استان ها

صهیونیست ها به بن بست سیاسی رسیده اند

تیتر اول / قم دستیار ویژه سخنگوی امور بین الملل گفت: صهیونیست ها امروز از نظر داخلی در بدترین وضعیت قرار دارند و به بن بست سیاسی رسیده اند زیرا در چهار دوره انتخابات مجلس حتی نتوانسته اند دولت یا ائتلافی تشکیل دهند.

حسین امیرعبداللهیان نامگذاری این روز در دومین کنگره بین المللی قدو مقدس به مناسبت روز جهانی بافنده را ابتکار بزرگی از امام راحل برای احیای مسئله تاریخی و زخم بزرگ فلسطین خواند.

وی با اعلام اینکه روز جهانی قدس روز وحدت امت اسلامی ، جهان اسلام و همه وجدان های وظیفه شناس و بیدار در سراسر جهان برای حمایت از قدس مقدس و مردم مظلوم فلسطین است ، اظهار داشت: روز قدس امسال در اعتصاب روزهای آخر در سرزمینهای اشغالی.

دستیار ویژه رئیس جمهور در امور بین الملل افزود: امسال روز جهانی قدس در شرایطی برگزار می شود که تعداد کمی از کشورهای عربی از جمله امارات و بحرین توافق نامه ای را با کاخ سفید و ایالات متحده برای عادی سازی روابط با اسرائیل. “

وی ادامه داد: البته نباید فکر کرد که عادی سازی روابط با چند حاکم عرب نشانه قدرت صهیونیست است؛ بلکه به دلیل ضعف خود ، آنها به نوعی سعی در تثبیت موقعیت نزولی خود دارند.

امیر عبداللهیان افزود: جای بسی تاسف است که برخی از حاکمان عرب ، که در دهه های اخیر هیچ نقشی در حمایت از مردم مظلوم فلسطین و مقاومت نداشته اند ، امروز بیش از درک حقوق خود با جنبش مظلوم فلسطین روبرو هستند.

وی اظهار داشت: امارات و بحرین هیچ كدام نقشی در مقاومت و حمایت از فلسطین نداشته اند و امروز خیانت آنها به فلسطین فراموش نشدنی و قابل بخشش نیست و این كشورها در آینده تأثیرات منفی آن را مشاهده خواهند كرد.

دستیار ویژه رئیس جمهور در امور بین الملل اظهار داشت که جمهوری اسلامی ایران در تمام این سالها مقاومت ، پرچم سرکوب شده دفاعی و پرچم قدس را با فکر و ابتکار امام در دستان خود نگه داشته است. راشل و رهبری حکیمانه رهبر عالیقدر: حمایت جمهوری اسلامی ایران در سطوح مختلف مردم مظلوم فلسطین بدون شک کل فال اسلامی را به مکانی می رساند که بتوانیم در قدس مقدس نه چندان دور در آینده دعا کنیم .

وی ادامه داد: ما برای یک استراتژی دقیق و قابل اندازه گیری در حمایت از فلسطین ، طرفدار امنیت ، صلح ، ثبات و آرامش در منطقه ، برای مسلمانان مظلوم فلسطینی و امنیت ملی جمهوری اسلامی ایران هستیم.

امیر عبداللهیان خاطرنشان کرد: امروز متفقین جمهوری اسلامی ایران و مقاومت در اطراف سرزمینهای اشغالی پشت دیوارهای بتونی پرواز می کنند. راحت نخوابید.

وی در ادامه با بیان اینکه در ماه مبارک رمضان امسال ، شاهد مرحله جدید انتفاضه ماه رمضان در مسجد الاقصی بودیم ، انتفاضه ای که در مرحله جدیدی آغاز شد و کم نخواهد شد: زیرا با برگزاری چهار انتخابات پارلمانی ، آنها حتی نتوانسته اند دولت یا حتی ائتلاف تشکیل دهند.

دستیار ویژه امور بین الملل در پایان گفت: مقاومت در لبنان و فلسطین امروز در بالاترین سطح خود قرار دارد ؛ علی رغم شرایط سخت کرونا ویروس و اقتصادی و فشاری که از طرف سیستم مسلط بر مقاومت وارد می شود ، مقاومت امروز حرف آخر در منطقه است. کمک به صلح ، ثبات و امنیت در منطقه.

انتهای پیام

دکمه بازگشت به بالا