کمبود آب آشامیدنی در قزوین

به گزارش خبرگزاری تیتر اول از قزوین ؛ میرابها مدیر آب و فاضلاب شهر قزوین گفت: این میزان آب نیاز 133 هزار نفری قزوین است که فقط با مدیریت مصرف و تغییر سبک زندگی مبتنی بر سازگاری با کمبود آب قابل جبران است.

وی افزود: از یک طرف ساخت و سازها برای جبران این کمبود در حال انجام است و از طرف دیگر ما هیچ برنامه ای برای مشترکان برای تنظیم و خاموش کردن آب نداریم اما همه ما باید ساعت ها به حداکثر مصرف برسیم برای تنظیم فشار و مدیریت توزیع آب. “

میرابها تاکید کرد: سیستم تأمین آب آشامیدنی شرق کاوینا شامل 20 حلقه چاه عمیق با پیشرفت 80 درصدی است که در صورت تکمیل 300 لیتر در ثانیه مقدار آب تولیدی افزایش یافته و تا حد زیادی مشکل کمبود را برطرف می کند.

وی همچنین پیش بینی کرد که در پایان فصل گرم امسال ، 51 نفر عمدتا در روستای کوهستانی قزوین ، که از چشمه های آب تغذیه می شود ، به دلیل تأمین ناکافی آب برای تأمین آب سیار توسط تانکرها ، مشکل کمبود آب وجود دارد. .

در پایان مدیر آب و فاضلاب شهر قزوین به موضوع کمبود آب در کشور ، استان و شهر قزوین اشاره کرد و خواستار ورود جدی و همه جانبه در آنها برای کاهش و استاندارد سازی مصرف آب به منظور کنترل مصرف آب شد. . بحران

48

دکمه بازگشت به بالا