اقتصادی

پاسخ رایتل به خبر انتشار اطلاعات مشترکان

ریتل در مورد افشای مشترک پنج و نیم میلیون مشترک Rytl گفت: اخبار مربوط به تقاضای رجال برای باج گیری دروغ بوده و حدس اصلی رایتل در انتشار این اطلاعات از منابع انسانی مربوط به سال 1994 و قبل از آن بوده است.

به گزارش تیتر اول ، اگرچه از ابتدای امسال گزارشات زیادی در مورد نشت در سازمانها و کاربران برنامه های مختلف گزارش شده است ، اما از ساعاتی پیش 5.5 میلیون مشترک اپراتور Rytl شنیده می شد. اعلام کرد Rytl مسئول حفاظت از داده های مشترکین است و باید با مسئولیت پذیری عمل کند.

در همین رابطه ، Rytl گفت: “مشترکان Rytl بزرگترین سرمایه ما هستند و همچنین حفظ حریم خصوصی و حفظ حریم خصوصی مشترکان Rytl یکی از اصول اساسی و اصول خاص Rytl است و اخبار منتشر شده در مورد اخاذی Rytl صرفاً دروغ است.” کردم

در این بیانیه به نقل از روابط عمومی این اپراتور آمده است: “در تاریخ 3 ژوئن ، رسانه ها از طریق درخواست فردی به این اپراتور اطلاع دادند که اطلاعاتی در مورد پنج و نیم میلیون مشترک دارد.” این مرد ادعا کرد که ریتل از 5 بیت کوین خواسته است که از انتشار داده ها خودداری کنند و آن را به Rytl ارائه دهند ، و پس از آن که Rytl حاضر به پرداخت نشد ، وی شروع به فروش داده ها بصورت آنلاین با استفاده از هزار دلار توافق شده توسط Rittel کرد. و این به شدت تقاضا را رد می کند.

در این بیانیه اضافه شده است: “تاکنون هیچ سندی به جز 9 پرونده منتشر شده از سرقت اطلاعات از پنج و نیم میلیون مشترک این اپراتور منتشر نشده است. بررسی این 9 سوابق نشان می دهد که شش پرونده بسیار قدیمی بوده است (94 سال پیش آن و این مشترکان دیگر نیستند. در شبکه Rytl فعال نیستند که سه مورد از آنها فعال است و این نشان می دهد که اطلاعات بسیار قدیمی هستند.

تحقیقات نشان داد که سرقت اطلاعات آنلاین اپراتور امکان پذیر نیست و Rytl از پروتکل های ماهر و ماهر استفاده می کند ، که قبلاً تقویت شده اند. گمانه زنی های اصلی Rytl در مورد انتشار اطلاعات مربوط به ریشه های انسانی در سال 1994 و پیش از این است.

در همین راستا ، ما از رسانه ها می خواهیم که از انتشار هرگونه شایعه خودداری کنند و اخبار را از طریق درگاه های Rytl دنبال کنند. در راستای مأموریت Rytl به عنوان یک شرکت خدمات ارتباطی ، به منظور احترام به حقوق و اخلاق مشترکان ، اقدامات لازم دادگاه برای برخورد با مسئولان این مشکل جدی گرفته می شود. توافق نامه ای برای جبران آن دسته از مشترکین عزیز که احتمالاً اطلاعات آنها منتشر می شود ، انجام می شود که سپس از طریق کانال های رسمی اعلام می شود.

اطلاعات تکمیلی در این بیانیه آمده است: “تحقیقات اولیه رایتل در مورد افشای ادعایی اطلاعات مشترکان Rytl به گونه ای است که به مراتب کمتر از پنج و نیم میلیون نفر بوده است.”

انتهای پیام

دکمه بازگشت به بالا