بین الملل

هشدار حماس به آمریکا درباره اعزام ناو هواپیمابر به منطقه

جنبش مقاومت اسلامی فلسطین «حماس» در واکنش به اقدام آمریکا در اعزام یک فروند ناو هواپیمابر به منطقه در پی تحولات جاری فلسطین اشغالی، اعلام کرد که اعلامیه آمریکا مبنی‌بر استقرار یک ناو هواپیمابر در منطقه برای حمایت از اسرائیل، «مشارکت واقعی در حمله و تعرض به مردم فلسطین» است.

به گزارش تیتر اول، جنبش مقاومت اسلامی فلسطین «حماس» به اعزام ناو هواپیمابر آمریکا برای حمایت از رژیم صهیونیستی، واکنش نشان داد و گفت: «ما هراسی از اعزام ناو هواپیمابر آمریکا به منطقه نداریم و واشنگتن باید تبعات چنین اقدامی را درک کند».

حماس به واشنگتن هشدار داد که اعلامیه آمریکا مبنی‌بر استقرار یک فروند ناو هواپیمابر در منطقه برای حمایت از اسرائیل «مشارکت واقعی در حمله و تعرض به مردم فلسطین» است.

وزارت دفاع آمریکا روز یکشنبه(۱۶ آنلاین) یک فروند ناو هواپیمابر را در راستای تشویق صهیونیست‌ها به ادامه جنایاتشان علیه فلسطینیان، به منطقه اعزام کرده است.

یکشنبه شب همچنین اولین هواپیمای آمریکایی حامل کمک‌های نظامی این کشور برای رژیم اشغالگر صهیونیستی، از پایگاه هوایی حسن در اردن وارد فلسطین اشغالی شد.

انتهای پیام

نویسنده تحریریه علوم بین المللی

به عنوان نویسنده اخبار بین‌المللی، رویدادهای جهانی را به صورتی جذاب و تحلیلی برای شما به تصویر می‌کشم. با استفاده از تجربه و دانشم، شما را در جریان آخرین تحولات جهانی قرار می‌دهم.
دکمه بازگشت به بالا