عمومی

ننگین ترین کارنامه در میان جنایتکاران مربوط به رژیم اسرائیل است – خبرگزاری آنلاین | اخبار ایران و جهان

به گزارش خبرنگار آنلاین، آیت‌الله قربانعلی دری نجف‌آبادی شامگاه پنجشنبه در آئین بزرگداشت شهدای حادثه تروریستی کرمان در مصلی بیت‌المقدس اراک، اظهار داشت: دشمنان از زائران شهید سلیمانی هم واهمه دارند و در این میان مردم بیگناه را به خاک و خون کشیدند.

وی افزود: بدون تردید این حادثه تروریستی جنایتکارانه، نشانگر قساوت و ددمنشی دشمنان کوردل انقلاب و مزدوران استکبار جهانی در برابر اقتدار و عظمت ملت شریف ایران اسلامی است.

امام جمعه اراک با بیان اینکه انجام اقدامات تروریستی در جهت منافع آمریکا و رژیم اسرائیل شکل می‌گیرد، افزود: ننگین‌ترین کارنامه در میان جنایتکاران مربوط به رژیم اشغالگر اسرائیل است که روی هیتلر، صدام و دیگر جنایتکاران تاریخ را سفید کرده است.

آیت الله دری نجف‌آبادی گفت: شجاعت سردار سلیمانی و ابومهدی‌ها موجب شد سیطره داعش در منطقه از بین برود اما باید در برابر نقشه شوم دشمن هوشیار باشیم.

وی تاکید کرد: دشمنان حاج قاسم نه تنها از این شخصیت قهرمان که حتی از دلدادگان این شهید هم هراس دارند به طوری که تحمل دیدن زائران مزار این شهید والامقام را نداشتند و با یک اقدام ناجوانمردانه مردم بی‌دفاع را به خاک و خون کشیدند و بار دیگر قساوت و خباثت دشمنان ملت سرافراز و شهیدپرور ایران اسلامی را نمایان کردند.

دکمه بازگشت به بالا