ورزش و نشاط

پاسخ به یک سوال مهم/ چرا کسی به جای درویش در پرسپولیس حق امضا ندارد؟

به گزارش خبرنگار ورزشی خبرگزاری تیتر اول، پرسپولیس در چند روز اخیر اقدام خاصی در نقل و انتقالات را نداشته است و با توجه به محرومیت رضا درویش، مدیرعامل پرسپولیس حتی اجازه حضور در باشگاه را ندارد. در این بین برخی این سوال را مطرح می‌کنند چرا در این زمان سرپرستی برای رتق و فتق امور برای باشگاه پرسپولیس معرفی نمی‌شود؟!

بررسی‌ها در خصوص این مساله نشان می‌دهد، انتخاب سرپرست، پروسه‌ای است که حدود یک ماه زمان می‌برد و فعلا محرومیت تعلیقی درویش ۲۰ روزه است و منطقی نیست برای این زمان سرپرستی معرفی شود.  

جدای این موضوع، شاید این سوال مطرح شود چرا به جز درویش کسی در باشگاه پرسپولیس حق امضا ندارد که در این خصوص هم بد نیست بدانید در دوره‌های قبل غیر از درویش، پوراحمدی دیگر عضور هیات مدیره هم حق امضا داشت که این مدیر در حال حاضر در جمع اعضای هات مدیره سرخ‌ها حضور ندارد.

این در حالی است که برخی می‌گویند این مشکل با انتقال حق امضا به حسین شهریاری حل شود که قانونا اگر این اتفاق صورت بگیرد، بعد از پایان دوران محرومیت درویش، وی برای حق امضا با مشکل روبرو خواهد شد، که در مجموع این موانع قانونی باعث شده پروسه نقل و انتقالات، انتخاب سرمربی جدید، توافق با بازیکنان کنونی و….در پرسپولیس موقتا مسکوت باقی بماند و برنامه‌های مدیران باشگاه در این زمینه به پس از پایان محرومیت درویش موکول شود.

 انتهای پیام/ 

تیم تحریریه مطالب ورزشی

با تمرکز بر ورزش‌های آبی و آب‌وهوایی، من به عنوان نویسنده‌ی ورزشی به ارائه‌ی مطالبی درباره‌ی تکنیک‌ها و آموزش‌های شنا، اسکوبا و ران‌دوزی می‌پردازم. هدفمندی خود را در بهبود مهارت‌های آبی و لذت بیشتر در ورزش‌های آبی قرار می‌دهم. همراه با من را بپذیرید و به دنیای ماجراجویی و هیجان در آب‌وهوایی نفس بکشید.
دکمه بازگشت به بالا