بهترین های کسب و کارعمومی

ابزارهای کاربردی آشپزخانه که باید در هر خانه ای وجود داشته باشد

چه کسی دوست ندارد از ابزارهای کاربردی آشپزخانه استفاده کند که کار را در حین گذراندن وقت در آشپزخانه آسان تر می کند؟ با ابزارها و وسایلی که با طراحی فوق العاده که محصول هوش کاربردی هستند، می توان با صرفه جویی در زمان، آشپزی کرد. هر خانه ای به وسایل آشپزخانه جالبی نیاز دارد که به شما امکان می دهد حتی غذاهای سخت و خسته کننده را در مدت زمان کوتاهی تهیه کنید. بیایید نگاهی به محصولاتی بیندازیم که حتی به کسانی که علاقه ای به آشپزی ندارند نیز می توانند وارد آشپزخانه شوند.

حصار محافظ برای جلوگیری از آسیب

این محصول مخصوصاً برای کسانی که در حین آشپزی در آشپزخانه مکرراً آسیب می بینند مفید خواهد بود. یک لحظه حواس پرتی هنگام خرد کردن میوه یا سبزیجات می تواند انگشت شما را قطع کند. با محافظ انگشت فلزی تولید شده برای جلوگیری از صدمات آشپزخانه می توانید به سرعت و بدون ترس خرد کنید. این وسیله فلزی بر روی نوک انگشت شما قرار می گیرد و از شما در برابر ضربات چاقو محافظت می کند.

ابزار جداسازی هسته

هنگام تهیه دسر از میوه هایی مانند گیلاس و گیلاس، برداشتن دانه ها بسیار دشوار است. بذر میوه ها را می توان خیلی سریع با ابزار تخمه برداری که برای انجام این کار به صورت عملی طراحی شده است جدا کرد. وقتی با بافت مناسب بود، می توانید هسته های زیتون را نیز بردارید و نان های زیتونی خوشمزه درست کنید. ما تقریباً می توانیم بوی شیرین آشپزخانه را استشمام کنیم!

خردکن دندانه دار

نحوه ارائه غذا به اندازه طعم غذای پخته شده اهمیت دارد. مخصوصاً در مواقعی که از مهمانان پذیرایی می شود، برای آماده سازی سفره ها دقت خاصی لازم است. سالادها و غذاهای زیبا را می توان با خردکن دندانه دار تهیه کرد که جذابیت غذا را افزایش می دهد. استفاده از خردکن فلزی تیز به صورت دستی، درست مانند یک چاقو، آسان است. فست فودها از کاتر دندانه دار نیز استفاده می کنند که باعث می شود سیب زمینی سرخ کرده خوشمزه تر از آنچه هست به نظر برسد. اگر می خواهید توجه کودکان را به خود جلب کنید، به لطف این خردکن می توانید حتی به کودکانی که دوست ندارند غذا بخورند، غذا دهید.

سازمان دهنده کشو

پیدا کردن چیزی که در یک کشوی نامرتب به دنبال آن هستید اغلب دشوار است. استفاده از یک سازمان دهنده ضروری است تا به راحتی ابزار و ظروف مختلف آشپزخانه را در کشو پیدا کنید. در هم تنیده به جای اتلاف وقت بین ملاقه، کفگیر، قاشق، چنگال و چاقو، سعی کنید نظم دهنده های کشو را وارد زندگی خود کنید. انواع ساخته شده از مواد بسیاری از جمله پلاستیک و چوب را می توانید در بازار پیدا کنید.

جدا کننده زرده تخم مرغ

هنگام تهیه برخی از دستور العمل های غذا و دسر، زرده تخم مرغ باید از سفیده جدا شود. شما می توانید این طرح را که به طور گسترده مورد استفاده ورزشکاران و همچنین افرادی که رژیم غذایی خاصی دارند، برای استفاده عملی آن انتخاب کنید. اگر می خواهید مرنگ های خوشمزه ای درست کنید که فقط با استفاده از سفیده تخم مرغ و شکر درست می شوند، ممکن است یک جداکننده زرده تخم مرغ برای شما مناسب باشد. جداکننده ها در پلاستیک، فلز یا سرامیک موجود هستند.

خشک کن سبزیجات

هنگام تهیه سالاد، سبزی ها باید با آب فراوان شسته شوند. خشک کردن سبزی شسته شده قبل از خرد کردن، یکی از نکات مهمی است که طعم سالاد را بهتر می کند. خشک کردن و منتظر ماندن سبزی ها یک به یک کار زمان بر است. خشک کن سبزیجات که در این مرحله به کمک می آید، محصولی است که در هر خانه ای ضروری است. مواد قرار داده شده در ظرف پلاستیکی با چرخاندن دسته چرخانده شده و در مدت کوتاهی خشک می شوند. پس از آن، تمام مهارت مال شماست.

دستگاه پخش خمیر مقیاس

برای خوش‌خوراک‌هایی که عاشق آشپزی در آشپزخانه هستند و به سلیقه‌های مختلف علاقه دارند، مهم است که غذای پخته شده یک اندازه باشد. تنظیم خمیر برای غذاهایی که نیاز به مقیاس دارند، مانند پنکیک، کرپ، یا کاپ کیک می تواند دشوار باشد. به لطف خمیر پخش‌کننده با یک ضامن پلاستیکی باز و بسته، می‌توانید پنکیک‌هایی به اندازه یکدیگر تهیه کنید.

دستگاه کیبه سازی

کمتر کسی پیدا می شود که کوفته شکم پر، یک غذای محلی را دوست نداشته باشد. باز کردن نازک لبه های کوفته های شکم پر که ترکیب فوق العاده ای از گوشت چرخ کرده با بلغور و پیاز است نیاز به مهارت دارد. تهیه کوفته بدون اتلاف وقت با این محصول امکان پذیر است که از طراحی شگفت انگیزی برخوردار است و به هر شخصی اجازه می دهد تا در منزل به صورت عملی کوفته شکم پر تهیه کند. مخلوط بیرونی بلغور در داخل محصول که دارای ساختار پلاستیکی جمع شونده است قرار می گیرد و اجازه داده می شود به شکل تخم مرغ درآید. سپس گوشت چرخ کرده را روی قیمه گذاشته و درب آن را می بندند. وقتی درب آن باز شد، کوفته های شکم پر شما آماده پخت هستند.

برگرفته از سایت دکوماوود

آتوسا خوش خواهد

من آتوسا، خبرنگاری که تعهدی عمیق به خدمت به مردم دارم. در این سایت، با تمرکز بر مسائل مهم اجتماعی و اقتصادی، تلاش می‌کنم تا صدای گروه‌ه‌های نادیده گرفته شده را به گوش شما برسانم و برای ایجاد عدالت و برابری در جامعه تلاش کنم.
دکمه بازگشت به بالا