بهترین های کسب و کارسلامت و تندرستی

علت زود شل شدن نعوظ

علت انزال زودرس در مردان چیست؟ یکی از مشکلاتی که اغلب افراد مسن یا افراد مبتلا به بیماری های خاص با آن مواجه هستند، مشکل نداشتن نعوظ یا نعوظ ناقص یا شل شدن زودرس نعوظ است. به طور کلی، 16 درصد از کل مردان از این مشکل رنج می برند، در حالی که مردان 40 تا 70 ساله ممکن است به میزان 50 درصد از این مشکل رنج ببرند. بسیاری از کاربران ما سوالاتی مانند این دارند که چرا نعوظ زود از بین می رود؟ چرا نعوظ ندارم؟ دلایل شل شدن آلت تناسلی چه چیزی باعث نعوظ ناقص می شود؟ چه زمانی برای اختلال نعوظ به پزشک مراجعه کنیم؟ از ما می پرسند و راه حلی برای این مشکل پیدا می کنند. در این مقاله به طور کامل علل اختلال نعوظ زودرس یا به طور کلی علل اختلال نعوظ را توضیح خواهیم داد. لطفا در آینده به پیگیری درمان پزشکی در فروشگاه لوازم پزشکی ادامه دهید تا اطلاعات مفید و کاملی در رابطه با این مشکل در اختیار شما قرار دهیم و روش های درمانی را با شما به اشتراک بگذاریم.

در مردان، خواب یا استراحت قبل از نعوظ، اختلال نعوظ نامیده می شود. دلایل زیادی برای این اختلال وجود دارد. پزشکان و متخصصان این حوزه معتقدند که این مشکل می تواند زندگی مردان را تحت تاثیر قرار دهد. با توجه به اهمیت این موضوع، در این مقاله تصمیم گرفتیم به دلایل تسریع ساخت و ساز بپردازیم.

علائم اختلال نعوظ

برای اینکه آلت مردانه به نعوظ مناسب دست یابد، هماهنگی و همکاری بخش‌های مختلف بدن و روح انسان ضروری است. عملکرد نادرست قطعه می تواند علت اختلال نعوظ یا نعوظ ضعیف آلت تناسلی باشد. اختلال نعوظ علائم و نشانه های زیادی دارد که شایع ترین آنها شامل موارد زیر است.

نعوظ آلت تناسلی در هنگام تحریک جنسی

یکی از مهم ترین علائم اختلال نعوظ، ناتوانی در ایجاد نعوظ حتی در هنگام تحریک جنسی است. این وضعیت یکی از شایع ترین و جدی ترین علائم اختلال نعوظ است. ناتوانی در نعوظ در هنگام تحریک جنسی معمولاً دلایل روانی و روانی دارد و برای مقابله با آن در این زمینه کمک بگیرید.

ناتوانی در حفظ نعوظ در حین مقاربت

مورد دوم که یکی از علائم جدی اختلال نعوظ در نظر گرفته می شود، ناتوانی فرد در حفظ نعوظ آلت تناسلی در حین فعالیت جنسی است. این گروه از افراد معمولاً در حین رابطه جنسی دچار رها شدن ناگهانی آلت تناسلی می شوند و دیگر نمی توانند به فعالیت خود ادامه دهند.

از دست دادن علاقه به رابطه جنسی

یکی از علائم اختلال نعوظ در مردان زمانی است که مرد علاقه خود را به رابطه جنسی با شریک زندگی خود از دست می دهد. عموماً کسانی که از اختلال نعوظ رنج می برند نسبت به ماه ها و سال های گذشته علاقه کمتری به رابطه جنسی دارند و به تدریج نسبت به رابطه جنسی بیزاری نشان می دهند.

انزال زودرس

انزال زودرس یکی از شایع ترین مشکلات در بین مردان است. طبق آمار، حدود 30-40٪ از مردان از آن رنج می برند. مشکلات انزال زودرس می تواند یکی از علائم اختلال نعوظ در مردان باشد. البته در نظر داشته باشید که با در نظر گرفتن انزال زودرس نمی توانید به وجود اختلال نعوظ پی ببرید و این تنها با معاینه پزشک امکان پذیر است.

نقض انزال یا تاخیر در انزال

یکی دیگر از علائم اختلال نعوظ در مردان تاخیر در انزال است. افراد مبتلا به اختلال نعوظ به زمان بیشتری برای تحریک و تحریک جنسی نیاز دارند. دلیل اصلی اختلال انزال آنها ممکن است ناتوانی در یافتن پایه باشد.

موارد ذکر شده از مهم ترین و شایع ترین علائم اختلال نعوظ است. اختلال نعوظ در مردان دلایل زیادی دارد و معمولاً منجر به بیماری های جسمی و روانی می شود. توجه داشته باشید که تشخیص دقیق این مشکل نیاز به معاینه و آزمایشات پزشکی دارد و تنها در صورت وجود علائم ذکر شده نمی توان نتیجه قطعی گرفت.

اختلال نعوظ در مردان 3 علت دارد:

اختلال نعوظ یا انزال زودرس مشکلی است که در هر سنی ممکن است رخ دهد. این مشکل دلایل زیادی دارد و منجر به نارضایتی جنسی می شود. این مشکل مکرر، مزمن و تقریباً همیشه است، باید گفت که می تواند یک بیماری یا مشکل باشد. سه دلیل اصلی این مشکل به شرح زیر است. برای درمان نعوظ فوری به فروشگاه زوجیم مراجعه نمایید.

سن: یکی از دلایل اصلی اختلال نعوظ افزایش سن است. در سنین بالا به دلیل ضعیف شدن رگ‌های خونی، جریان خون آلت تناسلی کاهش می‌یابد و این امر منجر به نعوظ ناقص می‌شود یا بعد از قاعدگی، آلت تناسلی نعوظ پیدا می‌کند.

اضطراب: رابطه جنسی می تواند استرس زا باشد و باعث اضطراب شود. بنابراین استرس زیاد علت نعوظ زودرس است. این امر به ویژه زمانی صادق است که مردی بخواهد تمام مردانگی خود را با عملکرد خود در اتاق خواب متعادل کند. این باعث می شود که او در مورد رفتارهای احتمالی استرس داشته باشد. با این حال، اگر مردی سابقه اختلال نعوظ داشته باشد، این اضطراب می تواند به آرامی افزایش یابد و مشکل را بدتر کند.

بیماری: باریک شدن مجرای آلت تناسلی ، که در نهایت منجر به ضعف نعوظ می شود ، می تواند نشانه بیماری باشد. لازم به ذکر است که این مشکل با بیماری های قلبی ، سکته مغزی ، دیابت ، کلسترول بالا و فشار خون مرتبط است. در واقع ، قبل از سکته مغزی ، رگهای باریک است. بنابراین ، اگر مرد از اختلال نعوظ رنج می برد ، باید بیشتر به سلامتی خود توجه کند.

علل دیگر اختلال نعوظ زودرس چیست؟

دلایل زیادی برای سوء تغذیه وجود دارد. در ادامه این دلایل قانونی را فهرست کرده و هر یک را توضیح می دهیم:

نوشیدن الکل یا مواد مخدر: باید بدانید که مصرف زیاد الکل عواقب جبران ناپذیری دارد. از سوی دیگر، استفاده از سایر مواد روانگردان و مواد مخدر مانند ماری جوانا، کوکائین و غیره. کاهش نعوظ، از دست دادن نعوظ یا شل شدن نعوظ یکی از عوارضی است که مصرف چنین محصولاتی می تواند ایجاد کند.

محتوای پورنو: در پاسخ به این سوال که چرا نعوظ به سرعت از بین می رود؟ تماشای زیاد پورن را می توان یکی از دلایل اصلی آن دانست. در واقع، گاهی اوقات علت اختلال نعوظ زودرس به تماشای فیلم های پورنوگرافیک و داشتن انتظارات غیر واقعی از خود مربوط می شود.

ناراحتی مزمن: عوامل روانشناختی خاصی وجود دارد که می توان آنها را به عنوان پاسخی به سوال علت اختلال نعوظ در ابتدا در نظر گرفت. استرس مزمن، افسردگی، حملات پانیک و غیره. از جمله این عوامل هستند. اگر این عوامل در ذهن شما دخیل باشند، می توانند بر میل جنسی یا نعوظ شما تأثیر منفی بگذارند.

مصرف برخی داروها: علت شل شدن زودرس نعوظ یا علت ضعف نعوظ را می توان در مصرف برخی داروها یافت. لازم به ذکر است اگر مردی در حین رابطه جنسی توانایی نعوظ را از دست بدهد، علت آن را در 25 درصد موارد می توان در مصرف برخی داروها جستجو کرد. بنابراین، مهم است که قبل از مصرف دارو در مورد عوارض جانبی احتمالی از پزشک خود سوال کنید. لازم به ذکر است که در چنین شرایطی معمولاً پزشک تغییر دارو را تجویز می کند که در بیشتر موارد روشی مفید و مؤثر است.

میل جنسی: برخی از مردان تمایل به کاهش میل جنسی دارند. هورمون ها در این زمینه کار می کنند. به عنوان مثال، سطح پایین تستوسترون دلیل بازنشستگی زودرس است. در این زمینه باید گفت که کاهش میل جنسی یک بیماری نیست و به همین دلیل باید بین کاهش میل جنسی و اختلال نعوظ تفاوت وجود داشته باشد. اما اگر بعد از مدتی میل جنسی مرد کم شد، می توان گفت که اتفاقی افتاده است و باید به فکر درمان باشد.

خستگی: هنگام پاسخ دادن به سوال، دلیل کامل نایستادن چیست؟ خستگی را می توان به عنوان دلیل اصلی ذکر کرد. در این زمینه، شاید جالب باشد که بدانیم ورزشکاران حرفه ای گاهی میل جنسی کمتری نسبت به سایرین دارند. در واقع، خستگی مفرط می تواند مانعی برای میل جنسی باشد، اما افراد زمانی می توانند به این میل پاسخ مثبت دهند که در شرایط جسمی و روحی خوبی باشند.

آیا عفونت و التهاب می تواند موثر باشد؟

بیماری و التهاب در اشکال و حالت های مختلف آشکار می شود. این امکان وجود دارد که آرامش اولیه نعوظ با التهاب و عفونت در دستگاه ادراری و بیماری پروستات همراه باشد. برای تشخیص و حل این مشکل ، باید به پزشک متخصص مراجعه کنید.

در این زمینه باید توجه داشت که تربیت بدنی، ورزش منظم، ترک سیگار و به طور کلی سبک زندگی سالم می تواند به بهبود وضعیت بیماران مبتلا به اختلال نعوظ کمک کند. علاوه بر این، اگر وضعیت بیماری و عروق بدتر شود، اختلال نعوظ قوی تر می شود.

آیا ضعف بعد از رابطه جنسی به معنای عدم نعوظ یا زود هنگام نعوظ است؟

مردان بلافاصله پس از رابطه جنسی نعوظ خود را از دست می دهند و تا مدتی نعوظ رخ نمی دهد. این دوره را دوره مقاومت می نامند. گاهی اوقات زنان این شرایط را با اختلال نعوظ و اختلال نعوظ اشتباه می گیرند. اجازه دهید به شما بگوییم که این حالت طبیعی است و ربطی به میزان هورمون های بدن ندارد. لازم به ذکر است که با افزایش سن این دوره طولانی تر می شود.

چگونه می توان این مشکل را تشخیص داد؟

معمولا مردان در حین مقاربت نعوظ پیدا می کنند و به زودی عضلات خود را از دست می دهند. اما اگر این الگو تغییر کند و مرد در حین رابطه و قبل از میل جنسی، میل جنسی خود را از دست بدهد و این مشکل برای مدت طولانی ادامه داشته باشد، می توان گفت که او مشکل انزال زودرس دارد. پس باید به موقع علت اختلال نعوظ را دریابد.

نکات مفید برای حل مشکلات ساختمانی:

باید بدانید که رابطه جنسی موفق یکی از مهم ترین الزامات زندگی یک زوج است. بنابراین باید زود انزالی را جدی گرفت و برای تقویت نعوظ به دنبال راه حلی بود. در زیر چند پیشنهاد در این زمینه آورده شده است. دانستن و استفاده از این پیشنهادات می تواند به تقویت میل جنسی و بهبود نعوظ مردان کمک کند. همچنین می توانید از قرص حجم دهنده فوری استفاده کنید.

دیابت، کلسترول بالا و فشار خون از جمله بیماری هایی هستند که بر عملکرد نعوظ تأثیر می گذارند. در صورت ابتلا به این بیماری ها، کنترل آن ها ضروری است.

قبلاً اشاره کردیم که سبک زندگی ناسالم علت اختلال نعوظ زودرس است. بنابراین اگر سبک زندگی شما درست نیست، اگر سیگار می کشید، اگر ورزش نمی کنید، اگر غذای ناسالم می خورید، اگر خوب نمی خوابید، باید به فکر تغییر سبک زندگی خود باشید.

اگر از مشکلات روانی رنج می برید، حتما به پزشک مراجعه کنید. باید گفت که این نوع مشکلات را می توان مهمترین عامل ناتوانی جنسی زودرس دانست.

جدا از ایجاد اختلال اولیه نعوظ ، مصرف الکل و مواد مخدر نیز می تواند مشکلات دیگری را برای فرد ایجاد کند. به عنوان یک نکته مفید ، در صورت مهم بودن سلامت جنسی برای شما ، جلوگیری از الکل و سیگار کشیدن مهم است.

به طور جدی به پزشک مراجعه کنید. اگر احساس می کنید کیفیت نعوظ شما کاهش یافته است، حتما به پزشک متخصص مراجعه کنید.

یکی از روش های درمان فوری اختلال نعوظ استفاده از دستگاه وکیوم مردانه است. برای خرید دستگاه وکیوم مرد اصل کلیک کنید.

دکمه بازگشت به بالا