جامعه

“کردکوی” شهر بدون کودک کار/ رشد ۴ برابری بودجه شهرداری کردکوی

تیتر اول/گلستان شهردار کردکوی خوشبختانه یکی از نکات مثبت شهرداری کردکوی را کمبود کودکان کار عنوان کرد و گفت: کردکوی را می توان شهر بدون کودک کار اعلام کرد و این شهر عاری از حضور متکدیان است.

ابراهیم جرهانی در گفت وگو با خبرنگار تیتر اول، اظهار کرد: شهر کردکوی از نظر خدمات شهری و نظافت دچار آشفتگی بود که با شروع فعالیت در شهرداری کردکوی، شروع به مناسب سازی شهر از نظر خدمات شهری و نظافت کردم و در عین حال. من المان ها را نصب کردم و گل کاشتم و گیاه هم به ترتیب در شهر کردکوی وارد کار شد.

وی از ساماندهی ساختار داخلی و نیروی انسانی شهرداری کردکوی خبر داد و افزود: متأسفانه شهرداری کردکوی در این زمینه وضعیت ناخوشایندی داشت و اتوماسیون اداری در منطقه کردکوی راه اندازی شد که باعث ارتقای سلامت سیستم اداری و ارتقای سلامت نظام اداری شد. ساکنین می توانند به آن مراجعه کنند. به بخش تحت تعقیب کار خود را به راحتی انجام دهند.

شهردار کردکی با بیان اینکه برای اجرای پروژه های شهری نیازسنجی انجام شد تا پروژه ها بر اساس نیاز مردم اجرا و بهره برداری شود گفت: نتایج نیازسنجی نشان می دهد که محدودیت هایی برای مردم کردکی وجود دارد. برای تفریح ​​و سرگرمی پس از تاسیسات و در این راستا جاده سلامت به قطر ایجاد شد بیش از دو کیلومتر ایجاد شد و این فضای خوب و استاندارد مورد استقبال مردم قرار گرفت.

جرجانی با اشاره به اینکه وضعیت ترافیکی در برخی نقاط از جمله میدان انگلیسی نامناسب است، تصریح کرد: کردکوی شهری بدون چهار راه بود و چهارراه اول با چراغ راهنمایی و امکانات رفاهی لازم در الانگلب ایجاد شد. میدان کردکوی. کردکوی باز می شود.

وی با اعلام اینکه راه اندازی خانه های فرهنگی یکی از فعالیت های ما در کردکویا بود، گفت: در همین راستا خانه فرهنگی جوانان در کردکویا احداث شد و ساخت دومین خانه فرهنگی نیز ادامه دارد.

شهردار کردکوی بودجه شهرداری کردکوی در سال 1400 را 25 میلیارد تومان اعلام کرد که در بدو ورودم حدود 10 میلیارد تومان آن محقق شد و خاطرنشان کرد: با تلاش همکاران، بودجه شهرداری کردکوی محقق شد. سال گذشته به 32 میلیارد تومان رسید و هفت میلیارد تومان بیش از بدهی محقق شد.

جرجانی با اعلام اینکه بیش از 12 میلیارد تومان از پیمانکاران بدهی شهرداری کردکویا و 5 میلیارد تومان بیمه اجتماعی تسویه کردیم، تاکید کرد: بودجه شهرداری کردکویا در سال 1401 با افزایش چهار برابری همراه شد و به 100 میلیارد تومان یعنی 30 میلیارد رسید. تومان در حوزه سرمایه گذاری است که از 100 میلیارد بودجه شهرداری کردکوی 71 درصد بودجه عمرانی و 29 درصد بودجه جاری است.

وی بزرگترین نقطه ضعف شهرستان کردکوی را آسفالت عنوان کرد و گفت: شهرستان کردکوی دارای 141 هزار متر مربع راه خاکی و 160 هزار متر مربع معابر شهری است که نیاز به روکش دارند و برای بهبود این وضعیت 368 تن قیر به ما عرضه شد. تولید هفت هزار تن آسفالت گرم به پیمانکار ساختمانی مشخص سپرده شد و 84 تن قیر مربوط به نوسازی محیط شهری نیز برای بهبود وضعیت آسفالت مصرف شد.

شهردار کردکویا افزود: به طور کلی امسال در کردکویا 10 هزار تن آسفالت در سطح 70 هزار متر مربع خواهیم داشت که با جمع بندی هزینه ها به 15 میلیارد تومان می رسد. با این اقدامات یک سوم معابر این شهرستان آسفالت و بیش از 40 راه روکش و آسفالت می شود.

جرجانی با بیان اینکه پرداخت حقوق پرسنل و نیروهای شهرداری کردکوی شفاف سازی شده است اظهار داشت: خوشبختانه یکی دیگر از جنبه های مثبت شهرداری کردکوی کمبود کودک کار است تا بتوان این شهر را به عنوان شهر بدون کار کودک اعلام کرد. همچنین یکی از نکات مثبت شهرستان کردکوی و زمانی که در خیابان هستیم می بینیم که کردکوی تقریباً عاری از فعالیت های متکدی است.
انتهای پیام

دکمه بازگشت به بالا