بین الملل

۷۲ شهید و مجروح در جنایت تازه رژیم صهیونیستی در غزه

منابع بیمارستانی در غزه از شهادت ۱۲ نفر و مجروح شدن ۵۰ نفر دیگر در جنایت جدید رژیم صهیونیستی در اردوگاه پرجمعیت الشاطی در غزه خبر دادند.

به گزارش تیتر اول، اشغالگران اندکی بعد از اقدام انسان دوستانه گردان‌های قسام در آزادی دو اسیر صهیونیست بیمار، بمباران نوار غزه را تشدید و جنایتی دیگر را در اردوگاه پرجمعیت الشاطی در غزه مرتکب شد که تا این لحظه ۱۲ فلسطینی شهید و ۵۰ نفر دیگر زخمی شده‌اند.

منابع بیمارستانی در غزه اعلام کردند که آمار شهدای این جنایت تازه رژیم صهیوینستی، رو به افزایش است.

جنگنده‌های صهیونیستی همچنین مناطق دیگری را نیز بمباران کرده که هنوز گزارشی از تعداد شهدا و مجروحان این حملات دریافت نشده است.

از سوی دیگر دکتر محمد ابوسلیمه مدیر بیمارستان الشفاء غزه اعلام کرد که طی ۲۴ ساعت اخیر بیش از ۲۰۰ فلسطینی در چند عملیات قتل عام به شهادت رسیده‌اند.

وی افزود که بیمارستان‌های نوار غزه تاکنون هیچ نوع کمک دارویی و پزشکی را

هم اکنون بیمارستان‌های نوار غزه به علت نبود مواد بی‌حس کننده و بیهوش کننده، عمل‌های جراحی را بدون بیهوشی مجروح انجام می‌دهند که در مواردی به شهادت مجروح به ویژه کودکان انجامیده است.

انتهای پیام

نویسنده تحریریه علوم بین المللی

به عنوان نویسنده اخبار بین‌المللی، رویدادهای جهانی را به صورتی جذاب و تحلیلی برای شما به تصویر می‌کشم. با استفاده از تجربه و دانشم، شما را در جریان آخرین تحولات جهانی قرار می‌دهم.
دکمه بازگشت به بالا