید نیاز مصرف کنندگان به آب و گرمایش محیط را در اندازه استاندارد تامین کند.

گفته می‌ شود که قطعاتی که در تولید این سیستم گرمایشی استفاده شده است در ایتالیا تولید شده است و از کیفیت بالایی برخوردار است. این پکیج دارای نمایشگر دیجیتال و پمپ سه سرعته می باشد که گفته می شود پمپ سه سرعته آن در دانمارک تولید شده است. همچنین دارای سیستم احتراق و سیستم هواگیری خودکار، شیر سه طرفه می باشد. البته شیر سه طرفه این سیستم گرمایشی در ایتالیا تولید شده است.

محبوب ترین مدل  پکیج برند بوتان

پکیج بوتان یکی از برند های قدیمی و محبوب در میان مصرف کنندگان است. به همین جهت مورد توجه بسیاری از افراد قرار گرفته است. این محصول مدل های متفاوتی دارد که هر کدام ویژگی‌های منحصر به فرد و مخصوص به خود را دارند. در قسمت فوق در مورد پکیج بوتان مدل پاویا و پرلا پرو و پارما و بیتا مطالبی برای شما ارائه دادیم. اما در مورد پرفروش ترین نوع برند بوتان می توانیم به مدل پارما ۲۲ فن دار اشاره کنیم. این گونه از محصولات دارای ضمانت ۲ ساله هستند و امکانات منحصر به فردی دارند و از سوی دیگر به علت قیمت پایینی که نسبت به امکانات شان دارند مورد توجه مصرف کنندگان قرار گرفته‌اند. در حقیقت مدل پارما ۲۲ فن دار یکی از جدیدترین پکیج دیواری بوتان است که دارای دو مبدل حرارتی اولیه و ثانویه است. این محصول جزو ارزانترین پکیج بوتان به حساب می آید که امکانات بی نظیری دارا است.

https://tehranservicekaran.com/boiler/butane/

مشخصات محبوب ترین برند بوتان

از مشخصات محبوب ترین پکیج پرلا بوتان می توانیم به این موضوع اشاره کنیم که این پکیج دارای قطعات معتبری است که با توجه به استانداردهای اروپایی تولید شده است. علاوه بر این دارای پمپ سیرکولاتور سه سرعته و شیر سه طرفه خودکار و دو مبدل حرارتی گرمایشی با کمترین میزان رسوب گیری می باشد. این گونه از محصولات پیشرفته دارای سیستم های الکترونیکی و مکانیکی نظیر سیستم ضد یخ و سیستم عیب یابی الکترونیکی و همچنین سیستم ایمنی کنترل حداقل و حداکثر فشار آب در مدار گرمایش هستند.

از دیگر مشخصات و قطعات منحصر به فرد این محصول می توانیم به سیستم احتراق آهسته قابل تنظیم و سیستم هواگیری خودکار و همچنین سیستم ضد گریپاژ پمپ اشاره کنیم. شما عزیزان می توانید از این محصول پر طرفدار که راندمان بسیار بالایی دارد در محیط منزل استفاده نمایید. در حقیقت تهران سرویس کار خدمات بسیار عالی برای تعمیر و تعویض و نصب پکیج ارائه می دهند.

مدل BITA 24

یکی دیگر از انواع مدل های پکیج بوتان مدل BITA 24 است. این محصول مجهز به قطعات معتبر و استانداردی است که با توجه به استاندارد اروپایی تولید شده‌اند. علاوه بر این دارای سیستم پیشرفته الکترونیکی و مکانیکی نظیر سیستم مشعل اتمسفریک و سیستم جرقه زن خودکار است. افزون بر این دارای سیستم ضد یخ زدگی و سیستم بای پس خودکار و سیستم هواگیری خودکار است. اینگونه از محصولات مدل های متفاوت و منحصر به فردی دارند.

شما عزیزان اگر قصد خریداری پکیج برند بوتان را دارید می توانید ابتدا از مشخصات فنی آن اطلاعاتی کسب کنید. توجه داشته باشید که اگر قصد تعمیر و تعویض و نصب پکیج بوتان را دارید می توانید از خدمات تهران سرویس کاران استفاده نمایید‌. این افراد آموزش دیده و متخصص هستند و پکیج  شما را با استفاده از اطلاعاتی که در این زمینه دارند تعمیر می کنند.

https://tehranservicekaran.com/butane/

جمع بندی

برند بوتان پکیج های دیواری را در مدل های متفاوت و منحصر به فرد وارد بازار کرده که معروفترین آن مدل بیتا نام دارد. این گونه از محصولات جزوه محصولات پیشرفته به حساب می آیند که با توجه به استانداردهای اروپا تولید شده‌اند. پکیج بیتا در ظرفیت ۲۲ و ۲۴ وارد بازار شده است. علاوه بر این یکی دیگر از مدل های متنوع پکیج بوتان پکیج دیواری پاویا است که از مشخصات آن می توانیم به صفحه نمایش دیجیتال و سیستم عیب یابی الکترونیکی اشاره کنیم. شما عزیزان می توانید برای تعمیر و تعویض قطعات پکیج بوتان از خدمات تهران سرویس کاران استفاده کنید.

دکمه بازگشت به بالا