ورزش و نشاط

واکنش نایب‌رییس مستعفی ‌هیات‌ اسکیت به صحبت‌های رییس هیات

تیتر اول/خوزستان نایب‌رئیس مستعفی هیات اسکیت خوزستان در خصوص صحبت‌های رییس ‌هیات، توضیحاتی داد.

شکیبا گرجیان در گفت و گو با تیتر اول، با بیان این که در هیات اسکیت استان خوزستان اعضا هیچ گونه اختیاری از خود در امورات هیات نداشتند، اظهارکرد: رئیس هیات به دنبال نظرهای شخصی خود بوده و هیچ توجهی به دیگر نظرات همکاران حاضر در هیات نداشته و این موضوع مربوط به الان نیست و تلاش های بسیاری توسط اعضای این هیات صورت گرفته بود که هیچکدام از طرح و پیشنهادها مورد توجه قرار نمی‌گرفت. 

وی ادامه داد: سوال اینجاست به نظر شما کار کردن در این شرایط به هر قیمتی ارزشمند است؟ آیا با این شرایط می توان کارها را به صورت ایده آل پیش برد و برای اسکیت استان آینده ای روشن  متصور بود؟ لازم است بدانید تنها من استعفا نداده ام و افرادی که در این هیات مشغول به فعالیت بوده اند و استعفای خود را تقدیم رئیس هیات کرده اند افرادی متخصص در کار خود بوده اند که برای پیشبرد اهداف هیات تمام تلاش خود را انجام داده و حکم این افراد توسط رئیس هیات صادر شده است و قطعا اگر این افراد در کار خود متخصص نبوده اند حکم آن ها نیز توسط رئیس هیات صادر نمی شد، اما این افراد هم با توجه به نظرات یک سویه رئیس هیات استعفای خود را اعلام کردند که متاسفانه به جای دلجویی از این افراد اینگونه زحماتشان نادیده گرفته می شود. وی به حضور پسرخاله بنده در کمیته فرهنگی اشاره کرد و آیا حضور وی که فردی متخصص و با تجربه در امور فرهنگی و در ورزش شناخته شده است، ایرادی دارد؟ جالب اینجاست که مسئول امور شهرستان ها فرد غیر ورزشی است که به گفته رئیس هیات نسبت فامیلی با ایشان دارد (دختر عموی ایشان) و در جای دیگر عنوان شده اداره کل معرفشان بوده است، در تمام امورات هیات دخالت دارد و ظاهرا فقط ایشان می‌تواند از اقوام خود در بدنه هیات استفاده کند. 

گرجیان بیان کرد: باید بگویم که در بدو ورود بنده در هیات، کمیته های مختلف هیات غیرفعال بودند و هدف بنده فعال کردن کمیته های مختلف از طریق افراد متخصص و شناخته شده  بود. برای مثال کمیته آموزش، کمیته استعدادیابی (فعلی)، کمیته بازرسی، مشاور امور بانوان و کمیته سرعت، به پیشنهاد بنده در هیات فعالیت دارند و آیا این افراد هم غیرورزشی هستند و اگر غیر ورزشی هستند چرا عزل نمی شوند؟

او گفت‌: ماه هاست که حکم نایب رئیسی اینجانب در گرو اقدام رئیس هیات بوده است اما ایشان هر بار از این موضوع طفره رفته و عوامل مختلف را برای تمدید حکم بنده بهانه کرده اند که این هم باعث تعجب است. ایشان هر بار که بنده پیگیر نایب رئیسی خود بودم، مانع پیگیری می‌شدند و می گفتند خودشان پیگیری می کنند. هر زمان که باید اقدام یا کاری انجام می‌گرفت بنده نایب رئیس بودم و در دیگر شرایط نایب رئیس نبودم. آیا منطقی است در حالی که بنده حکم نایب رئیسی ام به اتمام رسیده و برای آن اقدامی نمی‌شود، فعالیت داشته باشم و آیا این عمل رئیس هیات از نظر اداره‌کل ورزش و جوانان تخلف نیست؟ 

گرجیان ادامه داد: ایشان به فعالیت من در بخشی دیگر ایراد گرفته، در حالی که خودشان هم در اداره دولتی مشغول فعالیت هستند؛ به هر حال درباره اظهارات ایشان در خصوص هیات بزرگ شنا باید بگویم که آقای ظهیری صلاحیت صحبت در خصوص شنا را ندارد و این موضوع به شخص بنده و هیات شنا مربوط است.

وی در بخشی دیگر از صحبت های خود، خاطر نشان کرد: زمان پاسخگویی به مراجعین و تایم هیات مشخص است و بنده در این زمان همیشه پاسخگو بوده ام اما این در صورتی است که بسیاری از افراد در زمان های غیر تعیین شده و خارج از تایم مشخص شده تماس می گیرندکه مسئولان اداره کل ورزش و جوانان در جریان این موضوع هستند و می‌توانند در این خصوص صحبت کنند و پاسخ رئیس هیات را بدهند. البته نکته اینجاست که اگر قرار است بنده پاسخگوی تمام امورات هیات باشم، پس وظیفه سایر کمیته ها و مسئولان هیات چه بوده است؟

گرجیان افزود: آقای ظهیری در مصاحبه خود به حضور خانم نگین شیخی در تیم ملی اشاره کرده است که باید بگویم خانم شیخی نتیجه و دستاورد دوره های مدیریت قبلی بوده و نمی‌توان موفقیت فرد در زمان کنونی را که پیش از این افراد بسیاری برای رشد او تلاش کرده اند را به راحتی به نام خود زد. زحمات دورهای قبلی مدیریت که نقش اصلی کشف این استعداد را داشتند نباید نادیده گرفت. آیا غیر از حضور خانم نگین شیخی در تیم ملی که آن هم از قبل بوده و سال هاست به تهران نقل مکان کرده، خوزستان ملی پوش یا دستاورد دیگری هم در اسکیت داشته است؟

او عنوان کرد: با توجه به اتفاقات رخ داده در هیات اسکیت قطعا اداره کل ورزش و جوانان باید به این موضوع ورود کند و من ترجیح می دهم پاسخ ایشان را در حضور مدیر و معاونان اداره کل بدهم. لازم است این را بگویم که بنده در تمام دوره نایب رئیسی خود بارها تلاش کردم تا خانواده اسکیت را دور هم جمع کنم و اختلافات را از بین ببرم تا همه برای سربلندی این رشته تلاش کنیم اما متاسفانه منفعت برخی بر اختلاف ایجاد کردن بوده و این در شأن خانواده بزرگ اسکیت نیست.

انتهای پیام

تیم تحریریه مطالب ورزشی

با تمرکز بر ورزش‌های آبی و آب‌وهوایی، من به عنوان نویسنده‌ی ورزشی به ارائه‌ی مطالبی درباره‌ی تکنیک‌ها و آموزش‌های شنا، اسکوبا و ران‌دوزی می‌پردازم. هدفمندی خود را در بهبود مهارت‌های آبی و لذت بیشتر در ورزش‌های آبی قرار می‌دهم. همراه با من را بپذیرید و به دنیای ماجراجویی و هیجان در آب‌وهوایی نفس بکشید.
دکمه بازگشت به بالا