عمومی

۲ نفر از اساتید کردستانی در بین پژوهشگران پر استناد قرار گرفتند – خبرگزاری آنلاین | اخبار ایران و جهان

به گزارش خبرگزاری آنلاین به نقل از روابط عمومی دانشگاه کردستان، حامد قادرزاده اظهار کرد: ۳۳۳ پژوهشگر پر استناد توسط مؤسسه استنادی و پایش علم و فناوری جهان اسلام(ISC) در بازه زمانی ۱۰ ساله (۱۳۹۹-۱۳۹۰) انتخاب شدند که ۲ پژوهشگر از دانشگاه کردستان را نیز شامل می‌شود.

به گفته وی این مؤسسه به طور سالانه با اتکا به منابع اطلاعاتی و پایگاه‌های داده خود اقدام به شناسایی پژوهشگران پر استناد علوم انسانی، علوم اجتماعی و هنر می‌کند که در ۱۶ حوزه موضوعی علوم انسانی و اجتماعی و هنر دسته‌بندی شده‌اند.

رئیس دانشگاه کردستان اظهار داشت: دکتر جمال محمدی، عضو هیئت علمی دانشگاه کردستان در حوزه موضوعی علوم اجتماعی و با ۳۲۱ مورد استناد در لیست پژوهشگران پراستناد کشور قرار گرفته است.

قادرزاده افزود: همچنین دکتر داوود جمینی نیز عضو هیأت علمی دانشگاه کردستان در حوزه موضوعی علوم جغرافیایی با ۱۵۴ مورد استناد در این لیست قرار گرفته است.

وی خاطرنشان کرد: معیار انتخاب پژوهشگران در این فهرست، تعداد استنادهای صورت گرفته به تولیدات علمی آنها است کە بر این اساس دانشگاه تهران، دانشگاه علامه طباطبایی، دانشگاه اصفهان و دانشگاه تربیت مدرس به ترتیب دارای بیشترین تعداد پژوهشگر هستند.

دکمه بازگشت به بالا