دادستان اصفهان مجوز برخورد با برگزارکنندگان مهمانی‌های پرجمعیت را صادر کرد

براساس اخبار آنلاین از اصفهان: سید مهدی میرجهانیان اعلام کرد: محدودیت های هر شهر و استان به طور رسمی توسط ستاد استان در مبارزه با کرونا اعلام می شود و سایر نهادها این محدودیت ها را بررسی و اجرا می کنند.

وی با بیان اینکه اگر اوضاع بدتر شود ، باید مشاغل پرخطر را ببندیم ، اظهار داشت: خوشبختانه شهر اصفهان در وضعیت قرمز قرار ندارد و سالن ها ، رستوران ها ، کلوپ های ورزشی و استخرهای شنا می توانند تحت نظارت جدی تیم بهداشتی کار خود را ادامه دهند. اگر شاهد تخلف در این آثار و سایر صنفی ها باشیم ، آنها را جدی می گیریم.

مدیر گروه بهداشت محیط مرکز بهداشت اصفهان اضافه کرد: در حال حاضر تنها محدودیت در اصفهان ممنوعیت تدفین در مساجد ، عروسی ها و مهمانی های بزرگ در باغ ها و خانه های خصوصی است که نیازی به مجوز ندارند ، اما دادستانی اصفهان خوشبختانه ستاد مبارزه با فساد Corona و DG اصفهان آموزش های لازم را برای جلوگیری از شیوع ویروس Corona ارائه داده اند و نظارت بر تخلفات اکنون یک جرم قانونی است.

وی با اشاره به ریسک بالای باشگاه های ورزشی و استخرها و نیاز به بهداشت در این مناطق گفت: کلوپ های ورزشی و استخرهای شنا وظیفه دارند 50 درصد ظرفیت خود را تحویل دهند و باید کلیه مسائل بهداشتی از جمله مسافت اجتماعی و استفاده از وسایل بهداشت شخصی را برطرف کنند. مکانهای مشاهده شده متأسفانه این موارد در اکثر باشگاه ها مشاهده نمی شود و باشگاه های ورزشی به دلیل فعالیت شدید و افزایش تنفس و تعرق خطرناک ترین مراکز انتقال ویروس شناخته می شوند. آنها بسته خواهند شد اگر ستاد مرکزی مبارزه با کورونا تعیین کند که افتتاح این مراکز به سلامت عمومی آسیب جدی خواهد رساند.

میرجهانیان افزود: ادارات و سازمانهای دولتی می توانند خدمات را با تمام ظرفیت ارائه دهند و شهر اصفهان قادر به اجرای قانون محل قرارگیری دو سوم کارگران در این مراکز نیست ، اما سازمان امور کار دستورالعمل هایی صادر کرده است که برخی از سازمان ها و ارگان ها همچنان از راه دور کار خود را ادامه می دهند.

46

دکمه بازگشت به بالا