استان ها

مشعل گازرسانی به صنایع محور سمنان-سرخه روشن شد

به گزارش خبرگزاری تیتر اول استان سمنان؛ مدیر امور مهندسی و اجرای پروژه های این شرکت، مجید مرباد، مزیت های رقابتی گاز نسبت به سایر سوخت های فسیلی و نقش آن در افزایش بهره وری را بسیار مهم دانست و گفت: خوشبختانه به لطف زیرساخت های فراهم شده، پایداری جریان گاز در سراسر استان از ضریب اطمینان بسیار بالایی برخوردار است و شرکت گاز استان سمنان در راستای اجرای سیاست اقتصاد مقاومتی پذیرای متقاضیان بخش‌های تولیدی، صنعتی و جایگزینی سوخت در واحدهای فعال کشاورزی و صنعتی است.

مهرباد با اشاره به مشخصات فنی این پروژه گفت: اجرای این طرح که شامل گازرسانی به کارخانه آرد امید واقع در شهرک صنعتی سرخه، پایانه بار سمنان، سردخانه و بنگاه های صنعتی نانا است از سال 1400 آغاز شده و در حال انجام است. در ششمین روز از هفته دولت 1401 به بهره برداری رسید.

وی با اشاره به معرفی حدود 8 هزار و 500 متر شبکه و احداث ایستگاه تقلیل فشار گاز و همچنین استفاده از اعتبار 60 میلیارد ریالی برای این پروژه گفت: امیدواریم بهره برداری از این پروژه به نتیجه برسد. همچنین ارتقاء سطح رفاه، ارتقاء رونق بخش تولید در این منطقه.

در پایان این مراسم محمدرضا صادقی سرپرست معاونت اقتصادی استانداری سمنان با بیان اهمیت پروژه مذکور و تقدیر و تشکر از شرکت گاز استان سمنان و کلیه عوامل اجرایی، گازرسانی به محور سمنان – سرحخ را افتتاح کرد. صنایع با روشن کردن مشعل.

48

دکمه بازگشت به بالا