استان ها

لزوم آموزش و ارتقای مهارت‌ جوانان در دوره دانشجویی

به گزارش خبرنگار گروه استان های خبرگزاری آنا از آنا محسن مرادی در مراسم استقبال از نودانشجوان دانشگاه آزاد اسلامی مشهد خطاب به دانشجویان تاکید کرد که از این فرصت به بهترین شکل ممکن استفاده کنید و برای ارتقای مهارت خود تلاش کنید.


بیشتر بخوانید:

16 هزار دانشجو از خدمات پژوهشی دانشگاه آزاد اسلامی واحد اراک استفاده می کنند


لزوم آموزش و ارتقای مهارت های جوانان در دوران دانشجویی

رئیس دانشگاه آزاد اسلامی مشهد با اشاره به اینکه حدود 32 هزار دانشجو در این دانشگاه مشغول به تحصیل هستند، افزود: و از نظر اعتبار علمی و اعتبار علمی، دانشگاه آزاد اسلامی مشهد یک دانشگاه جامع و یک در کشور است.

مرادی گفت: این دانشگاه یکی از سه دانشگاهی است که در سال های ابتدایی تاسیس دانشگاه آزاد اسلامی تاسیس شد و 10 استاد دانشگاه آزاد اسلامی در مشهد از دانشمندان درجه یک دنیا هستند و ظرفیت علمی، امکانات و امکانات بسیار خوبی داریم. تجهیزات آزمایشگاهی.”

رئیس دانشگاه آزاد اسلامی خراسان رضوی با اشاره به دوره بسیار کوتاه دانشجویی، به دانشجویان توصیه کرد تا از این دانشجویان نهایت استفاده را ببرند، برای ارتقای مهارت های خود، مهارت های کامپیوتری، زبان انگلیسی و … تلاش کنند همه مسئولان دانشگاه نیز تلاش کنند تا زمینه رشد و ارتقای استعدادهای آنان در فضای علمی کشور فراهم شود.

دوره دانشجویی یک دوره طلایی است

حجت الاسلام جواد مهدوی، رئیس نهاد نمایندگی در دانشگاه آزاد اسلامی خراسان رضوی نیز در این نشست دانشجویان جوان گفت: دوران دانشجویی دوران طلایی و اولین تحول رویداد است.

لزوم آموزش و ارتقای مهارت های جوانان در دوران دانشجویی

وی افزود: انتخاب رشته و انتخاب شغل یکی دیگر از مواردی است که بر اساس مهارت هایی که کسب می کنید اتفاق می افتد، ازدواج بزرگترین انتخاب زندگی یک فرد است که در این دوران صورت می گیرد.

مهدوی نسب با اشاره به اینکه دوران هشت ساله دانشجویی دوران بسیار حساسی است، گفت: مثل شما تغییر کنید، قدر بهار جوانی و زمان تحول را دفتر اداری بدانید. اقتدار در دو حوزه مختلف سازمان ها و مراکز.

انتهای پیام/4117/4062/

دکمه بازگشت به بالا