ورزش و نشاط

علیرضا بیرانوند در ریکاوری/ ماجرای سفر دروازه‌بان جنجالی پرسپولیس به ترکیه

آفتاب‌‌نیوز :

علیرضا بیرانوند این روز‌ها و بعد از فسخ قراردادش با پرسپولیس به چهره ویژه فوتبال ایران تبدیل شده و در صدر اخبار قرار دارد. می‌شود گفت جدایی علیرضا از پرسپولیس تا حد زیادی قطعی شده و او مشغول مذاکره با تیم‌های دیگر است. بیرانوند با تراکتور مذاکرات خوب و مثبتی انجام داده و به توافقات نسبی هم دست پیدا کرده است. با این حال گلر جنجالی این روز‌های فوتبال ایران هنوز قراردادی را با تراکتور امضا نکرده است.

در این خصوص روز گذشته شایعه شد که گلر مغضوب پرسپولیسی‌ها در ترکیه با زنوزی مالک تراکتور جلسه دارد و راهی این کشور شده است. بعد از آن شایعه دیگری هم به راه افتاد که بیرانوند قراردادش را با تراکتور امضا کرده و بعد از آن برای استراحت راهی ترکیه و شهر استانبول شده است. پیگیری‌های ما در این خصوص نشان می‌دهد هیچکدام از این شایعات صحت ندارد و علیرضا در ایران است.

بیرانوند بعد از چند روز سفر به خرم آباد زادگاهش، چند روزی است که به تهران برگشته و به همراه خانواده‌اش این روز‌ها مشغول استراحت است. بیرو به همراه همسر و فرزندانش راهی ویلای شخصی خود در اطراف کرج شده و آنجا مشغول استراحت و ریکاوری است تا خودش را برای تمرینات پیش فصل آماده کند.

دکمه بازگشت به بالا