استان ها

یک سوم جاده سمنان نیاز به بازسازی دارد


شاهرود – یکی از مواردی که در کاهش حوادث و بهبود خدمات حائز اهمیت است ، بهسازی معابر ، جاده هایی است که در آنها بیش از یک سوم استان سمنان و البته کمبود بودجه برای فصل مشترک آنها است.

خبرگزاری آنلاینگروه استاني: بيش از 60٪ خط 1.000 كيلومتري مسير تهران و مشهد در استان سمنان قرار دارد. بخش قابل قبول این است که یک سوم این جاده ها نیاز به بازسازی دارند و این امر به اعتبار ده ها میلیارد دلار نیاز دارد.

هزینه ساخت یا نوسازی یک کیلومتر راه در استان سمنان بالاتر از افزایش روزانه قیمت است ، از طرف دیگر ، طبق گفته مدیران راهداری و حمل و نقل جاده ای شهرستان سمنان ، به روزرسانی ماشین آلات جاده ای مدرن نیاز به میلیارد ها اعتبار دارد. به طور خاص نگهداری جاده معادلات سه بعدی را ایجاد می کند که نیاز به رسیدگی قوی دارند.

در کلیه امور مربوط به جاده ها و حمل و نقل ، اما حذف نقطه حادثه ، کمک به مردم برای بازگشایی جاده در صورت بروز حادثه و همچنین اجرای پروژه های ایمن ، مدیریت راه را در سمنان بیشتر پیچیده می کند. در سالهای اخیر حوادث زیادی در خیابان ها گزارش شده است و یا براساس گزارش پلیس ، برخی از گسل ها در خیابان ها قرار داده شده است ، بنابراین طبق گفته برخی منابع خبری ، بسیاری از مدیران شهر و حمل و نقل به دنبال پاسخ در سیستم دادگاه هستند.

کد N1927372


انتشارات سایت توسط استخراج اخبار روز، اقدام به خبررسانی می نماید، فلذا مسوولیت همه محتوای سایت بر عهده سایت های منبع بوده و سامانه بر خط تیتر اول هیچ مسوولیتی در قبال تمامی محتوای منتشر شده در سایت نخواهد داشت.

دکمه بازگشت به بالا